Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


۵۹ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۹:۳۰۳۱
تیر

- لوکاس بیلیا الان در حال استراحت در سانتا دومینگو است، او اواخر ماه به تمرینات اضافه میشه و از همون زمان هم مذاکرات تمدید قراردادش شروع میشه.


- خبر فوری و سورپرایز کننده : طبق بررسی های دقیق خبرنگاران، رودریگو چایو طی روزهای قبل پاسپورت ایتالیا رو دریافت کرده! این در حالیه که هم باشگاه سائوپائولو و هم ایجنت بازیکن پیوستنش به لاتزیو رو تکذیب کردن و گفتن هیچ مذاکره ای در کار نبوده! آیا پای تیم دیگه ای وسطه یا مذاکرات  پنهانی انجام شده مشخص نیست!


- کاتالدی : من نیمکت نشین بیلیا باشم؟ هر کسی در تمرینات بهتر باشد او در زمین بازی خواهد کرد.


- سالریتانا یکی دیگر از جوانان لاتزیو را می خواهد، این بار پالوچی!


- در صورت جدایی پوگبا یووه برای خرید کاندروا ، بیلیا و مارکتی یک سوپر پیشنهاد به لاتزیو خواهد داد!


- گفته میشه که میروسلاو کلوزه قراره به عنوان یکی از دستیاران کارلو آنجلوتی در بایرن مونیخ مشغول فعالیت بشه.


- در حریان بازی دوستانه لاتزیو در مقابل پادووا، عده ای از طرفداران پادووا به کیتا بالده بازیکن سیاه پوست لاتزیو توهین نژادپرستانه انجام دادن.

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۹:۱۶۳۱
تیر

جوردن لوکاکو برای انجام تست پزشکی و امضای قرارداد وارد پایتخت شد


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۹:۰۶۳۱
تیر

بالاخره بعد از مدت های تلاش کمپین های مردمی و باشگاه، انگار فدراسیون فوتبال ایتالیا قصد داره قهرمانی 1915 رو به لاتزیو پس بده!

در اون سال بازی ها به صورت ناحیه ای برگزار میشد. که لاتزیو و جنوا به فینال رسیدن، که به دلیل حنگ جهانی اول این فینال برگزار نشد و در عین تعجب مسئولین فدراسیون فوتبال ایتالیا تصمیم گرفت که جام قهرمانی رو بدون برگزاری هیچ بازی ای به جنوا بده. از اون سال به بعد همیشه هواداران لاتزیو به این بی عدالتی اعتراض کردن، تا اینکه پارسال با 100 ساله شدن این اتفاق کمپین های بزرگ مردمی اتفاق افتاد که باشگاه هم از اون ها حمایت کرد. 

حالا خبر رسیده که فدراسیون فوتبال ایتالیا قصد داره قهرمانی 1915 رو به طور مشترک به هر دو باشگاه لاتزیو - جنوا اهدا کنه، شایان ذکره که زمانی لاتزیو این قهرمانی رو به دست آورد که تیم دوم شهر رم هنوز به وجود نیومده بوده! ریوما در 1927 تاسیس شده!

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۱:۳۱۳۱
تیر

این بازیکن بلژیکی فردا در تست پزشکی باشگاه حاضر میشه و پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی قراردادش با لاتزیو رو امضا می کنه.

مبلغ قرارداد 5 میلیون یورو بعلاوه بندهایی برای پاداش خواهد بود.


+ فردا خبر رسمی شدن لوکاکو رو میزنیم و احتمالا تا یکشنبه هم انتقال ایموبیله نهایی میشه. و در زمان باقی مونده نقل و انتقالات فقط روی دفاع آخر کار خواهد شد.

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۲:۲۶۳۰
تیر

- هنریکسون شماره 10 آلکمار که در پست هافبک بازی میکنه با 5 میلیون یورو مورد توجه لاتزیو قرار گرفته


- مائوریسیو از سائوپائولو، کورینتیانس و فلامینگو برزیل و همچنین بشیکتاش ترکیه پیشنهاد داره، قیمت احتمالی این بازیکن 5 میلیون یورو است.


- کوروانورد در بیانیه ای گفته که از سیمونه اینزاگی حمایت نمی کنند چون آدم لوتیتو است! اون ها لوتیتو رو دشمن اصلی لاتزیو معرفی کرده اند.


- گفته میشه چلسی قصد داره 40 الی 45 میلیون یورو بابت کاندروا و پارولو به لاتزیو پرداخت کنه! هرچند بیشتر شایعه به نظر میرسه.


- برایان پره آ که از سوی لاتزیو مازاد اعلام شده احتمالا به خیرونا از اسپانیا بپیونده.


