Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


۲۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۴:۳۲۲۹
آبان

- باز هم بازی های ملی و باز هم مصدومیت! این بار اونازی. کاپیتان نیجریه دست کم یک هفته دور از میادین خواهد بود به دلیل مصدومیت در بازی تیم ملی کشورش در مقابل سوازیلند


- میلینکویچ بعد از اینکه لاتزیو به خاطر گلزنیش در بازی تیم المپیک صربستان بهش تبریک گفت، اعلام کرد :  بی نهایت از انتخاب لاتزیو راضی هستم، با پیراهن بیانکوچلستی انگار دارم در رویاهایم زندگی می کنم، اینجا خیلی خوب جا افتادم، در یک باشگاه بزرگ فعالیت می کنیم که عاشق اون هستم و قرارداد 5 ساله هم دارم، این مثل یک رویاست. ضمن اینکه اس.ام.اس (سرگی میلینکویچ سویج) از باستا و جورجویچ هموطن هاش که در بدو ورودش به شهر رم ازش حمایت کردن تشکر کرده و گفته اون ها مثل اعضای خانواده اش هستن.

جالبه بدونید که میلینکویچ یه برادر داره که دروازبان تیم جوانان منچستریونایتده و اون هم استعداد زیادی داره. این دو برادر میتونست برای تیم اسپانیا هم بازی کنن اما صربستان رو انتخاب کردن.


- الساندرو دیامانتی گفته خودش و جیلاردینو تصمیم درستی گرفتن که به پیشنهادهای لاتزیو و اینتر جواب رد دادن و به پالرمو پیوستن، چون اون ها به جای اینکه در لاتزیو نیمکت نشین باشن الان در پالرمو دو قهرمان تیم هستن.


- جورجویچ گفته قصد داره باز هم درخشش سال پیشش روبروی پالرمو رو تکرار کنه، اون بازی بهترین بازی جورجویچ در لاتزیو بود، فیلیپ در اون بازی هت تریک کرد.


- استاد بزرگ ایگلی تاره که برای خرید دفاع از روگانی شروع کرده بود، الان به بازیکن گمنام هموطنش جیمستی رسیده! این بازیکن آلبانیایی حالا گزینه اصلی لاتزیو برای خط دفاعی شده!


- انگار مذاکرات لاتزیو و دنیپرو برای خرید داگلاس مدافع برزیلی دنیپرو به نتایج مثبتی نرسیده. پیشنهاد لاتزیو نهایت 4 میلیون یورو است اما دنیپرو 10 میلیون یورو طلب کرده! اختلاف ناچیزی بین دو تیم وجود داره!!!!


- گفته میشه یکی از تغییرات مهمی که پیولی در بازی با پالرمو اعمال خواهد کرد حضور کیتا بالده دیائو از ابتدای بازی خواهد بود. جالبه بالاخره پیولی هم به این نتیجه رسید که این پسر باید فیکس بازی کنه ...

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۳:۱۶۲۸
آبان

همونطور که پیشتر گفته شد شایعه مذاکره و حتی بارسا برای خرید کاندروا با برخورد جدی لوتیتو مواجه شده بود که گفته بود هر باشگاه آنتونیو رو میخواد باید پول فسخ قراردادش یعنی 40 میلیون یورو رو پرداخت کنه


حالا حرف های جدیدی درباره این موضوع زده شده:


کاندروا : اینتری ها در رویاهایشان دنبال من هستند، هیچ مذاکره ای صورت نگرفته، من در لاتزیو خوشجال هستم. (آنتونیو قبلا هم از عشقش به لاتزیو گفته بود و گفته بود که دوست دارم در لاتزیو بازنشسته بشه و به عنوان سمبل باشگاه معرفی بشه)


پیر اوسلیو : کاندروا بازیکن خارق العاده ایه، اما من در طی این مدت یه چیز درباره لاتزیو یاد گرفتم، اینکه رئیس اونها (لوتیتو) اجازه نمیده به بازیکن هایی که بهشون نیاز داره حتی نزدیک شد. پس بهتره که حتی به این بازیکنان فکر هم نکنید. (منظورش اینه که لوتیتو مفت فروش نیست که به شدت باهاش هم نظر هستم، چوب لوتیتو برای فروش هرنانس به تن اینتر خورده)


ایجنت کاندروا : من نمیدونم از چی حرف میزنید، ما هیچ حرفی با اینتر نزده ایم.



+ یه خبر فوری هم بدم که این هفته مدافعی که قراره جانشین دی فری بشه خریداری خواهد شد. این بازیکن هم احتمالا داگلاس مدافع برزیلی یوونتود خواهد بود با مبلغ 4 میلیون یورو ...

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۰:۱۲۲۷
آبان

- بعد از شایعه پیشنهاد اینتر و رئال، منچستر یونایتد و والنسیا برای لوکاس بیلیا الان ادعا شده که میلان و لیورپول هم پیشنهاد دادن، البته به نظر نمیرسه که لوتیتو هیچکدوم از پیشنهادات رو ژانویه قبول کنه و گفته میشه که لوتیتو میخواد پیشنهاد دستمزد 2.1 میلیون یورو بعلاوه آپشن0.4 میلیون یورویی در سال رو به بیلیا بده، منچستر 3.5 میلیون و رئال 3.2 میلیون یورو به ایجنت بیلیا پیشنهاد دادن حالا باید ببینیم بیلیا که در تابستون 30 سالش میشه و لوتیتو گفته زیر 30 میلیون نمی فروشدش بالاخره فصل بعد کجا بازی خواهد کرد.


- مدیران گالاتاسرای ادعا کردن پیشنهادی از لاتزیو برای بوراک ییلماز دریافت کردن اما این پیشنهاد به اندازه ای نبوده که اونها رو راضی کنه، این یعنی رفتن کلوزه بسیار به واقعیت نزدیکه ... امیدوارم این تابستون کلوزه بره اما به جای ییماز یه مهاجم بهتر نیاز داریم.


- بالاردینی که مربی پالرمو شده گفته من مربی خوبی هستم و این حرف ها البته به جز زمانی که در لاتزیو بودم، رفتنم به لاتزیو اشتباه بود! البته ایشون نگفتم که لاتزیو بزرگترین باشگاهی بوده که مربیگریش رو بر عهده داشته!


- مائوری از ناحیه دیسک کمر دچار مشکل شده و باید نیازمند عمل بدون جراحی (با استفاده از لیزر) خواهد بود و حدود یک ماه از میادین دور میشه. البته این فصل هیچی از استفانو ندیدیم. ای کاش اول نمیرفت و بعدش که رفت دوباره برنمی گشت...


- ایجنت بیلیا : اون از حضور در لاتزیو خوشحاله و درباره پیشنهاداتی که شده لوتیتو تصمیم خواهد گرفت چون بیلیا با باشگاه قرارداد داره.


- ایجنت کلوزه در حال مذاکره با نیویورک ردبولز. احتمال انتقال در ژانویه هم وجود دارد ...


- اونازی هافبک 22 ساله لاتزیو بازوبند کاپیتانی نیجریه رو به بازو بست. پیشتر از این رادو هم چندباری کاپیتان رومانی بوده است.


- نیکولاس ان کولو مدافع 25 ساله مارسی به لاتزیو لینک شده ... این اتفاق بعد از صحبت های ریکادرو مانچینی تحلیلگر فاکس ایتالیا افتاد که گفت انکولو بهترین گزینه برای ترمیم خط دفاع لاتزیو و بازگشت این تیم به کورس قهرمانیه. این بازیکن به چلسی و لیورپول هم لینک شده


- تمرینات ویژه پیولی برای کاتالدی و هوئدت

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۱:۱۴۲۳
آبان

- از لوتیتو پرسیدن بارسا کاندروا رو میخواد نظرت چیه؟ لوتیتو جواب داده اگه میخوانش باید 40 میلیون برای خریدش بدن که پول فسخ قراردادشه، بعد تعدادی از سایت ها شایعه زدن که لوتیتو گفته با 40 میلیون کاندروا رو به بارسا فروختیم!


- اینتر گفته بیلیا رو میخوایم، بعد رئال گفته ما که از قبل میخواستیمش، بعد تعدادی از سایت ها شایعه زدن اینتر  به لاتزیو پیشنهاد داده که بیلیا رو بمون قرض بدید تا پایان فصل فکر کنیم که بخریمش یا نه و سالی 2 میلیون به بییلیا پیشنهاد داده! اما رئال 30 میلیون به لاتزیو و 3 میلیون به بیلیا پیشنهاد داده، و جالبه که میگن لاتزیو بین این پیشنهادها مردده! در حالی که لوتیتو گفته بیلیا اصلا فروشی نیست!


- رون فلار در تمرینات آزد آلکمار حاضر شد و احتمالا با این تیم به توافق برسه، با این حساب باید گفت اسم فلار در کنار اسامی تونلی و روگانی ار لیست خرید لاتزیو حذف شده.


- شایعه ای دیگه ازین قراره که لاتزیو حاضره برای رانوکیا سوراخ دفاعی اینتر 7 میلیون به اینتر بده و سالی 3 میلیون یورو به خود بازیکن! جالبه بدونید که بیشترین دستمزد لاتزیو رو کلوزه میگیره با 2.2 میلیون در سال. اون وقت رانوکیا 3 میلیون؟؟؟


- فینال سوپرکاپ پریماورا بین لاتزیو و تورینو برگزار شد، بازی در 90 دقیقه 1-1 تمام شد اما در وقت های اضافی تورینو در دقیقه 103 موفق شد یک گل بزنه و با اداره کردن بازی پیروز سوپرکاپ پریماورا بشه. به هر حال بازم به سیمونه اینزاگی خسته نباشید میگیم بابت نتایج سال گذشته اش.

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۲:۳۴۲۱
آبان

در حالی که همگی در این روزهای سرد مایوس و ناامید هستیم از این اتفاقات پیش اومده، شاید این وقفه بازی های ملی گشایشی در کار لاتزیو حاصل کرد، شاید هم مثل وقفه قبلی که باعث شد دی فری، پارولو و بیلیا مصدوم شدن باعث شد کلی مصدوم دیگه روی دست تیم موند! به هر حال اون چیزی که مشخصه اینه که هیچ کس از وضع فعلی راضی نیست و همگی میخوان تغییری پیش بیاد حالا یا تیم با پیولی بهتر نتیجه بگیره یا پیولی تغییر کنه و تیم وضعش بهتر شه.

خب چندان دل و دماغ تشریح اوضاع رو ندارم، یه راست بریم سراغ چند خبر:


- ایجنت مارکتی ادعا کرده ناراحتی ای بابت تمدید نشدن قرارداد مارکتی با لاتزیو نداره، و ادعا کرده مارکتی از یووه و میلان پیشنهاد داره! (ما هم گوشمان دراز شد و حرف های ایجنت عزیر رو باور کردیم! اصلا ای کاش از رئال مادرید پیشنهاد داشته باشه و فقط بره، فقط دست از سر ما برداره دیگه) شایان ذکره که در تمام سایت های ورزشی مارکتی ضعیفترین بازیکن دربی بوده و رفتنش یه گام بزرگ در راه بازسازی لاتزیو خواهد بود.


- خبر خوش دیگه اینکه کلوزه هم قصد داره زودتر از چیزی که فکرش رو میکردیم دمش رو بذاره روی کولش و بره، مقصدش هم آمریکا خواهد بود و خوشبختانه همین ژانویه! بازیکنی که بیشترین دستمزد دریافتی رو در باشگاه داره و میزان بازدهیش زیر 0 هستش اونم با 37 سال سن رفتنش خیلی به سودمون خواهد بود. کلوزه این فصل در تمام دیدارهایی که برای لاتزیو بازی کرده هیچ گلی نتونسته بزنه و میزان دوندگیش هم از پایین ترین مقادیر در سری آ بوده و به قول یکی از روزنامه های ورزشی در حد دروازبان یک تیم دوندگی و تلاش میکنه در زمین! ضمن اینکه در نمرات گازتادلو اسپورت از ضعیفترین بازیکنان این فصل سری آ بوده.


- بالاردینی که به طور عجیبی مربی پالرمو شده از خاطراتش در لاتزیو میگه، بالاردینی گفته که همیشه مدیران لاتزیو بهم میگن که من انتخاب درستی در یک زمان نادرست بودم، بالاردینی وقتی مربی لاتزیو بود داشت به هدفش که رسوندن لاتزیو به سری بود نزدیک میشد ولی لوتیتو نذاشت موفق بشه و وقتی تیم 18 م جدول بود عوضش کرد و ادی ریا رو جایگزینش کرد.


