Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


کاندروا : اینتری ها در رویاهایشان دنبال من هستند

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ب.ظ

همونطور که پیشتر گفته شد شایعه مذاکره و حتی بارسا برای خرید کاندروا با برخورد جدی لوتیتو مواجه شده بود که گفته بود هر باشگاه آنتونیو رو میخواد باید پول فسخ قراردادش یعنی 40 میلیون یورو رو پرداخت کنه


حالا حرف های جدیدی درباره این موضوع زده شده:


کاندروا : اینتری ها در رویاهایشان دنبال من هستند، هیچ مذاکره ای صورت نگرفته، من در لاتزیو خوشجال هستم. (آنتونیو قبلا هم از عشقش به لاتزیو گفته بود و گفته بود که دوست دارم در لاتزیو بازنشسته بشه و به عنوان سمبل باشگاه معرفی بشه)


پیر اوسلیو : کاندروا بازیکن خارق العاده ایه، اما من در طی این مدت یه چیز درباره لاتزیو یاد گرفتم، اینکه رئیس اونها (لوتیتو) اجازه نمیده به بازیکن هایی که بهشون نیاز داره حتی نزدیک شد. پس بهتره که حتی به این بازیکنان فکر هم نکنید. (منظورش اینه که لوتیتو مفت فروش نیست که به شدت باهاش هم نظر هستم، چوب لوتیتو برای فروش هرنانس به تن اینتر خورده)


ایجنت کاندروا : من نمیدونم از چی حرف میزنید، ما هیچ حرفی با اینتر نزده ایم.



+ یه خبر فوری هم بدم که این هفته مدافعی که قراره جانشین دی فری بشه خریداری خواهد شد. این بازیکن هم احتمالا داگلاس مدافع برزیلی یوونتود خواهد بود با مبلغ 4 میلیون یورو ...

۹۴/۰۸/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۵ امیر اینتر
:(
پاسخ:
امیر من از اول هم گفتم که الکی جو داده بودن، لوتیتو هرگز نگفته بود میخوام کاندروا رو بفروشم، گفته بودن بارسا میخوادش اینم گفته بود که باید پول فسخ قراردادش رو بدن! بعدم اوسلیو هم گفته که اصلا مذاکره ای نشده، گفته اگه ناپولی مرتنس رو نفروشه میریم سراغ لاوتزی!
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۳ لنگیر لاتزیو
بازیکن مصدوم نخرن دروازبان ضروریه حتی شده یه دروازبان ازاتیوپی بیاد بهتر از مارکتیه
پاسخ:
جالبه همه هوادارها میگن که مارکتی داغونه اما لوتیتو هنوز دست به کار نشده ...
۲۸ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۴ لنگیر لاتزیو
بنظرت این هفته پالرمو را نبریم احتمال اخراج پیولی هست گزینه ها مطرح نشده
پاسخ:
نه می تونم بگم احتمال اخراج پیولی حتی با شکست در مقابل پالرمو نزدیک به صفر هست.

ما طرفدار تیم هستیم حالا هر کی مربی باشه، امیدوارم که پالرمو رو ببریم تا تیم سر و سامون بگیره و برگردیم به مسیر درست.
ضمن اینکه نباید یادمون بره که پیولی تیم یازدهم سری آ رو تحویل گرفت و تیم رو دوم حذفی و سوم لیگ کرد. البته این فصل هم توی حذفی هنوز هستیم توی یورو لیگ هم همچنان هستیم، پس باید امیدوار باشیم که بتونی لیگ رو هم روبراه کنه دوباره. باید پشت تیم وایسیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی