Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


۶۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۷:۴۱۳۱
شهریور

ال مسنجرو گزارش داده که چنانچه لاتزیو در مقابل جنوا و ورونا نتونه امتیارات کافی رو بگیره، لوتیتو اقدام به اخراج پیولی خواهد کرد. گزینه های مد نظر لوتیتو در صورت اخراج پیولی:


والتر ماتزاری

روبرتو دونادونی

وینچنزو مونتلا


اول از همه بگم که هیچکدوم مربی تاپی نیستن و در سطح پیولی خودمون یا حتی پایین تر هستن، دونادونی که بدترین گزینه ممکنه، در صورتی که اضافه بشه باید این فصل رو تموم شده بدونیم چون واقعا افتضاحه. والتر ماتزاری در ناپولی خوب بود، اما دست از سیستم 3-5-2 اعصاب خوردکنش بر نمیداره، اساسا تیم ما 4 وینگر درجه یک داره و در عوض 2 مهاجم تاپ نداره پس ماتزاری هم با این تاکتیکش راهگشای ما نخواهد بود. مونتلا از بقیه گزینه بهتریه اما مشکلش اینه که رمیه، البته این رو بگم که توماسو مائسترلی مربی اسطوره ای لاتزیو که 1974 با لاتزیو قهرمان سری آ شد هم در دوران بازیش برای تیم رم بازی کرده بود. اما بعید میدونم کوروانورد مونتلا رو بپذیره و اگر تیم یه باخت بیاره سریع بر علیه ش اقدام خواهند کرد.



+ گویا کوروانورد در مورد وضعیت فعلی تیم بیانیه داده و گفته در بازی با جنوا تیم رو تشویق نخواهند کرد چون لایق تشویق نیستند، به لوتیتو هم انتقاد کرده و گفته چرا رم اینقدر خرج می کنه و تو داری اجازه میدی اون ها با این سرعت از ما فاصله بگیرن، اگر خبر جدیدی به دستم برسه در این باره حتما خواهم گذاشت

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۱:۱۸۳۱
شهریور

تحلیل وضع فعلی لاتزیو :

بعد از فاجعه ناپل باید این بار در یک دیدار خانگی به میدان بریم. دیداری که حتما اتفاقات عجیبی رو در پی خواهد داشت.

به نظر میرسه هوادارها و مخصوصا کوروا نورد که بلیط های فصل رو به دلیل خرید های نه چندان مطلوب لوتیتو تحریم کرده بودن، امروز دو راه در پیش داشته باشن، راه اول تحریم بازی و راه دوم حضور در ورزشگاه و دادن شعارهای اعتراضی

لوتیتو هم که با شکست های اخیر بیشتر از همیشه در تنگنا قرار گرفته همه چیز رو بر علیه خودش می بینه، حتی بازار بورس ایتالیا رو!!! طبق آخرین اخبار از بورس ایتالیا سهام لاتزیو افت بسیار شدیدی رو داشته و 3.6 درصد نزول داشته که باعث ضرر خیلی بزرگی برای لوتیتو شده.

اما او هنوز به پیولی اعتماد داره، پیولی هم برای خروج از بحران دو اقدام انجام داده، اول اضافه کردن یک روان شناس به کادر فنی تیم و دوم کمپ اردوی ویژه. این کمپ بدون حضور طرفدارها و خبرنگارها برگزار شده پس قاعدتا نمیتونیم ترکیب احتمالی بازی فردا رو در این پست داشته باشیم. اما طبق خبرهای رسیده پیولی تمرینات 7 ساعته رو برای تیم تدارک دیده اما از ماهیت این تمرینات خبری در دست نیست.


طلسم جنوا:

حریف در این بازی جنوا است، یکی از تیم هایی که در مقابلش طلسم شدیم. همه چیز به سال 2011 بر می گرده، تا پیش از اون از سال 1993 تا 2011 به مدت 18 سال جنوا فقط تونسته بود یک پیروزی در مقابل لاتزیو کسب کنه، اما بعد از پیروزی 4-2 لاتزیو در اون سال، همه چیز عوض شد! در بازی رفت فصل 2011-12 لاتزیو در نیمه اول یک بر صفر از جنوا جلو بود، اما بین دو نیمه پاسکوال مارینو مربی وقت جنوا وِردی رو خوند که نه تنها در نیمه دوم تیمش دو گل زد و لاتزیو رو برد، بلکه بعد از اون 7 بازی دیگه لاتزیو به جنوا باخت! جالبه بعد از اون نیمه دوم کذایی لاتزیو هرگز دیگه نتونسته حتی یک دقیقه از جنوا جلو بیوفته!

