Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر کوتاه موقت تا برگشت به تلگرام

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۴۵ ب.ظ

- دی فرای - لاتزیو در پرده آخر: شنبه هفته آینده مدافع هلندی پاسخ خواهد داد: ماندن یا رفتن!


- لاریپابلیکا گفته که اخبار دقیقی بهشون رسیده که دی فرای یک ملاقات محرمانه با شخص کلودیو لوتیتو داشته! بعد از این ملاقات دی فرای خواسته تا شنبه فکرهاش رو کنه. (لوتیتو با هیچ بازیکنی محرمانه جلسه نمیذاره، معمولا بازیکنان با ایگلی تاره در ارتباط هستن. اما این بار خود لوتیتو وارد ماجرا شده چون پای حداقل 35 میلیون یورو پول وسطه)


- داغ از نقل و انتقالات: مارتین کاسرس OK شد، میلان بادلی در لیست لاتزیو، برای رقابت با ریوما و تاتنهام لاتزیو کاتالدی رو وارد معامله میکند. کاسرس طی همین روزها به رم خواهد اومد تا قراردادش رو امضا کنه.


- سیمونه اینزاگی به وارگیچ اعتماد ندارد. ماریانو آندوخار دروازبان سابق کاتانیا و ناپولی و فعلی استودیانس گزینه لاتزیو است. این دروازبان 34 ساله هیچ مشکلی با بازی به عنوان دروازبان دوم نداره. در ناپولی در 2 سال فقط 6 بازی کرد. در این فصل لیگ آرژانتین هم 12 بازی کرد که البته در 5تای اونها موفق به کلین شیت شده. سایر گزینه های لاتزیو: لامانا دروازبان دوم جنوا، کارنزیس دروازبان سابق اودینزه و سورنتینو دروازبان کیه وو. که من دوتای آخر رو تایید میکنم هرچند سنشون بالاست. البته کونسیلی دروازبان ساسولو هم اسمش اومده اما بعید میدونم راضی به دروازبان دومی بشه.


- والون بهرامی: بهترین گلی که زدم در برد 3-2 لاتزیو در دربی مقابل ریوما بود.


- با حذف ناپولی راه برای قهرمانی لاتزیو هموارتر شد، ناپولی 1 - آتالانتا 2 : لاتزیو، میلان، آتالانتا و یووه یا تورینو


- کریستیچلو مدیر توتومرکاتو وب: پیشبینی من از نقل و انتقالات لاتزیو: پالومبی به ساریتانا خواهد رفت. دی فرای تمدید نمیکند و لوتیتو هم نمیتواند او را در ژانویه بفروشد پس انتهای فصل آزاد خواهد بود. کاتالدی احتمالا به فلورانس میرود.


- فابریتزیو راوانلی مهاجم سابق لاتزیو و مارسی: لاتزیو سزاوار قهرمانی است، اونها هم خوب بازی میکنند و هم می برند.


- دی جنارو سیمونه اینزاگی را متقاعد کرده که در لیست فروش قرار نگیرد.


- استرکوشا: امیدوارم دی فرای بماند، تمام تلاشم را برای راضی کردن او برای ماندن در لاتزیو خواهم کرد.


- سیمونه اینزاگی از تاره خواسته که یک هافبک جدید برای تیم جذب کنه. اگر فیورنتینا درباره میلان بادلی کوتاه نیاد اون وقت مذاکره برای تعویض کاتالدی با کریستوفورو هافبک اروگوئه ای و نیمکت نشین فیورنتینا آغاز میشه. این بازیکن در این فصل در سه بازی ویولا به میدان رفته که دو بازی در حد 5 دقیقه و بازی ابتدای فصل هم 35 دقیقه بوده! مشکل اینجاست که کاتالدی شخصیت منفوری در بین لاتزیاله ها شده و هیچ کس از بازگشتش استقبال نمیکنه.


- کلژ لوکا مدافع 17 ساله و 190 سانتی پیستوئیسه که هموطن تاره هم هست در آستانه پیوستن به لاتزیو قرار داره. گفته میشه بازیکن مستعدیه و به تیم پریماورای لاتزیو اضافه میشه.


- تیم های خواهان پالومبی بیشتر شدن: کارپی، سالریتانا، آویلنو و چند تیم دیگه از سری بی! قرض دادنش برای کسب تجربه میتونه مفید باشه.


- کایسدو: در اسپانیول به من احترام گذاشته نمیشد، اما در لاتزیو اینطور نیست.


- سیمونه اینزاگی: مهمترین خرید زمستان ما فلیپیه اندرسون خواهد بود!


- بعد از دی جنارو حالا پالومبی هم مصدومیتش برطرف شد. اما گفته میشه که لولیچ و ماروسیچ مصدومیت جزئی دارن و برای همین سیمونه اینزاگی بهشون استراحت داده. اونها مشکلی برای بازی آینده ندارن.


- کایسدو: آرزو دارم که دی فرای با ما بماند.


+ تکمیلی: پیشنهاد اینتر برای دی فرای دستمزد 3 میلیون یورو در سال بوده و قراردادش هم چهار ساله است. دستمزد پیشنهادی لوتیتو سقف قرارداد لاتزیو یعنی 2.5 میلیون یورو در ساله. 4*0.5=2 به نظر من لوتیتو این 2 میلیون یورو تفاوت رو به صورت بند پاداش یا بند وفاداری در قراردادش بذاره، چون اگر از دستش بدیم هم بالای 30 میلیون یورو مفت از دستمون پریده و هم برای خرید جایگزینش باید حداقل 20 میلیون یورو هزینه کنیم. این یعنی حدود 50 میلیون یورو ضرر که خیلی برای آینده باشگاه سنگینه.

- لوئیز آلبرتو در تیم منتخب نیم فصل اول اروپا به انتخاب سایت گل!




- لوتیتو: لوئیز آلبرتو فروشی نیست. رویای ناپلی ها بر باد رفت.

۹۶/۱۰/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی