Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


۳۰ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۲:۳۸۳۱
تیر

طبق قرعه کشی جام حذفی، لاتزیو باید در مقابل یکی از حریف های زیر بازی کنه:

ابتدا آرتزو با آکوئیلا بازی خواهد کرد -> یک

برنده بازی یک با نوارا بازی خواهد -> دو

برنده بازی دو با اودینزه روبرو خواهد شد -> سه


از طرف مقابل

ابتدا سیتادلا با پوتنزا روبرو خواهد شد -> A

برنده بازی A با ترامو روبرو می شود -> B

برنده بازی B با آتالانتا بازی خواهد کرد -> C


برنده بازی C با برنده بازی سه روبرو می شود، و برنده این بازی به مصاف لاتزیو خواهد رفت!

پس به احتمال فراوان لاتزیو با یکی از دو تیم اودینزه یا آتالانتا بازی خواهد کرد.


اگر لاتزیو در مرحله اول پیروز بشه به اختمال فراوان با برنده دربی تورین یعنی یکی از دو تیم یووه یا تورینو بازی خواهد کرد،

در صورت پیروزی در این بازی لاتزیو به احتمال فراوان با یکی از تیم های ساسولو، اینتر، ناپولی، ورونا باید بازی کنه که احتمال بیشتر برنده بازی اینتر - ناپولی با برنده بازی لاتزیو - یووه یکی از فینالیست های جام حدفی باشه


اما در طرف دیگه جدول قرعه بسیار ساده تر خواهد بود و به احتمال فراوان یکی از سه تیم فیورنتینا یا رم یا میلان به فینال خواهد رسید که قرعه رم از همه ساده تر است، این تیم به احتمال فراوان در مرحله اول با کیه وو سپس با جنوا و بعد با میلان یا فیورنتینا مصاف خواهد کرد.


+ لاتزیو اگر قصد قهرمانی در جام حذفی را داشته باشد حریف های پی در پی احتمالی اش: اودینزه - یووه - اینتر/ناپولی - میلان/رم خواهد بود

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۲:۱۹۳۱
تیر

فوری: قرارداد ادرسون هونوراتو کامپوس فسخ شد.

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۳:۳۲۳۰
تیر

همه چیز به ژانویه فصل پیش بر میگزده، زمانی که تاره همه چیز رو درست کرده بود تا ادرسون به سمپدوریا بره و برگسیو به جاش به لاتزیو بیاد، این انتقال در 3 ساعت به پایان پنجره نقل و انتقالات هماهنگ شده بود، برای تمام شدن همه چیز فقط امضای ادرسون لازم بود، اما هر چی تاره به موبایل ادرسون تماس گرفت ریجکت شد و اون ترانسفر به همین دلیل کنسل شد.

حالا بعد از اون جریان این بار همه چیز برای انتقال ادرسون مهیا شده، فلامینگو ادرسون رو میخواد، ادرسون هم فلامینگو رو میخواد، همه چیز داره روبراه میشه و فقط به یک امضا نیازه و اون امضای تاره است، اما جالب اینجاست که ادرسون و مدیر برنامه هاش هرچی به موبایل تاره تماس میگیرن اون ریجکتشون میکنه!

این داستان در شبکه های اجتماعی بین طرفدارهای لاتزیو مایه شوخی و خنده شده و هشتگی تحت عنوان " #ادرسون را آزاد کنید " به وجود اومده!


ادرسون بازیکنیه که من هرگز ندیدم کسی مثل اون مصدوم بشه، سوابق مصدومیتش نشون میده که ادرسون طی 4 سال اخیر به میزان 3 سال و 3 ماه رو مصدوم بوده! در این مدت از 168 بازی ممکن 121 بازی رو به دلیل مصدومیت از دست داده!


طبق آمار منتشر شده از میزان دستمزد تقسیم بر دقایق خضور در زمین، ادرسون گرونترین بازیکن دنیا است! دستمزدی که برای هر دقیقه بازی در لاتزیو دریافت کرده از دستمزد مسی و کریستیانو رونالدو بیشتر بوده است.

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۳:۱۷۳۰
تیر

طبق قانون جدید لیست هر تیم ایتالیایی باید مشتمل در 25 نفر باشه، که بازیکنان زیر 21 سال نیازی به ثبت نام ندارند، 4 نفر پرورش یافته در باشگاه و 4 نفر پرورش یافته در ایتالیا در لیست ضروری هستند.

