Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


۳۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۷:۰۹۳۰
ارديبهشت

این بخش رو حتما بخونید: از منتفی شدن سمپائولی، تا آمدن گاسپرینی، اخباری از پیولی و ادی ریا، و سفر تاره به اسپانیا و پرتغال.


- خورخه سمپائولی به شیلی برگشت، مذاکراتش با لاتزیو به نتیجه نرسید.


- لوتیتو آماده دیدار با گاسپرینی می شود، مربی احتمالی لاتزیو در فصل آینده : جینپائلو گاسپرینی


- سمپائولی : برای تعطیلات به رم رفتم. برای دیدار با پپ گواردیولا به بارسلونا رفته بودم


- رسمی : پیولی با اودینزه به توافق نرسید. سرمربی فصل آینده اودینزه یاکینی خواهد بود


- لاتزیو به طور رسمی به ادی ریا پیشنهاد همکاری داد، شاید تعجب کنید، اما این پیشنهاد به عنوان پست مدیر فنی باشگاه است و هنوز پیرمرد پاسخی به این پیشنهاد نداده است. (اگر این اتفاق افتاده باشه یعنی میخواد سیمونه اینزاگی رو نگه داره و در کنارش یه مرد باتجربه مثه ادی ریا قرار بگیره)


- سیمونه اینزاگی : نگران تصمیم باشگاه نیستم. تا کنون خوب کار کرده ام و به نظرم لایق انتخاب به عنوان سرمربی دائم هستم. من برای این شغل مربیگری را انتخاب کردم که روزی سرمربی لاتزیو شوم. اما اگر به عنوان سرمربی دائم انتخاب نشوم دنیا برایم به پایان نمی رسد و راهم را ادامه خواهم داد.


- با گزینه جدید دفاع لاتزیو بیشتر آشنا شوید:

رامیرو فونس موری، مدافع وسط آرژانتینی باشگاه اورتون و تیم ملی آرژانتین

در سال 2015 با مبلغی برابر 13 میلیون یورو از ریورپلات راهی اورتون شد

فصل پیش چندان در لیگ انگلیس درخشان ظاهر نشد و فصل متوسطی داشت هرچند اورتون سال ضعیفی رو سپری کرد

  با 25 سال سن جزو استعدادهای خوب تیم ملی آرژانتین محسوب می شود

سابقه 6 بازی ملی، توانایی عالی در بازی هوایی

اورتون 15 میلیون یورو برای این بازیکن طلب خواهد کرد و این کار جذبش را دشوار می کند


- وداد ایبیسویچ لاتزیو را می خواهد. : علاقمندم در کنار دوست صمیمی ام لولیچ بازی کنم

ایبیسوچ 31ساله در این فصل بوندس لیگا در 26 بازی تونسته 10 گل و 4 پاس گل داشته باشه

و ارزشش حدودی 2.5 میلیون یورو است ولی شاید هرتابرلین با 1 میلیون یورو هم راضی شود

از او به عنوان یکی از محتملترین گزینه های جانشینی کلوزه نام برده می شود


- سورنتینو دروازبان پالرمو که این فصل تیمش یک قدم تا سقوط فاصله داشت به دعوت مارکتی به تیم ملی واکنش نشان داد : مارکتی به تیم ملی دعوت شد؟ من هم آرزو داشتم بتوانم در یورو بازی کنم (یه جورایی تیکه میندازه به مارکتی)


- میدلزبرو انگلیس خواهان به خدمت گرفتن جورجویچ شده اما پیشنهاد رسمی هنوز ارائه نداده


- گفته شده در سفر تاره و کالوری به بارسلونا این دو با تیم کاتالان برای به خدمت گرفتن آدریانو مذاکره کرده اند. پیشنهاد لاتزیو 1 میلیون یورو برای بارسا و دستمزد 2 میلیون یورو در سال برای آدریانو است


- ایگلی تاره سفری به پرتغال داشته که ماحصل این سفر رو در اخبار زیر مرور می کنیم:


- لاتزیو به دنبال مدافع مرکزی برزیلی : ژاردل از بنفیکا

سی سال سن داره و احتمالا بنفیکا چیزی حدود 10 میلیون یورو برای او طلب می کنه

مدافع مرکزی خوبیه اما سنش بالاست و نباید یک دفاع بالای 30 دیگه به تیم اضافه کنیم اونم با این قیمت نجومی