- لاتزیو در نظر داشت به جای دی فری که فصل رو به دلیل مصدومیت از دست داده تونِلی مدافع ملی پوش امپولی یا روگانی مدافع نیمکت نشین یووه و اسبق امپولی رو جذب کنه که امپولی گفته با تونِلی به تفاهم رسیده که در ژانویه اجازه خروج بازیکن رو نده و در عوض ژوئن بفروشدش، از اون طرف هم آرسنال و پی اس جی و چند تیم دیگه خواهان روگانی هستن که این یعنی لاتزیو شانسی نداره. الان حرف از توماس هرتائو مدافع فرانسوی اودینزه زده میشه که به خوبی اون دوتا نیست اما بازم نسبتا قابل قبوله و با 5 میلیون در دسترسه پولی که بعید میدونم لوتیتو حاضر به پرداختش باشه، پس انتظار داشته باشید یکی در حد مائوریسیو یا جنتیلتی جایگزین دی فری بشه و انتظار کسی در حد روگانی یا تونلی رو نداشته باشید.


- منچستر یونایتد در ژانویه هم به دنبال فیلیپه اندرسون خواهد بود، فن خال هم صراحتا گفته که یه وینگر سرعتی میخوان، گزینه اولشون فیلیپه اندرسون خواهد بود، بعد از اون سادیو مانه، ریاض ماحرز و انور القاضی. البته لوتتیو میدونه که اگر اندرسون رو بفروشه گور خودش رو کنده و هوادارها توی همون المپیکو زنده زنده دفنش میکنن.


-  سایت مثبت هجده سال پو*رن*ها*ب که یک سایت مخصوص فیلم های بزرگسالان هست اعلام کرده به زودی برای اسپانسر پیراهن با یه تیم ایتالیایی به توافق خواهد رسید. امیدوارم روی پیراهن لاتزیو این ننگ ثبت نشه که این یکی رو کم داریم! (فکر کنید اسپانسر پیراهن کفتارها بشه چقدر بخندیم بهشون! در عوض تلویزیون ایران دیگه بازی های اون تیم رو پخش نخواهد کرد)


- ایگلی تاره : قبل از باخت هامون همه حرف از این میزدن که لاتزیو مدعی اسکودتو است اما حالا با سه باخت همه میگن لاتزیو تمام شده است، ما با اون حرف ها جشن نگرفتیم با این حرف ها هم عزا نمیگیرم، ما با پیولی درباره راهکارهای خروج از این وضع حرف خواهیم زد.


گلام پایانی : فارغ از اینکه نتایج چی میشن، رئیس باشگاه کیه، مربی کیه، بازیکنان کیا هستن برای ما تیم مهمه : فورتزا لاتزیو

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۱:۱۶۱۸
آبان

قطب مافیایی فوتبال ایتالیا از یوونتوس به ریوما نقل مکان کرده. آقایون ، خانوم ها : تیم بی شرف و مافیایی ریوما


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۲:۱۶۱۷
آبان

بعد از این همه خستگی از 8 صبح بیرون بودم  10 شب برگشتم خونه اون وقت این نتیجه اعصاب خوردکن با یه داوری بی شرف که گویا با یه پنالتی اشتباه تیم رو کله کرده.

اول اینکه میلینکویچ که این همه خوب بازی کرده رو کامل بیرون گذاشته و پارولو رو که دو ماه مصدوم بوده فیکس گذاشته، اینطور بازیکن انگیزه نداره که بیشتر تلاش کنه و بیاد به ترکیب وقتی ترکیب از قبل معلومه!

دوم اینکه کیتا رو دقیقه 70 آورده داخل، در حالی که همه میدونن کیتا و اندرسون اگر فیکس وینگر بازی کنن هر تیمی رو له می کنن، و کاندروا هم که شدید توی دوران افت قرار داره بازم فیکس بازی می کنه

سوم اینکه این باستا هم اخیرا افتضاح شده و اینم طبیعیه وقتی ذخیره اش کونکو ئه که هزار درجه پایین تر از اونه و هیچ رقابتی در این پست نیست

در کل هر سه مورد اول رو میشه توی یک جمله خلاصه کرد : پیولی رقابت رو توی تیم از بین برده.