- بازی دوستانه : لاتزیو 2 پادوا 1 

گلزنان لاتزیو : گاتالدی، جورچویچ

ترکیب لاتزیو : 

بریشا؛ باستا، دی فری، هوئدت، رادو؛ اونازی، کاتالدی، لولیچ؛ کیشنا، جورجویچ، کیتا

نیمکت نشینان: بورلی، وارگیچ، استراکوشا، پاتریک، پرچه، مائوریسیو، گرمونی، میلینکویچ، مورگیا، موریسون، یاوورچیچ، لومباری، اویکونومیدیس، پالومبی


- دی فری پس از مدت ها در ترکیب لاتزیو به میدان رفت. همچنین کیتا بالده هم در ترکیب لاتزیو بود.


- بریشا : وارگیپچ؟ او باید چیزهای زیادی برای بازی در ایتالیا یاد بگیرد!


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۳:۵۷۳۰
تیر

- لاتزیو و سویا و همینطور ایجنت ایموبیله به توافقات نهایی بسیار نزدیک شدن، منتظر باشید ظرف امروز و فردا خبر انتقال قطعی این بازیکن به لاتزیو رو بزنیم. لاتزیو 7.8 میلیون یورو به سویا میده و حقوق ایموبیله هم 1.9 میلیون یورو است که با پاداش تا 2 میلیون افزایش پیدا میکنه.


- حریان ماجرا ازین قراره که ایجنت کاندروا اول با اینتر به توافق رسید و اینتر قصد داره یه دستمزد عالیه به بازیکن بده، لوتیتو قیمت بازیکن رو حداقل 25 میلیون یورو تعیین کرده بود، اما اینتر پیشنهادش 18 میلیون یورو بود که در جا رد شد، بعد ناپولی وارد ماجرا شد و پیشنهاد 28 میلیون یورویی به لاتزیو داد که لوتیتو قبول کرد، اما در مذاکره ایحنت کاندروا با ناپولی این باشگاه میزان دستمزدی که به بازیکن پیشنهاد داده بود کمتر از دستمزد پیشنهادی لاتزیو بود. به همین دلیل بازیکن پیشنهاد ناپولی رو رد کرد (اگر قبول می کرد لاتزیو 10 میلیون یورو بیشتر گیرش میومد) لوتیتو هم که از این کار کاندروا عصبانی شده بهش گفت اگر اینتر پیشنهادش رو به حداقل 25 میلیون یورو نرسونه بی شک پیشنهادشون رو رد می کنه و بازیکن در صورت نبود پیشنهاد بالا فصل بعد رو باید در لاتزیو بمونه. حالا اینتر پیشنهاد جدیدی داده که 20 میلیون یورو است ولی این پیشنهاد هم در جا توسط لوتیتو رد شده. لوتیتو منتظره که چلسی وارد ماجرا بشه 


- بنفیکا پیشنهاد لاتزیو رو رد کرده و انتقال ژاردل به لاتزیو با بن بست مواجه شده. دلیلشم اینه که اونا پول نقد میخوان که لاتزیو در حال حاضر نداره!


- در حالی که لاتزیو برای خرید جوردن لوکاکو به توافق رسیده بود اما حالا با پیدا شدن یک رقیب یعنی ولور همپتون اوضاع برای لاتزیو قدری سخت شده و ممکنه که نیاز باشه لاتزیو پیشنهادش رو بالا و بالاتر ببره.


- آنتونیو کونته قصد داره مارکو پارولو رو به عنوان رقیب ماتیچ به لندن ببره، بعید به نظر میرسه که لاتزیو با فروش هافبکش موافقت کنه مگر اینکه پیشنهادی بالای 10 میلیون یورو برسه.


- آلورارو گونزالس پیشنهاد آتلتیکو پارانائنزه رو رد کرد تا به کشور های عربی بره. (او هنوز بازیکن لاتزیو است)

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۷:۳۲۲۹
تیر

خبر رسیده که لاتزیو پیشنهاد رسمی و 7 میلیون یورویی برای ژاردل به بنفیکا داده. که یک بند پاداش 1.5 میلیون یورویی هم داره!

درسته که ژاردل بهترین مدافع بنفیکا است و یکی از ارکان این تیم در رسیدن به فینال یورو لیگ و یکی از سه مدافع برتر لیگ پرتغاله؛ اما یادتون نره که 30 سالشه و دادن 7 میلیون یورو برای بازیکنی 30 ساله که دیگه سال های آخر بازیش رو سپری میکنه یک حماقت محضه. میدونیم که بازیکن های برزیلی خیلی زود بازیشون تموم میشه ... 


+ خبر رسیده که مائوری قراره با لوتیتو ملاقات کنه و لوتیتو میخواد بهش یه پست پیشنهاد کنه، عده ای گفتن میخواد بهش دستیاری تیم پریماورا رو بده و عده ای دیگه گفتن که شاید دستیار ایگلی تاره بشه تا به زودی جانشین او بشه! باید ببینیم خروجی جلسه چه خواهد بود و آیا مائوری که اصرار داره یکسال دیگه بازی کنه راضی میشه که فوتبال رو کنار بذاره یا نه!