- آلبرتو آکویلانی هافبک سابق ریوما که الان بازیکن اسپورتینگ لیسبونه گزینه لاتزیو برای جانشینی بیلیا خواهد بود هرچند:


- لوکاس بیلیا گفته که فعلا (تا انتهای کوپا آمریکا) به رفتن از لاتزیو فکر نمی کنه و از مذاکره دوباره برای تمدید قرارداد همراه با افزایش دستمزد استقبال کرده


- والیسون مالمان هافبک وسط برزیلی اسپورتینگ لیسبون که فصل گذشته در نیس فرانسه به طور قرضی بازی کرد مد نظر مدیران لاتزیو قرار گرفته، این هافبک 22 ساله ارزشی نزدیک به 1.5 میلیون یورو داره و در فصل پیش در 20 بازی که برای نیس انجام داد فقط 2 پاس گل داد (کلا نمیدونم چرا این بازیکن رو میخوایم چون هافبک های خودمون بهترش هستن و هافبک هم کم نداریم، شاید هدف فروش اونازی باشه)


و خبرهای عجیب و بزرگ هفته:

- گفته میشه هدف اصلی ایگلی تاره از رفتن به پرتغال خرید اسلام سلیمانی مهاجم نوک اسپورتینگ لیسبونه، این مهاجم 27 ساله که ارزشش حدود 15 میلیون یورو است در این فصل لیگ پرتغال در 33 بازی برای تیمش 27 گل زده

(اگر این خرید انجام بشه من تضمین میکنم مشکل گلزنیمون حل خواهد شد اما خب بحث 15 میلیون یورو است)


- حضور تاره در پرتغال این شایعه رو تقویت کرده که او به دنبال خرید آدرین سیلوا معروف به انجین (موتور) هافبک وسط اسپورتینگ لیسبون برای پر کردن جای لوکاس بیلیا است. ارزش آدریان سیلوا هم حدود 15 میلیون یورو است

(به نظر میرسه که تاره داره یک کار دقیق انجام میده تا با فروش بیلیا و کاندروا دو بازیکن اصلی لیسبون که حسابی نسبت به هم شناخت دارن رو به جای این دو نفر بیاره تا مشکلی برای جا افتادن اون ها در تیم نباشه)


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۶:۵۶۲۹
ارديبهشت

- ایگلی تاره به اسپانیا رفته تا با سمپائولی گفتگو کنه و پیشنهادات جدیدتری به او بده. گفته میشه که فنرباغچه هم با پیشنهادی به ارزش 2.6 میلیون یورو خواستار سمپائولی شده و اتفاقا از همه گزینه ها بیشتر به این مربی نزدیکه


- ماسیمو اودو : من اگر رئیس لاتزیو بودم روی سیمونه اینزاگی سرمایه گذاری می کردم


- بن عرفا تصمیم خواهد گرفت: 18 باشگاه بزرگ از سراسر اروپا پیشنهاد داده اند. یکی از آن ها لاتزیو بوده. اما من فقط بین 3 گزینه مردد هستیم! (مسلمه که لاتزیو جزو اون 3 گزینه نیست)


- مائوری با مشخص شدن نتیجه نهایی دادگاه و اثبات بی گناهی اش، قراردادش را با لاتزیو تمدید خواهد کرد. مائوری 300 بار برای لاتزیو بازی کرده و یک فصل دیگر فرصت دارد که پیراهن بیانکوچلستی را بر تن کند.


- قرارداد ادسون برافهاید به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، به زودی با این بازیکن تسویه حساب می شود. مقصد احتمالی او لیگ هلند معرفی شده.


- برخلاف تصورها مشخص شده که لاتزیو در ماه فوریه به عبدلای کونکو پیشنهاد تمدید قرارداد داده اما این بازیکن آن را رد کرده و درخواست دستمزد بالاتری داشته. با توجه به بودن باستا و پاتریک و مذاکره احتمالی با آدریانو، کونکو به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده است.


- پارولو : مشکل ما از زمانی شروع شد که از چمپیونز لیگ جذف شدیم. این باعث شد که کار گروهی رو فراموش کنیم و هر کس به دنبال سود شخصی اش باشد.


- ونتورا بیش از هر زمان دیگر نزدیک به صندلی مربیگری آتزوری. این انتخاب را لوتیتو انجام می دهد! (گفته بودم که تاوکیو گوشش دست لوتیتو است و هر تصمیمی بخواد بگیره باید توسط لوتیتو تایید بشه، الان هم لوتیتو با ونتورا جلسه گذاشته برای تیم ملی)


- با رفتن احتمالی ونتورا از تورینو، سینیشا میهایلویچ گزینه اصلی هدایت تورینی ها خواهد بود.


- بوفون همیشه رابطه عاشقانه ای با لاتزیاله ها داشته، این رابطه در ایتالیا بر کسی پوشیده نیست. او جدیدا گفته که لاتزیو فصل پیش از ابتدا بد بود اما من مطمئنم که اون ها فصل آینده تیم قوی تری خواهند بود.


- اگر سمپائولی پرید، لاتزیو به سمت پراندلی و سپس گاسپرینی خواهد رفت. آیا اعتماد به سیمو بهتر از گاسپرینی نیست؟


- کلوزه پیشنهاد آینتراخت فرانکفورت را رد کرده است. مقصد هنوز نامعلوم


- آینده نامعلوم ماتری. فعلا قصد استراحت دارم، پس از آن باید ببینیم چه کسی سرمربی میلان می شود، شاید میلان، شاید لاتزیو و شاید تیمی دیگر!


- دلیو روسی : مشکل به وجود آمده بین لاتزیاله ها و باشگاه فقط و فقط با فروش باشگاه توسط لوتیتو برطرف خواهد شد.


- ایجنت کاتالدی : دعوت به تیم ملی برای دنیلو اتفاقی است که میوفتاد. درباره آینده : او فقط و فقط به لاتزیو فکر می کند و دوست ندارد در تیمی دیگر بازی کند.


- 11 بازیکن افت کرده این فصل سری آ توسط اسکای اسپورت : لاتزیو 2 نماینده دارد : فیلیپه اندرسون و هوئدت (ژکو، کوندوگبیا، بالوتلی و دیگران هم هستند)



لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۴:۱۷۲۸
ارديبهشت

- شایعه شده که سمپائولی فقط در صورتی به لاتزیو میاد که استفانو پیولی به اودینزه بره!

حریان از این قراره که پیولی تا 2017 با لاتزیو قرارداد داره و تا وقتی که با تیم جدیدی قرارداد امضا نکرده، لاتزیو باید دستمزدش رو پرداخت کنه. حالا در صورتی که پیولی به اودینزه بره لوتیتو امکان افزایش دستمزد پیشنهادی به سمپائولی رو خواهد داشت.


- همونطور که دوستان در کامنت ها گفتن در فهرست اولیه ایتالیا اسامی مارکتی و کاتالدی هم در کنار پارولو و کاندروا دیده میشه. البته شایان ذکره که این فهرست اولیه است و برخی اسامی در اون قابل حذف شدن هستند.


- باز هم همونطور که در کامنت های دوستان بود، امروز تونلی قراردادش رو با ناپولی ثبت خواهد کرد و به طور رسمی لاتزیو یکی از اهدافش رو در بازار تقل و انتقالات از دست خواهد داد. دیروز در خبرهای گفتم که مدیر امپولی گفته لاتزیو هرگز بابت رویی و تونلی پیشنهاد نداده.


-اون طور که از هفته ها پیش گفته بودم مصطفی سِک مدافع چپ پریماورای لاتزیو امروز قراردادش رو با تیم ریوما منعقد کرد و به طور رسمی وارد لیست بدنامان شد.


- اسم سوفیان فغولی به عنوان جانشین احتمالی کاندروا در رسانه ها اومده که با توجه به هواخواهان زیادی که این بازیکن داره به نظر شایعه است.


- پیش بینی ها احاکی از اونه که مارچلو لیپی به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا بعد از کونته معرفی خواهد شد.


- لاتزیو بعد از خرید وارگیچ، یک بازیکن دیگر رایکا را هم میخواهد : ریستوفسکی


- در صورت رفتن ونتورا، سینیشا میهایلویچ گزینه اول تورینو خواهد بود


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۱:۴۱۲۷
ارديبهشت
- لاتزیو اصرار داره تا قبل از شروع جام ملت های آمریکا قرارداد بیلیا رو تمدید کنه، برای همین پیشنهاد دستمزد 2.4 میلیون یورویی بعلاوه یه سری پاداش رو به بیلیا داده که گفته میشه این افزایش از کم شدن دستمزد کلوزه جبران میشه. دستمزد بیلیا در حال حاضر 1.5 میلیون یورو است. البته تنها نکته منفی این پیشنهاد مدت زمانیه اونه که تا 2021 خواهد بود یعنی یه زمانی به یک بازیکن 36 ساله باید این دستمزد نجومی رو بدیم؟

- گفته شده که لاتزیو برای میلیک پیشنهاد 15 میلیون یورویی به آژاکس داده! (به نظرم شایعه است)

- دادگاه کالچیو اسکومسه در جریانه و به نظر میرسه که مائوری مجرم شناخته شده و بازم قرار جلبش اعلام شده. خبر دقیقتری رسید اطلاع رسانی خواهد شد.

- مدیر امپولی گفته که لاتزیو هرگز پیشنهادی بابت ماریو رویی و تونلی نداده. نه الان و نه ژانویه!

- جنتیلتی : رفتن از لاتزیو ؟ احتمالش وجود دارد.

- بازیکن های فعلی و سابق و همینطور مربیان سابق لاتزیو پیام های متعددی برای کلوزه فرستادن که به دلیل حجم زیاد پیام ها منتشرشون نکردم.

- هنوز تکلیف مربی فصل آینده معلوم نشده، سمپائولی که مشغول رایزنی با بقیه تیم هاست تا بهترین پیشنهادش رو انتخاب کنه. رفتنش به انگلیس این شایعه رو به وجود آورده که اورتون هم خواهان این مربی است!
لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۱:۵۲۲۷
ارديبهشت

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۰۰:۰۷۲۷
ارديبهشت

حب جناب لوتیتوی عزیز با حاشیه ای که انداختی تووی تیم موفق شدی سرمربی رو جلوی بازیکن هاش بی عزت کنی و اینم نتیحه اش شد:


لاتزیو 2 - فیورنتینا 4


میروسلاو کلوزه با گلی که زد به طور مشترک با گوران پاندف برترین گلزن غیر ایتالیایی باشگاه لاتزیو شد با 64 گل زده.


خداحافظ میروسلاو کلوزه عزیز

و

احتمالا خداحافظ سیمونه اینزاگی وفادار. لازم به ذکره که اینزاگی 17 سال در لاتزیو حاضر بوده و امیدوارم با موفقیت هایی که به دست میاره زودتر به تیم خودش برگرده چون یک لاتزیاله اصیله و یک غقاب همیشه باید به آشیانه اش برگرده

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۱:۴۲۲۶
ارديبهشت

گفته شده که سمپائولی امشب در بازی اسپانیول در مقابل آیبار در ورزشگاه خواهد بود تا شرایط اسپانیول را بیشتر بررسی کنه، اما گزارشات دقیقتر حاکی از اونه که در دیدار آنخل گومز از مدیران اسپانیول با سمپائولی، اسپانیایی ها نتونستن مرد آرژانتینی رو متقاعد کنن، گفته میشه اولین نکته ای که سمپائولی بهش اشاره کرده این بوده که بازیکنان اسپانیول کیفیت فنی بالایی ندارن و خواستار بودجه خیلی بالایی برای خرید بازیکن شده که مورد مخالفت مقامات باشگاه قرار گرفته، بعد از اون پیشنهاد مالی سمپائولی یعنی دستمزد سالیانه 3 میلیون یورو هم از جانب مقامات اسپانیولی رد شده و دستمزد پیشنهادی اون ها از لاتزیو پایین تر بوده! این مذاکرات همچنان در حال انجام هستن.

ادامه مذاکرات لاتزیو و سمپائولی هفته آینده برگزار خواهد شد که به نظر میرسه لوتیتو پیشنهادش رو تا 2.2 میلیون یورو بعلاوه بندهایی برای پاداش بالا ببره که با درخواست 3 میلیونی سمپائولی فاصله داره هرچند پیش بینی میشه سمپائولی تا 2.6 میلیون درخواستش رو کاهش خواهد داد اما همه میدونیم که سقف قرارداد لوتیتو 2 میلیون یورو یا نهایتا 2.2 میلیون یورو است

اینم بگم که همچنان گفته میشه اگر سیمونه اینزاگی بازی امشب رو ببره شانس اول نیمکت لاتزیو خواهد بود، بعد از اون سمپائولی شانس دومه، پراندلی انتخاب سوم، ونتورا، گاسپرینی، دی بیازی، موران اسامی دیگه ای هستن که در رسانه ها مطرح شده اند.