چهارم درباره دروازبان که دیگه همه میدونن مارکتی چقدر سوراخه، حرفی برای گفتن ندارم درین باره

پنجم دفاع آخرمون که هیچکدوم در سطح دی فری نیستن، اگر دی فری 100 باشه اینا زیر 50 هستن

ششم من نمی فهمم این کلوزه چرا هنوز بازی میکنی! عمو آبروی خودت رو بردی دیگه، نمیتونی بازی کنی اون خاطره خوب رو از بین نبر، به نیم فصل رسیدیم هنوز نتونسته یک گل بزنه! توی بازی با لورکوزن هم همین کلوزه تیم رو به باد داد که تک به تک رو به تیر زد

هفتم به نظرم دیگه وقت اولتیماتوم به پیولی رسیده. به هر تیمی ببازی، بری سری بی، هر اتفاقی میخواد بیوفته اما به کفتارها نبازی، دیگه پیولی خط قرمز ها رو رد کرده


+ خیلی از دوستان درباره تغییر پیولی حرف میزنن به نظر من هنوز زوده برای تغییر و باید 5 بازی بهش فرصت داد اگه نتونه 10 امتیاز ازین 5 بازی بگیره اون وقت میشه تغییرش داد. یادمون نره که پیولی لاتزیویی رو تحویل گرفت که فصل قبلش نهم شده بود و اومد و این تیم رو بالا آورد، و تیمی ساخت که الان حرف از مدعی بودنش میزنیم، الان که در بدترین شرایط مربیگریش در لاتزیو قرار داره هنوز یک امتیاز نسبت به هفته دوازهم 2013-14 که سال قبل از پیولی بود جلوتر هستیم، اگه الان توقعات ما بالاست این توقعات رو خود پیولی با عملکرد خوب خودش ایجاد کرده. درسته که منم بهش انتقاد دارم و زیاد هم انتقاد دارم و حتی وقت بازی ها بهش زیاد فحش هم میدم اما نباید منکر کاری که برامون کرده بشیم. از طرفی هم نباید لاتزیو رو فدای پیولی کنیم، پس باید 5 بازی بهش وقت بدیم اگه نتونست تیم رو جمع کنه اون وقت نیم فصل تغییرش میدیم. اینم بگم که فقط 9 امتیاز تا صدر فاصله داریم یعنی سه برد! پس هنوز فرصت برای جبران هست، عشاق لاتزیو، لاتزیاله ها وقت شکست تیم رو تنها نمیذازن. فورتزا لاتزیو


+ اینم اضافه میکنم که لوتیتو نشون داده که پول برای مربی خرج نمیکنه، پس فکر نکنید پیولی بره دیگه بهشت میشه و اریکسون میاد، این آمار رو ببینید:

مانچینی رو اخراج کرد و دومنیکو کازو رو آورد اون رو اخراج کرد پاپادوپولوس رو آورد!

کازو الان مربی جوانان یه تیم در سری دی هست و پاپادوپولوس از لاتزیو که رفت توی تیم های بولونیا، لچه، تورینو نتونست حتی یک فصل کامل رو سپری کنه و وسط فصل اخراج شد، بعد از اون دو سال تیم نداشت و از مربیگری خداحافظی کرد!

دلیو روسی رو اخراج کرد و بالاردینی کچل رو آورد که تیم 18 ام شد و داشتیم مرفتیم سری بی که اخراج شد!

ادی رخا رو اخراج کرد و استاد پتکویچ رو آورد که اینقدر تیم رو داغون کرد که مجبور شد اخراجش کنه و همون رخا رو برگردونه تا تیم به محدوده خطر نره!

الان با این یادآوری خاطرات فکر میکنید پیولی رو اخراج میکنه و به جاش سیمئونه رو میاره؟ منطقی فکر کنیم با اخراج پیولی یکی مثل بالاردینی مربی میشه! پیولی، ادی رخا و دلیوروسی مربی هایی بودن که بین این همه تخم مرغ شانسی لوتیتو خوب از آب در اومدن، ولی از کجا معلوم بعدی هم خوب باشه؟

من ترجیح میدم پیولی بتونه تا نیم فصل تیم رو جمع و جور کنه، چون مطمئنم با اخراجش لوتیتو یکی بدترش رو میاره!