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۰۰:۳۲۲۹
تیر

وست هام برای فروش والنسیا دبه در آورده و مبلغ رو به 18 میلیون افزایش داده این در حالیه که لاتزیو آخرین پیشنهادش 13 میلیون بوده، که به نظر مبلغی منطقیه. حالا به نظر میزسه با منتفی شدن این انتقال، لاتزیو رفته سراغ ایموبیله

حالا طبق اخبار دقیقی که بم رسیده لاتزیو پیشنهاد 8 میلیون یورویی برای ایموبیله به سویا دادن که تقریبا توافق انجام شده، به بازیکن هم پیشنهاد قرارداد 5 ساله با دستمزدی حدود 1.8 میلیون یورو در سال دادن که اونم خیلی به توافق نزدیکه. منابع من میگن که به احتمال بالای 80 درصد ایموبیله طی 3 روز آتی بازیکن لاتزیو خواهد شد!

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۹:۳۸۲۸
تیر

- کاریزسلاترن در تلاش برای بازگرداندن کلوزه به میادین فوتبال


- در تمرین امروز اینزاگی و کیتا به مدت 15 دقیقه با یکدیگر به گفتگو پرداختند، مشخص نیست دقیقا درباره چه چیزی حرف زده شده ...


- مائوریسیو : بازی کردن در کنار دی فری خیلی ساده است. به توانایی این تیم ایمان دارم


- ایموبیله به عنوان آلترناتیو انر والنسیا، پیشنهاد اولیه 1 میلیون نقد بعلاوه حق خرید 9 میلیون یورویی


- رادو : بیلسا؟ من با اینزاگی خوشحالم


- تداوم اعتراضات علیه لوتیتو، دیوارهای کمپ تمرینی لاتزیو مکان شعارهای جدید هواداران. لوتیتو به شدت تحت فشار است


- اینزاگی به صورت خصوصی با راول موریسون به گفتگو پرداخت، آیا برنامه ای برای آشوب طلب انگلیسی دارد؟ 


- برافهاید در دوراهی پاناتینایکوس یا اوترخت


- احتمال جدایی اودو از پسکارا، آیا او برای نیمکت تیمی نقشه دارد؟


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۳:۳۶۲۸
تیر

- وردربرمن بازی با لاتزیو رو لغو کرد تا به جاش با چلسی بازی کنه! واقعا اقدامشون غیر حرفه ای بود


- لاتزیو به جوردن لوکاکو نزدیک شده، مبلغ احتمالی 6 میلیون یورو است بعلاوه درصدی از سود نقل و انتقال آینده بازیکنه! از دیگر باشگاه های خواهان او میشه به والنسیا اشاره کرد.


- لوتیتو به تاره دستور داده پیشنهادش برای انر والنسیا رو بالا ببره، پیشنهاد اول لاتزیو 1 میلیون بعلاوه 10 میلیون به عنوان بند خرید دائمی بود، ولی پیشنهاد جدید به صورت 4 میلیون نقد بعلاوه 8 میلیون به عنوان بند خرید دائمی است، به نظر میرسه که لاتزیو در وضعیت بهتری نسبت به سوانسی باشه چرا که این تیم پیشنهاد 3 میلیون یورو بعلاوه بند خرید دائمی 10 میلیون یورویی ارائه داده.


- کوریره دلو اسپورت شایعه کرده که لاتزیو قصد داره مارکتی رو بفروشه و مهمترین خواهان او لیورپوله. این شایعه میگه که قراره در فصل جاری بریشا دروازبان اول بشه، وارگیچ دروازبان دوم و مارکتی جایی در تیم نداره. منبع اصلی این شایعه استراحت مارکتی و حضور پیدا نکردنش در تمرینات و همینطور فیکس بودن بریشا در تمام بازی های پیش فصله. البته در نظر داشته باشید که اگر مارکتی بره لاتزیو باید به جاش بازیکن ایتالیایی بخره!


- کاندروا مذاکرات با ناپولی رو نیمه کاره گذاشته چرا که اینتر بهش دستمزد بهتری پیشنهاد داده، لاتزیو پیشنهاد اینتر رو قبول نمیکنه چرا که اینتر 18 میلیون پیشنهاد داده و ناپولی 28 میلیون! این مسئله لاینجل شده و اگر پیشنهادی از چلسی نرسه یا اینتر پیشنهادش رو به 25 میلیون یورو افزایش نده یا ناپولی دستمزد بالاتری به کاندروا نده، این بازیکن در لاتزیو میمونه! اتفاق عجیبیه واقعا


- بازی دوستانه : لاتزیو 6 تیم محلی برزیل ایتالیا 0 (اسم تیم برزیل بوده! :))) ) گل ها : مورگیا، کاتالدی، اویکونومیدیس، لومباردی (2گل)، پالومبی


- دی فری بعد از 10 ماه مصدومیت در میادین حاضر شد


به زودی آپدیت جدید می کنم

لاتزیاله Tifoseria Laziale