+ اینم بگم که اینطور که به نظر میرسه هک نشدیم و لاتزیاله همچنان پر قدرت در کنارتون هستم

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۲:۰۸۲۶
ارديبهشت

ترکیب لاتزیو در روز کلوزه:


             مارکتی

لولیچ، بیسواچ، جنتیلتی، کونکو

     پارولو، کاتالدی، اونازی

     کاندروا، کلوزه، کیتا


تا الان 12 هزار بلیط فروحته شده که امیدوارم فروش بلیط ها بالاتر بره تا یک خداحافظی باشکوه برای میروسلاو کلوزه بزرگ رو شاهد باشیم.

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۰:۲۴۲۵
ارديبهشت

سمپائولی از باشگاه لاتزیو تمجید کرده، گفته که شانس خوبی دارم اگر بتونم مسئولیت لاتزیو رو قبول کنم اما هنوز راه سختی تا رسیدن به توافق داریم چون روی خیلی از مسائل با هم همنظر نیستیم

سمپائولی اضافه کرده که من فصد دارم با فضای فوتبال اروپا بیشتر آشنا شم و اگر پیشنهادی بود اون رو بررسی کنیم، برای همین بعد از این میرم انگلیس.

ضمنا سمپائولی تایید کرده که وقتی توی رم بوده با یکی از مسئولین باشگاه اسپانیول دیداری داشته


ضمن اینکه در طرف مقابل هم پراندلی گفته لحظه شماری میکنه تا به فوتبال برگرده، ولی گفته از طرف لاتزیو باهاش حرفی زده نشده. درباره اینکه میگن آتالانتا دنبالشه هم سکوت کرده


سیمونه اینزاگی هم که واقعا دل آدم براش میسوزه گفته که اسلحه من درون مستطیل سبز خواهد بود و با نتایجم بیشتر به باشگاه فشار میارم تا مربی دائم باشم. ضمن اینکه سیمونه اینزاگی یک ضرب الاجل تعیین کرده که طی 10 روز آینده تکلیف مربی فصل بعد لاتزیو مشخص خواهد شد

با توجه به اینکه گفته میشه سمپائولی یک هفته مذاکراتش با لاتزیو به تعویق افتاده پس این 10 روز جای بحث داره


حرف هایی درباره به په یاکینی هم زده شده که اونم به نظر میرسه به فیورنتینا نزدیکتر باشه


کیکه فلورس مربی سابق واتفورد هم اسمش شنیده شده که اونم احتمال رفتنش به اسپانیول بیشتر از لاتزیو است


در کل تا این لحظه با اخباری که رسیده مربی فصل بعد بین سیمو و سمپائولی خواهد بود


+ یک شایعه هم فوتبال ایتالیا زده بود که اینقدر مسخره و خنده داره که میگم تا شما هم بخندین: گفته بود اگر سمپائولی بیاد لاتزیو درخواست میده تا گری مِدِل با بیلیا تعویض بشه! آخه بیلیا بالای 20 تا میارزه، مِدِل نهایتش 8 تا، بعدم یادش رفته که بیلیا و سمپائولی هر دو آرژانتینی هستن!

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۰:۵۴۲۴
ارديبهشت

اطلاعات دقیقتری که از خبرنگاران ایتالیایی به بیرون منتقل شده حاکی از اینه که درخواست اولیه سمپائولی 3 میلیون یورو بوده، و پیشنهاد لوتیتو 2 میلیون یورو، که در خالا رایزنی های متعدد سمپائولی درخواستش رو تا 2.6 میلیون یورو کاهش داده و لوتیتو هم پیشنهادش رو به صورت 2 میلیون یورو به علاوه تعداد آپشن جایزه مثل راهیابی تیم به یورو لیگ و چمپیونز لیگ و غیره افزایش داده. اما مورد توافق سمپائولی قرار نگرفته

در همین حین بوده که نماینده اسپانیول که به ایتالیا اومده تماس هایی با سمپائولی برقرار کرده. پیشنهاد اولیه اسپانیول یک قرارداد 3 ساله بوده با دستمزدی حدود 2.3 میلیون یورو، اما سمپائولی به اون ها جواب نداده، به نظر میرسه که هفته آینده سمپائولی راهی بارسلون میشه تا با مقامات اسپانیول دیدار کنه. 

در کل اینطور که بوش میاد میخواد همه جا بگرده و هرجایی که بیشتر پول میدن اونجا رو برداره!

لاتزیاله Tifoseria Laziale