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۳:۲۵۱۷
آبان

متاسفانه من امروز سر کار هستم بازی رو و هیچ جوره هم نمیشه پیچوندش ... پس امروز شما لاتزیاله ها درباره بازی بحث کنید، من هم هر وقت رسیدم من هم اینجا در کنارتونم

خبر جدیدی که رسیده بر این قراره که انگار پیولی میخواد ترکیبی محتاطانه تر رو بازی بده:

تغییر اصلی حضور رادو در دفاع چپ و لولیچ در هافبک مرکزی خواهد بود! میلینکویچ با این وضع روی نیمکت خواهد بود. اما تغییر بعدی هم بازی کردن جورجویچ به جای کلوزه است!

ترکیب اینطوری میشه:

دروازبان : مارکتی

دفاع راست: باستا

دفاع چپ: رادو

دفاع وسط : مائوریسیو، جنتیلتی

هافبک مرکزی : بیلیا

هافبک مرکزی راست : پارولو

هافبک مرکزی چپ : لولیچ

بال تهاجمی چپ : اندرسون

بال تهاجمی راست : کاندروا

مهاجم نوک : جورجویچ


البته شاید این ها شایعاتی باشه که خود پیولی ساخته تا گارسیا رو گیج کنه و ترکیب اصلی همونی باشه که در پست قبلی گذاشتم، حالا باید منتظر موند و دید

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۱:۰۹۱۵
آبان

خب یه بار دیگه، شاید این بار برعکس دربی پارسال کمتر کسی برامون شانسی قائل باشه که بتونیم پیروز زمین رو ترک کنیم، اما یادمون نره که این بازی اصلا شرایط تیمی درش موثر نیست، تیممون نشون داده که اگر روزش باشه هر تیمی رو میتونه در هم بشکنه ولی اگر روزش نباشه میتونه از کیه وو هم کلی گل بخوره. از اون طرف کفتارها هم دفاع خیلی ضعیفی دارن، پیانیچ رو هم ندارن به دلیل محرومیت و اشغال های درجه یک و دو توتی و دی روسی هم به دلیل مصدومیت نمیرسن و 

کیتا که حتما به بازی میرسه، پارولو و میلینکویچ هم احتمال رسیدنشون خیلی خیلی زیاده! با این حساب تنها مصدوم تیم دی فری خواهد بود. مائوریسیو هم یه نیمچه مصدومیتی داره که البته اگه نباشدش میتونیم امیدوار باشیم که با 11 بازیکن بازی رو تموم کنیم. اما دکتر بیانکینی گفته همه بازیکن ها در دسترس پیولی هستن به جز دی فری! این اولین بار در فصل جاریه که لاتزیو فقط یک مصدوم داره!

درون دروازه مارکتی که هنوز قراردادش تمدید نشده و گالچیومرکاتو گفته آخر فصل ممکنه به یووه یا میلان بپیونده دروازبان اصلی لاتزیو خواهد بود.

در خط دفاع در سمت راست بی شک باستا مهره اصلی خواهد بود و در دفاع چپ لولیچ شانسش خیلی بیشتر از رادوی آماده است.

در مرکز دفاع سه دفاع داریم که جنتیلتی و مائوریسیو شانسشون بیشتر از هوئدته (با توجه به اینکه دی فری فصل رو از دست داده تونِلی یا روگانی در ژانویه بهمون ملحق خواهند شد)

در هافبک وسط بعد از ماه ها زوج اصلی بازی خواهند کرد یعنی بیلیا و پارولو، البته اونازی شانسش برای بازی لااقل به عنوان تعویضی بیشتر از کاتالدیه

جلوی این دو هافبک مرکزی اندرسون با استراحتی که داشته مطمئن باشید که درخشش بی نظیری خواهد داشت و در سمت راست کاندروا شانسش بیشتر از کیشنا و کیتا است، در مرکز هم میلینکویچ گزینه اصلی خواهد بود

و در توک حمله کلوزه بازی خواهد کرد و جورجویچ میتونه به عنوان ذخیره به تیم اضافه بشه.

بخت های اصلی تعویض : کیتا، اونازی، کیشنا، مائوری، جورجویچ، کاتالدی، ماتری

البته اگر اوضاع خوب پیش بره پیولی به 4-3-3 تغییر سیستم میده با حضور کیتا در نوک حمله برای ضد حملات، و اگر اوضاع بد پیش بره 4-4-2 خواهیم شد با حضور کلوزه و جورجویچ در نوک حمله


نکات بازی:

- این 143 مین دربی دلاکاپیتاله است

- رم از سال 2011 تا اکنون نتونسته دو بازی پیاپی در دربی پیروز بشه 

- در 4 دربی اخیر هر تیم یک بار پیروز شده و دو بازی مساوی شده

- رم در این فصل در خانه بدون شکست بوده، 4 برد و فقط یک تساوی

- در 5 بازی خانگی رم در سری آ هم گل زدن و هم گل خوردن

- لاتزیو تا پیش از بازی با میلان 8 بازی در المپیکو پیاپی پیروز شده بود و حتی مساوی هم نداشت

- لاتزیو بیشترین باز پس گیری توپ رو در این فصل در سری آ داشته، 739 باز پس گیری توپ، نشون از هافبک دفاعی قدرتمند لاتزیو داره

- رم 55 درصد بازی هایی که پیانیچ در ترکیبش حاضر بوده رو برده و در غیاب او این رکورد 42 درصده، شایان ذکره که در این دربی پیانیچ غایب خواهد بود

- ایتوربه در چهار بازی برابر لاتزیو با پیراهن تیم های مختلف سه گل زده

- کلوزه برای اولین بار در تاریخ فوتبالشه که در 11 هفته ابتدایی یک لیگ موفق به گلزنی نشده، این اتفاق باعث انتقادات شدید روزنامه های ایتالیایی از میرو شده

- کلوزه در 8 دربی که بازی کرده موفق شده 2 گل بزنه، جالبه که در 5 بازی اخیر میرو در ترکیب اصلی بوده ولی همه رو تعویض شده 


ترکیب احتمالی لاتزیو:

مارکتی

لولیچ، جنتیلتی، مائوریسیو، باستا

بیلیا، پارولو

اندرسون، میلینکویچ، کاندروا

کلوزه


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۰۱:۵۷۱۴
آبان

شرمنده همه دوستانی که پیام گذاشتن، یه سری مشکلات دارم به محض برطرف شدنشون پاسخ تک تک کامنت ها رو میذارم


ترکیب احتمالی لاتزیو:


بریشا

رادو، هوئدت، جنتیلتی، کونکو

اونازی، کاتالدی

کیشنا، راول، کاندروا

جورجویچ


نیمکت : گوئرری، باستا، مورگیا، اویکونومیدیس، مائوری، ماتری و کیتا


کیتا روی نیمکت خواهد بود = او به دربی میرسه!

پیولی به سیم آخر زده، بیلیا، میلینکویچ، مارکتی، مائوریسیو، فیلیپه اندرسون، لولیچ کلوزه رو نه تنها استراحت داده بلکه با خودش به ترودنهایم هم نبرده که در اثر سفر خسته نشن!    البته میلینکویچ یه مصدومیت داره اما احتمالا به دربی میرسه ولی برای احتیاط مائوری روی نیمکت استراحت میکنه تا اگه میلینکویچ به دربی نرسید مائوری فیکس باشه


ترگیب اجتمالی دربی رو میشه از این استراحت ها حدس زد :

مارکتی، باستا، مائوریسیو، جنتیلتی، لولیچ، بیلیا، اونازی (کاتالدی)، اندرسون، میلینکویچ، کاندروا (کیتا)، کلوزه


یه جورایی هم بازیکن ها رو استراحت داده و هم دستش رو برای گارسیا رو کرده! 


یه خبر خیلی بد هم منتشر شد این چند وقتی که نبودم : زانوی دی فری جراحی شد و 6 ماه دور از میادین خواهد بود این یعنی دی فری رو تا فصل بعد نخواهیم دید!  عملش که موفقیت آمیز بود، امیدوارم پر قدرت به میادین برگرده.


لاتزیاله Tifoseria Laziale