شاید این بازی، همون بازی ای باشه که طلسم 8 شکست پیاپی لاتزیو به جنوا شکسته بشه. جالبه که در این 8 شکست لاتزیو در 4 بازی 4 اخراجی داده که کم حرف و حدیث نداره!

 در 20 رو در رویی آخر این دو تیم 9 برد برای جنوا بوده و 8 برد برای لاتزیو


نکات بازی:

- لاتزیو و جنوا 90 بار با هم بازی کردن که جنوا 35 بار برده و 30 بار لاتزیو

- در هشت بازی آخری که جنوا پیروز همگی بوده 15 گل تونستن بزنن و فقط 5 گل خوردن

- لاتزیو 368 دقیقه است نتونسته حتی یک گل به جنوا بزنه

- در 13 مصاف آخر دو تیم فقط یک بازی مساوی شده

- لاتزیو در این فصل طی 4 دیدار 10 گل خورده و به طور مشترک با کارپی بدترین خط دفاع رو داره

- لاتزیو در این فصل 4 گل از بیرون محوطه جریمه خورده که این رکورد سری آ محسوب میشه

- در 5 بازی آخر جنوا در سری آ اون ها فقط یک برد کسب کردن

- ماتری که یک نیم فصل در جنوا بود یکی از بهترین رکوردهاش رو اونجا بر جا گذاشت 7 گل در 16 بازی

- پاندف مهاجم فعلی جنوا در 159 بازی که برای لاتزیو انجام داد تونست 48 گل بزنه، اما بعد از رفتنش از لاتزیو (که مورد غضب کوروا نورد هم قرار گرفت) در 8 بازی رو در رو با لاتزیو تونسته 3 گل به ثمر برسونه


ترکیب احتمالی لاتزیو:

مارکتی

لولیچ، جنتیلتی، مائوریسیو، باستا

کاتالدی، پارولو

اندرسون، میلینکویچ، کیشنا

جورجویچ



بازی یک مهر ساعت 22:15 در المپیکو برگزار میشه

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۲:۳۲۳۰
شهریور

- بعد از جلسه فوری پیولی با مدیران رده ارشد باشگاه کوراپی به عنوان مربی روانشناس به تیم اضافه شد تا تیم رو از نظر ذهنی آماده بازی های آینده کنه.


- زمان برگشت تقریبی دی فری مشخص شد :  او به بازی 21 مهر ماه خواهد رسید!


- کاندروا دو بازی آینده لاتزیو را هم به دلیل مصدومیت از دست داد.


- مصدومیت کلوزه وضعیتی مشابه دی فری داره، به نظر می رسد باید بیشتر از 20 روز برای بازگشت کلوزه به میدان صبر کرد!


- لوکاس بیلیا دوره ریکاوری خوبی را سپری می کند، او برای بازی یکشنبه آینده آماده بازی خواهد بود، اما اگر پیولی صلاح بداند.


- داور بازی لاتزیو در مقابل جنوا مشخص شد : نیکولا ریتزولی


- پیولی اعلام کرده که تا زمان بازی با جنوا تیم در کمپ خواهد بود و خروج از اردو برای تمام بازیکن ها ممنوع است. ضمن اینکه تمرینات بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار خواهد شد.


- مائوریتزیو ساری سرمربی ناپولی ضمن انتقاد از برنامه ریزی یورو لیگ گفت: مشکل یورو لیگ این است که تیم ها به دلیل خستگی نمی توانند عملکرد خوبی در لیگ داشته باشند، به عنوان مثال ما در خانه بازی داشتیم و 11 به تخت خواب رفتیم اما لاتزیو به اوکراین یک سفر طولانی داشت و بعد از آن شب دیرهنگام به ایتالیا برگشت که این باعث خستگی مضاعف آنان شد.