لیست لاتزیو برای فصل آینده (بازیکنانی که در پرانتز هستند به دلیل شرایط سنی نیازی به ثبت نام ندارند)


دروازبان: مارکتی، بریشا، (گوئرری)

دفاع: باستا، کونکو، پاتریک، رادو، برافهاید، دی فری، جنتیلتی، مائوریسیو، هوئدت، (پرچه)، (سک)

هافبک : بیلیا، پارولو، لولیچ، اونازی، راول، (کاتالدی)، (اوکونومیدیس)، (موریگا)

حمله : فیلیپه اندرسون، کاندروا، کلوزه، جورجویچ، پره آ، (کیتا)


* لیست لاتزیو تا الان 21 بازیکن داره + کانا، ادرسون، تاتا گونزالس که میشه 24 نفر

این نشون میده اگر این سه بازیکن فروخته یا آزاد نشن لاتزیو فقط یک جای خالی داره، ولی اگر این ها فروخته بشن 4 جای خالی موجوده


** میلینکویچ و کیشنا هر دو زیر 21 سال هستند و نیازی به ثبت نام در لیست ندارند، پس خرید این 2 بازیکن از سهمیه بازیکنان لاتزیو کم نخواهد کرد.


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۳:۰۹۳۰
تیر

- جدیدترین اخبار منتشره بر این قراره که فیلیپه اندرسون ایجنتش رو از کار بر کنار کرده و مینو رایولا رو به عنوان ایجنت جدیدش انتخاب کرده! این خبر هرچند هنوز تایید نشده اما با توجه به سوابق نه چندان جالب رایولا در ارتباط با باشگاه ها باعث نگرانی طرفداران لاتزیو شده است، هرچند فیلیپه اندرسون تا سال 2020 با لاتزیو قرارداد دارد.


- طی مصاحبه ای که تیم پزشکی باشگاه انجام دادن مشخص شده که مصدومیت راول 10 روز و مصدومیت رادو یک هفته به درازا می انجامند.


- آلوارو گونزالس و دی فری به تمرینات پیش فصل لاتزیو اضافه شدند، هرچند تاتا به احتمال فراوان باشگاه را به مقصد تیمی دیگر ترک خواهد کرد.


- انتقال ریکاردو کیشنا به لاتزیو هنوز کنسل نشده و هر دو باشگاه همچنان در حال رایزنی هستند،

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۳:۵۹۲۹
تیر

فوری : ریکاردو کیشنا برای شرکت در تست پرشکی و عقد قرارداد وارد رم شد!

اخبار بیشتر به زودی


آپدیت: آژاکس در آستانه عقد قرارداد مبلغ درخواستی خودش رو از 3 میلیون به 5 میلیون افزایش داده، این انتقال در حال حاضر نامشخصه!

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۳:۵۵۲۹
تیر

- میلینکویچ سویچ: هم لاتزیو و هم فیورنتینا پیشنهاد قرارداد 5 ساله داده اند، انتخاب نهایی در 4 شنبه انجام خواهد شد.


- بیلیا هدف اول ونگر در فصل نقل و انتقالات!


- فردا قرعه کشی کوپا ایتالیا، لاتزیو از 1/8 آغاز خواهد کرد.


- ماسیمیلیانو آلگری در مصاحبه جدیدش از میلان، اینتر، رم و ناپولی به عنوان 4 تیم برتر این فصل در کنار یووه یاد کرد. او شانسی برای لاتزیو و فیورنتینا قائل نشد.


- لاتزیو - مامودو ساخو ؟ یک شایعه جدید!


- بعد از رادو و راول، پاتریک هم در تمرینات پیش فصل مصدوم شد! اطلاع دقیقی از میزان مصدومیت منتشر نشده! لاتزیو در دو سال اخیر همواره با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می کرده.


- با داغ شدن موضوع رفتن ادرسون به برزیل، طرفداران لاتزیو اقدام به ساختن جوک های فراوانی در این راستا کردند:

* لوتیتو قصد داشت برای ادرسون بازی خداحافظی بگیره اما از ترس مصدوم شدنش بی خیال شد (اشاره به دائم المصدوم بودن ادرسون)

* اگر تلفن ها در دسترس باشند ادرسون رفتنی است! (اشاره به ریجکت کردن تاره توسط ادرسون برای پرهیز ار رفتن به سمپدوریا در ژانویه)

* پزشکان باشگاه دلتنگت خواهند شد.

* یکی از اعضای تیم پزشکی کم شد!

* ادرسون؟ من هرگز او را ندیده ام ...



لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۸:۳۱۲۹
تیر




لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۱:۴۹۲۸
تیر

لاتزیو در این بازی به مصاف اندرلشت رفت، باید در نظر گرفت که لاتزیو با ترکیبی به میدان رفت که فقط چند روزه به تیم اضافه شدن و هنوز در دوران بدنسازی هستن، اما اندرلشت یک ماهه کمپ تمرینیش رو شروع کرده و هفته آینده مسابقات لیگش رو در پیش داره!

ترکیب نیمه اول:

بریشا

باستا، مائوریسیو، جنتیلتی، برافهاید

پارولو، کاتالدی، لولیچ

فیلیپه اندرسون، کلوزه، کاندروا


ترکیب نیمه دوم:
مارکتی
کونکو، هوئدت، پرچه، برافهاید
اونازی، موریگا، اوکونومیدیس
پره آ، جورجویچ، کیتا

اندرلشت 3 - لاتزیو 1
گل های اندرلشت: دو گل در اثر اشتباهات فاجعه وار برافهاید، یک گل بر اثر اشتباه باستا، هر سه گل در نیمه اول
گل لاتزیو: نیمه دوم توسط جورجویچ شوت راه دور 30 متری

ترکیب نیمه دوم لاتزیو بازیکنانی بودند که زودتر راهی پیش فصل شدند و آمادگیشون کاملا بالاتر از بازیکنان نیمه اول بود. این مسئله اگر تا بازی مقدماتی چمپیونز لیگ برطرف نشه نگران کننده است
لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۴:۵۸۲۸
تیر

- دی بوئر سرمربی آژاکس تایید کرد که ریکاردو کیشنا وینگر 20 ساله اش در آستانه پیوستن به لاتزیو قرار داره و این انتقال احتمالا تا دوشنبه قطعی خواهد شد.


- راول موریسون هافبک جدید لاتزیو که در بازی های پیش فصل درخشش فوق العاده ای داشت از ناحیه زانو مصدوم شد و بین 2 هفته تا 1 ماه از میادین دور خواهد بود. با توجه به جدا شدن مائوری، لوتیتو باید به دنبال یک هافبک تهاجمی جدید باشد.


- ادرسون و کانا دو بازیکن که دستمزدهای بالایی از لاتزیو می گرفتن در آستانه فسخ قرارداد هستند، مقصد این دو بازیکن برزیل و آلمان پیش بینی شده. ضمن اینکه امیلیانو آلفاور هم در مسیر خروج قرار دارد.


- طبق گفته تاره سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه خروج عناصر غیر ضروری با دستمزد بالا و دادن شکل جدید به تیم با اضافه کردن جوانان خواهد بود. همینطور تاره اعلام کرد ستاره های باشگاه فروخته نخواهند شد. وی افزود فیلیپه اندرسون به هر قیمتی حفظ خواهد شد. اما موندن بیلیا به نظر خودش بستگی دارد هرچند مهره ای اساسی در ترکیب لاتزیو محسوب میشود.


- در حالی که لاتزیو در یک قدمی خرید میلینکویچ بود فیورنتینا با پیشنهادی بالاتر وارد شد و مسئولان خنک رو مردد کرد، پیشنهاد لاتزیو 8.5 میلیون و پیشنهاد فیورنتینا 10 میلیون یورو است. در برخی سایت ها اومده تا دوشنبه فیورنتینا با میلینکویچ قرارداد خواهد بست!


- فیلیپه اندرسون اعلام کرد برای دوری از حاشیه نقل و انتقالات تابستان قراردادش را در ماه مارچ تمدید کرده است چون می خواهد مدتی طولانی در پیراهن عقاب ها بماند. اندرسون هدف اول لاتزیو در این فصل را صعود به مرحله گروهی چمپیونز لیگ عنوان کرد.


آپدیت: راول موریسون اعلام کرده حس بهتری در پاش داره و میخواد طی هفته آینده به میادین برگرده! این پسر انگیزه بی نظیری داره

لاتزیاله Tifoseria Laziale