Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 44 : روزهای سرد پاییزی

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ب.ظ

در حالی که همگی در این روزهای سرد مایوس و ناامید هستیم از این اتفاقات پیش اومده، شاید این وقفه بازی های ملی گشایشی در کار لاتزیو حاصل کرد، شاید هم مثل وقفه قبلی که باعث شد دی فری، پارولو و بیلیا مصدوم شدن باعث شد کلی مصدوم دیگه روی دست تیم موند! به هر حال اون چیزی که مشخصه اینه که هیچ کس از وضع فعلی راضی نیست و همگی میخوان تغییری پیش بیاد حالا یا تیم با پیولی بهتر نتیجه بگیره یا پیولی تغییر کنه و تیم وضعش بهتر شه.

خب چندان دل و دماغ تشریح اوضاع رو ندارم، یه راست بریم سراغ چند خبر:


- ایجنت مارکتی ادعا کرده ناراحتی ای بابت تمدید نشدن قرارداد مارکتی با لاتزیو نداره، و ادعا کرده مارکتی از یووه و میلان پیشنهاد داره! (ما هم گوشمان دراز شد و حرف های ایجنت عزیر رو باور کردیم! اصلا ای کاش از رئال مادرید پیشنهاد داشته باشه و فقط بره، فقط دست از سر ما برداره دیگه) شایان ذکره که در تمام سایت های ورزشی مارکتی ضعیفترین بازیکن دربی بوده و رفتنش یه گام بزرگ در راه بازسازی لاتزیو خواهد بود.


- خبر خوش دیگه اینکه کلوزه هم قصد داره زودتر از چیزی که فکرش رو میکردیم دمش رو بذاره روی کولش و بره، مقصدش هم آمریکا خواهد بود و خوشبختانه همین ژانویه! بازیکنی که بیشترین دستمزد دریافتی رو در باشگاه داره و میزان بازدهیش زیر 0 هستش اونم با 37 سال سن رفتنش خیلی به سودمون خواهد بود. کلوزه این فصل در تمام دیدارهایی که برای لاتزیو بازی کرده هیچ گلی نتونسته بزنه و میزان دوندگیش هم از پایین ترین مقادیر در سری آ بوده و به قول یکی از روزنامه های ورزشی در حد دروازبان یک تیم دوندگی و تلاش میکنه در زمین! ضمن اینکه در نمرات گازتادلو اسپورت از ضعیفترین بازیکنان این فصل سری آ بوده.


- بالاردینی که به طور عجیبی مربی پالرمو شده از خاطراتش در لاتزیو میگه، بالاردینی گفته که همیشه مدیران لاتزیو بهم میگن که من انتخاب درستی در یک زمان نادرست بودم، بالاردینی وقتی مربی لاتزیو بود داشت به هدفش که رسوندن لاتزیو به سری بود نزدیک میشد ولی لوتیتو نذاشت موفق بشه و وقتی تیم 18 م جدول بود عوضش کرد و ادی ریا رو جایگزینش کرد.


- لاتزیو در نظر داشت به جای دی فری که فصل رو به دلیل مصدومیت از دست داده تونِلی مدافع ملی پوش امپولی یا روگانی مدافع نیمکت نشین یووه و اسبق امپولی رو جذب کنه که امپولی گفته با تونِلی به تفاهم رسیده که در ژانویه اجازه خروج بازیکن رو نده و در عوض ژوئن بفروشدش، از اون طرف هم آرسنال و پی اس جی و چند تیم دیگه خواهان روگانی هستن که این یعنی لاتزیو شانسی نداره. الان حرف از توماس هرتائو مدافع فرانسوی اودینزه زده میشه که به خوبی اون دوتا نیست اما بازم نسبتا قابل قبوله و با 5 میلیون در دسترسه پولی که بعید میدونم لوتیتو حاضر به پرداختش باشه، پس انتظار داشته باشید یکی در حد مائوریسیو یا جنتیلتی جایگزین دی فری بشه و انتظار کسی در حد روگانی یا تونلی رو نداشته باشید.


- منچستر یونایتد در ژانویه هم به دنبال فیلیپه اندرسون خواهد بود، فن خال هم صراحتا گفته که یه وینگر سرعتی میخوان، گزینه اولشون فیلیپه اندرسون خواهد بود، بعد از اون سادیو مانه، ریاض ماحرز و انور القاضی. البته لوتتیو میدونه که اگر اندرسون رو بفروشه گور خودش رو کنده و هوادارها توی همون المپیکو زنده زنده دفنش میکنن.


-  سایت مثبت هجده سال پو*رن*ها*ب که یک سایت مخصوص فیلم های بزرگسالان هست اعلام کرده به زودی برای اسپانسر پیراهن با یه تیم ایتالیایی به توافق خواهد رسید. امیدوارم روی پیراهن لاتزیو این ننگ ثبت نشه که این یکی رو کم داریم! (فکر کنید اسپانسر پیراهن کفتارها بشه چقدر بخندیم بهشون! در عوض تلویزیون ایران دیگه بازی های اون تیم رو پخش نخواهد کرد)


- ایگلی تاره : قبل از باخت هامون همه حرف از این میزدن که لاتزیو مدعی اسکودتو است اما حالا با سه باخت همه میگن لاتزیو تمام شده است، ما با اون حرف ها جشن نگرفتیم با این حرف ها هم عزا نمیگیرم، ما با پیولی درباره راهکارهای خروج از این وضع حرف خواهیم زد.


گلام پایانی : فارغ از اینکه نتایج چی میشن، رئیس باشگاه کیه، مربی کیه، بازیکنان کیا هستن برای ما تیم مهمه : فورتزا لاتزیو

۹۴/۰۸/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۹)

۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۷ امیر اینتر
اسپانسره:))))))))))))
برای دفاع الان اومدین سراغ رانوکیا تونلی دفاع خوبیه گلیک مدافع تورینو هم عالیه روگانی که بیاد نور الا نوره! 

پاسخ:
آره الان قراره اسپانسر یه تیم ایتالیایی بشه! یعنی اینقدر سود داره!
گیلک رو تورینو نمیفروشه، یووه هم که مفت فروش نیست، تونلی بهترین گزینه است که اونم امپولی گفته آخر فصل میفروشدش و ما نیاز فوری داریم!
رانوکیا بعید میدونم بشه چون هم دستمزدش خیلی بیشتر از سقف لاتزیوئه و هم نمیتونیم پول اینتر رو بدیم. ممکنه تا آخر فصل قرضی بیاد و بعدش تونلی رو برای آخر فصل بگیریم. فعلا که شدیدا به تونلی لینک شدیم
۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۰ امیر اینتر
یه بنده خدایی تو فیسبوک اینو نوشت خیلی قشنگه 
اینو میزارم همینجا

"14سـالِ پـیش بزرگـترین انـتقالِ ♥سـری آ♥ انجام شد. نـمادِ والنسیای بـزرگِ اون روزهای لالیگا و اروپـا راهی شـهرِ رم شـد. 
روزهایی کـه لاتزیو بـرای پـایان دادن بـه سلطه رم و سـری آ تـیمی باشکوه رو بست. 
از پـروتزی تـآ ♥نستا♥ ی مـحجوب تا ♥کـوتو♥ ی صـخره تا استامِ خستگی ناپـذیر در خـطِ دفاشون تـآ فـیوره ی قـهار, استـانکوی جویای نـآم تــا کـاسترومن و اسـتاد ♥مـیهالوویچ♥ و سـرخپوستیِ ♥سـیمئونه♥ در مـرکزشون تـآ ♥کـلودیو لوپـز♥ و ♥اینـزاگی♥ و ♥کـرسپو♥ در خطِ حـمله.
چـیزی کـم نـبود جـز یـه ♥مـندیـتای بـاسکی♥ بـرا پـایان دادن بـه سلطنتِ رم در سـری آ 

نـشد که بشه. 
♥مـندیتا♥ ی دوس داشـتنی هـیچوقت در سـری آ هـمون پـسرِ جسور و خوش تـکنیکِ مـستایا نشد. بـازی با پـارما رسـید دقـیقه 60 تـابلوی تعویض شـماره 6 رو نـشون میداد. سـتاره بـزرگِ والنسیا جـاش رو بـه لیورانی داد و بـه رختکن رفـت. شـاید ♥سـری آ♥ بـرای ♥مـندیتا♥ هـمون لـحظه تـموم شد..

نـشد کـه بـشه; 
چـندهفته بـعد;
♥سـاندرو♥ رفـت , ♥هـرنان♥ رفـت و سـتاره ها رفـتند و ♥مـندیتا♥ هم بـرا هـمیشه از ♥سـری آ♥ رفـت. و شـاید لـاتزیو هـم رفت.
>>>>>>>>>>>
هـکتور کـوپر:
در بـزرگی ♥مـندیتا♥ هـمون کـه بزرگترین خـریدِ اشـتباه جـهان بـود.
نـشد کـه نـشد."

پاسخ:
آره خرید مندیتا باعث ضرری شد که پرونده فساد مالی کرانیوتی رو آورد بالا... اگه مندیتا خریداری نمیشد این اتفاق چند سال بعد برای لاتزیو میوفتاد اما بالاخره افتادنی بود!
کرانیوتی یه جاه طلب واقعی بود برای رسیدن به موفقیت هر کاری می کرد، که مهمترینشون این بود که از جیبش بیشتر خرج میکرد بی اونکه بترسه بعدا به زندان میوفته ... از یه طرف عاشق این روحیه اش هستم از یه طرف نمیبخشمش به خاطر فروش نستا
خواهر و مادر لولیتو :( مشکل رو ریشه یابی کرده مثلا

http://www.cittaceleste.it/notizie/mercato/che-bomba-lotito-e-stanco-di-candreva-pioli-pure-la-lazio-e-pronta-a-sacrificarlo-destinazione-barca/
پاسخ:
آره رضا این خبر رو خونده بودم اما اینقدر غیر واقعی و ساختگیه که اصلا ارزش پیگیری نداره، به هزار دلیل:
اول اینکه بارسا مخ خر نخورده که برای یک بازیکن 28 ساله که این فصل فرم خوبی نداشته 40 میلیون بده!
دوم اینکه بارسا سیستمش مبتنی بر پاس کوتاه و صاحب توپ کردن مثلث خط حمله اشه اما کاندروا استایلش برای بازی ضد حمله ای مناسبه، استارت سریغ و نفوذ ار کناره ها که اصلا به بارسا نمیخوره
سوم کاندروا به صورت سانتر از جناحین و شوت از راه دور کار می کنه، اما بارسا اصلا مهاجم سر زن نداره که بخواد براشون سانتر شه!
چهارم خیلی دور از واقعیته که تیمی 40 میلیون بابت یک نیمکت نشین بده!
اخبار امروز http://www.cittaceleste.it/

- تاره، لولیتو و پیولی با فروش کاندروا در ژانویه توافق کردن. قیمت احتمالی 40 میلیون یورو
- تاره برای لولیچ دنبال مشتری میگرده. قیمت احتمالی 7 میلیون یورو
- کلوزه احتمال خروجش در ژانویه خیلی کمه. چون از باشگاه های آمریکایی کسی هنوز حاضر به پرداخت حقوق بسیار زیادش نیست
- اونازی می خواد از لاتزیو بره، چون در پروژه ی تاره و پیولی جایی نداره
- مارکتی هم که آخر فصل قراردادش تموم میشه
- فان فلار احتمالا جایگزین دی فری در خط دفاع لاتزیو میشه. لاتزیو اگر نتونه کاندروا رو در ژانویه بفروشه، پولی برای خرید بازیکن نداره و فان فلار که در حال حاضر بدون تیمه، بهترین گزینه ممکنه
- لیپی باز هم برای مربیگری لاتزیو اعلام آمادگی کرده. گرچه در مصاحبه ش پیولی رو شدیدا ستایش کرده و گفته که لاتزیو بحرانی نداره 
پاسخ:
بسیار بسیار تشکر رضا جان، فقط چند نظر راجع به خبر ها داشتم:

-اصل این خبر رو که بعضی رسانه ها اشتباه پوشش دادن ازین قرار بوده: گفته شده بارسا به خرید کاندروا علاقه منده، تاره و لوتیتو گفتن اگه بارسا بخواد بخردش باید مبلغ فسخ قراردادش یعنی 40 میلیون یورو رو بپردازه! (البته از دید من هر تیمی حاضر باشه بالا 20 میلیون بابت کاندروا بپردازه ردش کنیم بره چون در این پست کیشنا، اندرسون و کیتا رو داریم از طرفی کاندروا هم 28 سالشه و بازیش داره تموم میشه)

- درباره تاره هم مقصد احتمالیش اینتر میلانه، ولی چون نمیخوان به تیم های ایتالیایی بازیکن بدن برای همین شاید با مبلغ کمتری به وست هام فروخته بشه. با توجه به اینکه لولیچ رسما اعلام کرده قراردادش رو تمدید نمیکنه پس رفتنش رو باید حدود 99درصد قطعی دونست، اما 7 میلیون رو فقط اینتر حاضره بده، وست هام شاید حدود 4 تا 5 میلیون!