-

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۴:۰۹۳۰
شهریور

1- پیولی : پیش از شروع فصل روی پیولی به عنوان اولین مربی اخراجی ایتالیا و اولین مربی اخراجی در 5 لیگ معتبر اروپایی شرط بسته بودن، دلیلش رو می تونیم در نتایج ضعیف در بازی های دوستانه، بازی های سخت متوالی شامل سوپرکاپ با یووه در ابتدای فصل، بازی سخت مقدماتی چمپیونز لیگ برابر لورکوزن، بازی های لیگ برابر کیه وو (همیشه روبروش مشکل داشتیم)، ناپولی و جنوا (که اینم همیشه روبروش مشکل داشتیم) بوده. به هر حال پیولی به عنوان سکاندار تیم مقصر اصلی این نتایجه. هرچند دلایلی مثل سفر طولانی به اوکراین، مصدومیت های پیاپی، بازی های سخت، تقویت نشدن تیم در فصل نقل و انتقالات و فاصله گرفتن چند چهره شاخص تیم از شرایط آرمانی میتونه از بار گناه پیولی کم کنه.


2- لوتیتو : یکی دیگه از چهره های گناهکار این روزهای لاتزیو رئیس لوتیتو یا به قول تیفوسی ها لوتیتوی رومانیستایی است، او خرید های نامناسبی در قبل از شروع لیگ داشت، تیم رو در نقاط ضعفش مثل دفاع چپ تقویت نکرد، چند بازیکن جوان و بی تجربه گرفت که هیچکدوم تجربه بازی در این سطح رو نداشتن و در عوض بازیکن های باتجربه ای مثل روون فلار و فن پرسی رو رد کرد. لوتیتو بازیکن هایی گرفت که در فصل های آینده بیشتر به کار لاتزیو خواهند اومد و نه در این فصل.


3- بازیکن ها : بی شک توپ توسط بازیکن ها در زمین لمس میشه نه مربی یا رئیس باشگاه، پس اون ها هم باید بابت عملکردشون پاسخگو باشن:

مارکتی : مصدومیتی که در ابتدای فصل داشت باغث شد همچنان دوره افتش طولانی تر بشه (هرچند در بازی با ناپولی توسط گازتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت به عنوان بهترین بازیکن لاتزیو انتخاب شده بود اما خیلی از چیزی که ازش انتظار میره فاصله داره)

رادو : آیا رادو تموم شده؟ خیلی سخت بود که باز هم بهش اعتماد شد و قراردادش با افزایش دستمزد تمدید شد.

لولیچ : هیچ انگیزه ای نداره، گفته بود میخواست بره و به زور نگه داشتنش اشتباه محض بود. این روزها بدترین بازیکن لاتزیو و کل زمینه

هوئدت : تجربه بازی در این سطح رو نداره، بازی با اودینزه در تیم هفته قرار گرفت، بازی با ناپولی بدترین بازیکن کل تیم های سری آ شد!

دی فری : مصدومیت تنها دفاع مطمئن تیم واقعا زمین گیرمون کرده

پارولو و فیلیپه اندرسون : این دوتا رو باید در یک پکیج جا داد، دلیلش هم افت غیر قابل باورشونه. شاید دلیل این افت نبود بیلیاست که هر دوتا رو راه مینداخت.

بیلیا : مصدومیت موتور تیم باغث شده تیم نتونه حرکت کنه. بدون بیلیا و دی فری لاتزیو تیمی نیست که میشناختیم

کاندروا : درسته که افت داشته اما بازم یکی از ارکان باتجربه تیمه که از نظر انگیزشی خیلی موثره، مصدومیتش روحیه تیمی رو پایین میاره.

کلوزه : باتجربه ترین بازیکن تیم که میتونست با حرف زدن با بازیکنان جوون تیم جلوی فروپاشی روحی تیم رو بگیره، ولی اون هم در کمند مصدومیت اسیر شده.

از بازیکن هایی که برای لاتزیو بازی می کنند، هوئدت، کاتالدی، اونازی، کیشنا، کیتا، فیلیپه اندرسون، میلینکویچ همگی زیر 23 سال دارن که تجربه کمشون در لحظات حساس که باید به بازی برگردیم مانع بزرگیه


شما چه دلیلی رو برای افت اصلی در این فصل متصور هستید؟


در نظرسنجی سایت های هوادارهای لاتزیو : مهمترین دلیل شکست لاتزیو:

36 درصد پیولی

32 درصد ترانسفر های پیش فصل

27 درصد بازیکنان

4 درصد مصدومیت های متعدد

1 درصد خستگی ناشی از سفر به اوکراین (یورو لیگ)

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۳:۱۵۳۰
شهریور

هوادارها به شدت در مقابل تیم جبهه گرفته اند و این درگیری ها در بازی با جنوا که در المپیکو خواهد بود به اوج خودش خواهد رسید. هرچند کوروا نورد هنوز بیانیه نداده اما نوشته هایی روی در و دیوار فورملو زمین تمرینی لاتزیو نوشته شده:


11 بی لیاقت


0 توپ
0 پا
چون اون ها 11 کِرم هستند

لوتیتو هوادار رم است

لورکوزن 3-0
کیه وو 4-0
ناپولی 5-0
از چه کسی قراره 6 گل بخورید؟


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۰۲:۰۶۳۰
شهریور

پیولی:

- شکست سنگینی بود، این لاتزیوی من نبود

- ما پنجشنبه به اوکراین سفر کرده بودیم و برگشته بودیم و این باعث خستگیمون شده بود، ناپولی هم پنجشنبه بازی داشت اما در خونه بوده

- مصدومیت ها یکی از مشکلات ما هستن

- این باخت یک بازگشت به عقب بد بود

- سرعت بازی ناپولی بهتر از ما بود، باید این بازی رو آنالیز کنیم

- چهارشنبه مجددا بازی داریم باید برای اون آماده بشیم.


مائوری اما به اندازه پیولی Cool نبود و معلومه که این شکست براش خیلی دردناک بوده:

- این یک تحقیر دردناک بود

- چه اتفاقی افتاد؟ ساده بود ناپولی فوتبال بازی کرد و ما نکردیم.

- نباید برای تیمی به این بدی بازی کرد.

- خیلی کند بودیم، برای هیچ توپی نجنگیدیم و مهاجم های ناپولی خیلی خوب تنبیهمون کردن.


اخبار جدیدی درباره کنفرانس مطبوعاتی پیولی به دستم رسید آپدیت خواهم کرد

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۰۰:۱۲۳۰
شهریور

ناپولی 5   -   لاتزیو  0


ناپولی در شرایط بدی قرار داره، طی سه هفته اولش در سری آ پیروز نشده


در نیمه اول دو گل خوردیم و واقعا بد بودیم

یه چیزی هم باید اضافه کرد : چقدر این هوئدت فاجعه است، بدون دی فری تیم در دفاع نابوده!

در گل اول هوئدت یه اشتباه آماتور در مقابل هیگواین داشت که گل شد، اصلا پرس کردن مهاجم رو که از اصول اولیه است رو انجام نداد،

در گل دوم هم من اصلا نفهمیدم چیکار می کرد!

البته از ماتری هم غافل نشیم که نشون داد چرا هرگز بازیکن بزرگی نمیشه


پیولی که هرگز نتونسته بازی غقب افتاده رو برگردونه ببینیم امشب چیکار میکنه.


این تیم خیلی اوضاعش بده


خب اینم نیمه دوم گفتم که آقای پیولی آدم تغییر دادن بازی نیست! 4 گل برای بار دوم! یک بازی در میون داریم 4 گل میخوریم

فقط یک بار 4 گل از ناپولی خورده بودیم اونم 30 سال پیش بوده!

گفتیم زورمون به یووه در سوپرکاپ نرسید، گفتیم با لورکوزن اونا پیش فصلشون زودتر بوده، گفتیم با کیه وو روحیه تیم پایین بوده، اما این شکست خفت آور با ناپولی چی؟؟؟

تا پراندلی در دسترسه باید ازش استفاده کنیم همین!


گل پنچم! کی می تونه دیگه این وضع رو تحمل کنه؟؟؟؟



به نظرتون مشکل از کجاست؟

لوتیتو؟ تاره؟ پیولی؟ بازیکن ها؟  چرا تیم پارسال شده این تیم؟

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۰۱:۲۱۲۹
شهریور

بازی بعدی با ناپولی است و در ناپل. بی شک برای انتقام آخرین بازی فصل پیش به میدان خواهند اومد اما پیولی هم تمرینات ویژه ای برای این بازی در نظر داشته و جالبه بدونید که در تمرینات برای اولین بار یک سیستم جدید رو امتحان کرده که مخصوص این بازی است، سیستم جدید 2-1-3-4 هست که برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته است که لاتزیو بدون وینگر بازی خواهد کرد!

اما نکات این بازی و ترکیب احتمالی و شرایط تیم:


- این 119 مین دیدار لاتزیو و ناپولی است، 42 برد برای ناپلی ها و 36 برد برای ما

- آخرین 4 دیدار دو تیم در سری آ 19 گل داشته که آمار 4.75 گل در هر بازی پرگل ترین تقابل دو تیم در سری آ طی 4 دیدار بوده

- در 6 دیدار اخیر لاتزیو در بندر ناپل ما فقط یک بار پیروز شدیم و دو مساوی گرفتیم ولی اون یک برد مهمترین بازی چند سال اخیر دو تیم بوده

- ناپولی طی 7 دیدار اخیرش در تمام رقابت ها و در 9 دیدار از 10 دیدار اخیرش در سری آ در هر بازی حداقل 2 گل رو خورده و این نشون دهنده ضعف خط دفاعیشونه

- ناپولی طی سه هفته اول این فصل هیچ بردی نداشته این اتفاق آخرین بار در 15 سال پیش در فصل 2000-2001 براشون افتاده بود

- طی 10 دیدار اخیر لاتزیو فقط یک مساوی داشته، این نشون میده این تیم فقط به دنبال پیروزیه و به یک امتیازها فکر نمیکنه

- لاتزیو در این فصل بیشترین میزان بازپسگیری توپ در خط میانی رو داشته این نشان دهنده قدرت خط هافبک این تیمه

- ناپولی با 1488 پاس صحیح از 1771 پاس در طول این فصل بهترین تیم سری آ از این نظره

- لاتزیو با 19 شوت درون چارچوب در این فصل بیشتر از تمام تیم های سری آ شوت در چارچوب داشته

- هیگواین در 4 دیدار برای لاتزیو 8 گل زده و آمار عجیبی داشته، در کل دوران بازیگری هیگواین بیشترین گل به یک تیم رو به لاتزیو زده هرچند در بازی آخر اون پنالتی سرنوشت ساز رو خراب کرد

- ماتری اولین بازیکن در سری آ است که در اولین بازیش در تیم جدیدش به صورت تعویضی در نیمه دوم به بازی اومده و تونسته دبل کنه. این رکورد رو در بازی قبلی لاتزیو ثبت کرد


مصدوم های لاتزیو برای این بازی:

دی فری و کلوزه که پرشک تیم گفته همچنان شرایط بازگشتشون نامشخصه

بیلیا و جورجویچ به تمرینات تیم برگشتند اما به دلیل ناآمادگی در ترکیب نخواهند بود

راول موریسون که برخلاف پیش بینی ها مصدومیتش طولانی تر شده. دلیل اصلی مصدومیتش بازی پیش فصل و ریکاوری نامناسب بوده

کاندروا جدیدترین مصدوم لاتزیو است که دچار ورم در ناحیه مچ پا شده و شرایط بازی رو نداره


پیولی پیش از بازی نکاتی رو گفته:

- بازی فصل گذشته یه شب احساساتی بود اما اون تمام شده و باید به فردا فکر کنیم

- هنوز اشتباهات زیادی داریم و باید روشون کار کنیم

- کاندروا دیروز مصدوم شده و در اختیار نیست

- راول از ناحیه تاندون آشیل دچار التهاب شده

- فیلیپه اندرسون باید با آرامش به تمرینات فشرده ادامه بده، استعدادش بالاست و در آینده بیشتر ازش خواهیم شنید.


در تمرینات پیش از بازی پیولی ترکیبی جدید مبتنی بر بازی بسته و تراکم در مرکز زمین و استفاده از مرکز دفاع حریف و ضد حمله ها رو پیگیری کرده. ترکیب احتمالی لاتزیو در این دیدار با توجه به تمرینات پیش بازی:

          مارکتی

رادو، هوئدت، مائوریسیو، باستا

     لولیچ، اونازی، پارولو

           مائوری

        کیتا، ماتری


در صورتی که عقب بیوفتیم و نیاز به حمله باشه، کیتا به وینگ راست و لولیچ به وینگ چپ میرن و سیستم به همون ترکیب 4-2-3-1 تغییر خواهد کرد.

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۲:۴۷۲۷
شهریور

پیولی حرف هایی بعد از بازی با دنیپرو زده:


این ناامید کننده است که داور 3 دقیقه وقت اضافه تعیین کرده، اما وقتی این زمان تمام شده داور کرنر میگیره و اجازه میده اون ها بازی رو ادامه بدهند و دقیقه 94 گل بزنند، یعنی یک دقیقه بعد از اتمام زمان بازی!


و تاسف واقعی اینه که ما بازی رو تموم نکردیم وقتی که فرصت داشتیم این کار رو انجام بدیم.


درس دیگری که گرفتیم این بود که ما شانس های فراوانی داشتیم که به اون ها گل بزنیم و نذاریم که بازی در این شَک بمونه، در واقع اختلاف رو باید بیشتر می کردیم.


عملکردمون امشب عالی بود و باید پیروز می شدیم، اون ها فقط در چند ضد حمله در اواخر بازی فرصت داشتند وگرنه بازی کامل در اختیار ما بود.


+ به عقیده شخصی من توجیح اول پیولی کاملا مضجکه، تیمی که نتونه یک دقیقه بازی رو حفظ کنه نباید پیروز بشه و دلیل میاره که داور یک دقیقه اضافه تر گرفته این از اختیارات داوره و وقتی سوت پایان رو نزده بازی ادامه داره. دومین چیزی که جالبه گفته تازه درس گرفته که باید اختلاف رو بیشتر می کرده! پس ایشون یک فصل بازی های برده رو باخته یا مساوی کرده هنوز نمیدونسته مشکل از کجاست و تازه فهمیده وقتی فرصت داریم باید اختلاف رو بیشتر کنیم نه اینکه به حریف فرصت بدیم!

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۳:۲۸۲۶
شهریور

نتیجه نهایی : یک بر یک مساوی

ترکیب رسمی:

مارکتی

کونکو، هوئدت، جنتیلتی، رادو

اونازی، پارولو

اندرسون، میلینکویچ، کیشنا

ماتری


پیولی در آخرین لحظه تصمیم گرفته که در یورو لیگ هم به مارکتی میدون بده به جای بریشا!


کاپیتان در این بازی : استفان رادو


پیراهن مشکی که دیروز در وبلاگ تصاویرش رو گذاشته بودم رو پوشیدیم


یک بر صفر جلو هستیم. دانلود گل اول که توسط میلینکویچ زده شد


یک به یک مساوی با گل دقیقه 93 از سلزنیوف بر روی اشتباه مسلم هوئدت و جنتیلتی

تعویض ها:

76 - کیتا به جای ماتری

77 - کاندروا به جای کیشنا

90 - مائوری به جای میلینکویچ


نکات ویژه :

در کل بازیمون خوب بود با توجه به اینکه در زمین تیم نایب قهرمان فصل پیش بازی می کردیم.

ماتری یک تک به تک خراب کرد

مارکتی خیلی خوب بود و امیدوارم کرد

در صحنه گل هر دو دفاع آخرمون افتضاح بودن، جنتیلتی که به جای دفع توپ مهاجم حریف رو فقط تعقیب کرد، و هوئدت که کاملا مثل یک بازیکن آماتور به جای اینکه دنبال تصاحب توپ بره فقط دستش رو به نشانه آفساید بالا برد.


لاتزیاله Tifoseria Laziale