- سه تیم از نیویورک، شیکاگو و لس آنجلس پیشنهاد رسمی دادن بابت کلوزه! ولی هنوز تفاهمی حاصل نشده.

- درباره مارکتی پیشنهاد داده شده ولی چون پیشنهاد شامل کاهش شدید دستمزده این پیشنهاد رد شده، مارکتی وضعیتش دقیقا مشابه لولیچ هستش

- اونازی که لوتیتو رسما گفته فروشی نیست و قراردادش به زودی تمدید میشه؛ این فصل هم بیشترین بازی رو در هافبک اونازی انجام داده!

- رون فلار بازیکن آزاده و اگر دستمزدش رو کاهش بده گزینه مناسبیه، اما یادمون نره که تابستون اومد رم و با تاره مذاکره کرد اما لاتزیو گفت علاقه ای به خریدش نداره

۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۱ لنگیر لاتزیو
روز اخر انتقالات حسرت خوردم معاوضه دی امبروسیو با لولیچ و ۸ میلیون لعنت بر لوتیتو کله پوک پیولی احمق بازی بعدم مارکتی را بازی میده
پاسخ:
واقغا نپذیرفتن اون پیشنهاد حماقت محض بود!
لولیچ گفته بود تمدید نمیکنه، اما لوتیتو امید داشت تاره راضیش کنه ...
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۳ امیر اینتر
تیفوسی جان من عاشق کاندروام اگه 25 تا لوتیتو راضی بشه من حاضرم رانوکیا رو هم بدیم بگیریمش
پاسخ:
کاندروا = 25 میلیون + رانوکیا ؟ 
من موافقم! کاندروا 28 سالشه و وقتی از لاتزیو بره 29 سالشه، و این فصل هم که اصلا خوب نبوده ... از طرفی به جاش هم کیتا رو داریم و هم کیشنا که یکیشون کنار فیلیپه اندرسون بازی میکنه ...
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۵ مهرداد لاتزیاله
وقتی تیم تو چین بود برای سوپرکاپ مذاکره ای با شرکت خودرو سازی Faw داشتیم ولی نشد.یک اسپانسر دیگه هم بود ولی نشد .اگه faw میشد عالی میشد.
اگه اسپانسرمون این سایت مثبت هیجده شه اگه تیممون بره فینال لیگ قهرمانان وبا بارسا بازی کنه صدا و سیما پخشش نمیکنه.ولی واقعا بده 
پاسخ:
آره تا مدت ها خبر زدم، فقط بحث اسپانسر پیراهن نبود لوتیتو میخواست امتیاز برندینگ باشگاه رو در آسیا به چینی ها بفروشه! یعنی میخواست از آب کره بگیره که نشد متاسفانه!
۲۲ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۲ امیر اینتر
یه قانون نانوشته ای هست راجب ایتالیاییا:)
اینکه هرچی سنشون بالاتر میره پخته تر میشن!:) اوجشونم از 28-9 شروع میشه تا 33-4 یا حتی 35!! 
کاندروا هم از این قاعده مستثنا نیست
امیدوارم برن سراغش اما متاسفانه رفتن سراغ بیلیا!
پاسخ:
بیلیا که ستون لاتزیوست، لوتیتو گفته بی شک بیلیا فروشی نیست. پیشنهاد رئال و یونایتد رو رد کرده براش!
این که درمورد اسپانسر گفتی فک کنم شایعه باشه چون هیچ تیمی این ننگ رو قبول نمیکنه,راستی سوپرکاپ پریماورا چی شد؟
پاسخ:
 0 - 0 در جریانه!

خبری بود که سایت ها زده بودن، حالا ما نباشیم بقیه بزنن مشکلی نیست! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی