Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


۲۹ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۳:۲۴۳۰
آذر

- خبر اول اینکه باشگاه رسما بیانیه داده و گفته که رفتن راول موریسون به انگلیس برای مراسم تدفین یکی از خانواده اش بوده و از باشگاه اجازه گرفته بوده. پیشتر رسانه های حاشیه ساز خبر زده بودن که راول بی اجازه و برای تفریح به انگلیس رفته!


- کاندروا بعد از بازی گفته این یه بازی عالی در مقابل یه تیم عالی بود که میتونه نقطه شروع سال جدید باشه. ما از پیروزی وسط هفته در کوپا ایتالیا مقابل اودینزه روحیه گرفتیم و الان فشار رومون کمتر شده. کاندروا گفت این یه پیروزی برای همه لاتزیاله هاست و ما مستحق اون بودیم چون ماه های سختی رو سپری کردیم.


- کاندروا درباره شایعه رفتنش به بارسا یا اینتر گفته : من فقط به لاتزیو تمرکز دارم و تمام فکر و ذکرم این پیراهنه.


- لوتیتو به تیم تبریکات گرمی گفته و اذعان کرده که همیشه به تیم ایمان داشتم و میدونستم میتونیم موفق بشیم. امیدوارم این پیروزی باعث آشتی هوادارها با تیم بشه و این ها بیان و از تیم حمایت کنن.


- پیولی گفته این بازی بهترین عملکرد فصل لاتزیو بوده، تیم به شدت تلاش کرده و عملکرد نسبتا خوبی داشتیم. بازیکنان توانایی هاشون رو نشون دادن اما من هنوز انتظار بیشتری از اون ها دارم.


- پیولی گفته تیم به شدت در خطوطی نیاز به تقویت داره و من این رو به باشگاه گفتم تا برای ژانویه برنامه ریزی کنه.


- پیولی درباره فیلیپه اندرسون گفته من به پتانسیل اون ایمان دارم و مطمئن هستم که میتونه میتونه نمایش فصل گذشته اش رو تکرار کنه فقط نیاز به زمان بیشتری داره

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۳:۲۶۲۹
آذر

ترکیب لاتزیو : 


بریشا

رادو، هوئدت، مائوریسیو، کونکو

بیلیا، پارولو، میلینکویچ

کاندروا، ماتری، اندرسون


تا دقیقه 10 : اینترمیلان 0 لاتزیو 1 : گل دقیقه 5 آنتونیو کاندروا

تا دقیقه 70 : 1-1 مساوی

فوری: گل دوم لاتزیو توسط کاندروا


فوری: پایان ناکامی ها با صید شاه ماهی! برد مقابل اینتر در میلان!


بتریکات صمیمی به همه لاتزیاله ها که روزهای سختی رو پشت سر گذاشتن ... خدا رو شکر برگشت رو شروع کردیم دومین برد پیاپی و چهارمین بازی بی شکست پشت سر هم! 

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۹:۱۳۲۶
آذر
همه ترکیب مثل ترکیب پیش بینی شده است فقط کاندروا به جای مائوری در ترکیب قرار داره.
نکته جالب حضور علی عدنان عراقی در ترکیب تیم اودینزه است.

تا پایان نیمه اول بازی صفر بر صفر مساوی

نیمه دوم در حالی سپری شد که اول اودینزه به گل رسید و سپس این لاتزیو بود که فشار رو زیاد کرد و توسط ماتری و کاتالدی به 2 گل رسید.
لاتزیو 2 - اودینزه 1

فورتزا لاتزیو
لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۲:۴۵۲۶
آذر

ترکیب احتمالی لاتزیو:


بریشا

برافهاید، مائوریسیو، هوئدت، کونکو

کاتالدی، بیلیا، میلینکویچ

مائوری، اندرسون

ماتری


نکته حالب این بازی نیمکت نشینی تعداد زیادی از بازیکنانیه که کمتر شناخته شده هستن: گوئرری، پاتریک، پرچه، سک، ماتوسویچ، موریسون و اویکونومیدیس در کنار بازیکنان شناخته شده ای مثل رادو، کلوزه، اونازی، کاندروا و جورحویچ


مصدومان : مارکتی، دی فری، جنتیلتی، باستا، لولیچ، گیتا و کیشنا

مخروم : پارولو

اگر بیلیا و جورجویچ مصدوم بشن میشه گفت لاتزیو تیم اولش به طور کامل مصدوم و محرومه! این هم از قهر زمانه است ...


+ یه خبر هم بدم که انگار لاتزیو با فابیانو سانتاکروچه مدافع 29 ساله فصل پیش پارما که این فصل بی تیم مونده به توافق رسیده! این بازیکن دو رگه برزیلی ایتالیایی برای جوانان ایتالیا هم بازی کرده. این هم شاهکارهای اساتید لوتیتاره است! از انکولو رسیدن به داگلاس از اون به سانتاکروچه که هیچ پولی بابتش قرار نیست بدن!

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۱:۴۶۲۴
آذر

- مارکتی که در شادی بعد از گل ماتری مصدوم شد حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود. مصدومیت مارکتی از ناحیه ماهیچه پاست ولی همسترینگش آسیب جدی ندیده.


- اسکای اسپورت بعد از بازی دیشب با تاره حرف زده و ازش پرسیدن آینده پیولی چه خواهد شد تاره جواب داده نمیتونم به این سوال پاسخ بدم.


- گفته میشه پیولی اگر موفق به پیروزی در مقابل اودینزه در جام حذفی نشه برکناریش قطعی خواهد بود. اما این تغییر در وقفه زمستانی خواهد بود.


- پارولو درباره بازی دیشب گفت این نوع پیروز نشدن دردناکه چون حریف تا دقیقه 94 نتونسته بود ما رو تحت فشار بگذاره، اما در پایان بازی که باید می بردیم رو مساوی کردیم.


- پارولو همچنین گفته نباید پیولی سرزنش بشه، مشکل از ما بازیکنانه که نمیتونیم دستورات پیولی رو به خوبی در زمین اجرا کنیم. پارولو اضافه کرده که مقصر این شرایط مربی نیست بلکه بازیکنان هستن


- پیولی بعد از پایان بازی با سمپدوریا گفته این بدشانسی ما نبود که باعث تساوی این بازی شد بلکه اشتباهی بود که انجام دادیم، تیمی که یه اشتباه کنه هم میتونه برد رو با تساوی عوض کنه


- پیولی گفته که تیم آرامش نداره و این باعث میشه کارهایی رو که در تمرینات انجام میدیم رو نتونن توی زمین انجام بدن پیولی اضافه کرده من پتانسیل بازیکنانم رو میدونم اما متاسفانه اون ها توان عملی کردن اون رو ندارن. ما می توانستیم و باید این بازی رو می بردیم. من در حال حاضر ناامید هستم از این نتیجه اما این ناامیدی دائمی نیست چون میدونم توان تغییر شرایط رو داریم. پیولی با قدرت گذشته درباره موندن حرف نزد، به نظر میرسه که بوی رفتن به مشام میرسه.


- گفته میشه که تعدادی از بازیکنان دست به دست هم دادن که پیولی رو زمین بزنند، گویا در تمرین امروز صبح هم پیولی حسابی از خجالت بعضیاشون در اومده. اخبار دقیقی از این مسئله هنوز مخابره نشده، اما برخورد عصبانی پیولی با بازیکنان در تمرین امروز قطعی بوده.


- گزینه جدید هدایت لاتزیو : جیوانی تراپاتونی!


- موناکو آماده پیشنهاد دیوانه کننده برای کیتا بالده، الشعراوی بعلاوه 14 میلیون یورو در ازای کیتا (به نظرم این انتقال کاملا به ضرر ما خواهد بود، کیتا پتانسیل بیشتری نسبت به الشعراوی داره)


- پراندلی به لاتزیو چشمک زد : " نمی دانم که پیولی چطور دچار این سقوط شد، بردن گالاتاسرای برای لاتزیو غیرممکن نیست."


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۰۱:۱۴۲۴
آذر

به نظرم پیولی به آخر خط رسیده. خودش بحران رو قبول کرده، تسلیمش شده و هرچی داشته رو کرده، الان تیمش داره چیزهایی رو نشون میده که در افکارش جایی ندارن. مثل بازی مقتصدانه. استفاده از دو مهاجم به عنوان پلن اصلی، استفاده از کاندروا پشت مهاجم ها، دو هافبک مرکزی تخریبی و ... . اینا استایل بازی پیولی نیست اون هرگز با این شیوه به زمین نیومده.

 این یعنی آقای مربی از افکار خودش ناامید شده و در نهایت استیصال داره چاره رو در چیزی خارج از خودش چستجو میکنه.

درسته لاتزیو در این بازی بعد از مدت ها تونست شرایط رو تغییر بده و ابتدا عقب نیوفته و گل اول بازی رو بزنه، اما این بازی یه پیام بزرگ داشت: پیولی غرق شده و مثل یه غریق به هر چیزی متوسل میشه تا خودش رو نجات بده. 

شاید دید من زیادی بنیادگرایانه باشه اما به غقیده من لاتزیو امروز یه مربی حدید داشت کسی که شاید اسمش استفانو پیولی بود اما افکارش شباهتی به استفانو پیولی که ما می شناختیم نداشت. این پیولی جدید نه تماشایی است و نه امیدوار کننده، اینقدر بد که نمیشه از خوردن گل در لحظات پایانی انذوهگین شد.

گل دفایق پایانی زوکانویچ رو میشه آخرین میخ بر تابوت پیولی دونست. پیولی ای که دیگه پیولی نیست.


لاتزیو 1 - سمپدوریا 1


لاتزیو هوای تازه می خواهد برای تنفس

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۹:۵۰۲۳
آذر

قرعه کشی یورو لیگ برگزار شد و لاتزیو باید به مصاف گالاتاسرای بره.

بازی اول در ترکیه و بازی دوم در المپیکو برگزار خواهد شد.

بی شک قرعه سختیه، اما بازگشت فرناندو موسلرا به المپیکو اتفاق ویژه این دیدار خواهد بود. دروازبانی که به نوعی خودمون به دنیا معرفیش کردیم.

بازی های مهم یورو لیگ:

دورتموند - پورتو

فیورنتینا - تاتنهام

اسپورتینگ لیسبون - لورکوزن


نکته : اگر در گروهمون دوم میشدیم (یعنی به جای سنت اتین بودیم) به بازل میخوردیم که قرعه به مراتب ساده تریه! نمیدونم این بدشانسی کی میخواد دست از سرمون برداره.

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۲:۲۱۲۲
آذر

- این 114 مین بازی لاتزیو در مقابل سمپدوریاست، لاتزیو 54 بار برابر سمپدوریا پیروز شده و هیچ تیمی رو نتونسته به این میزان ببره!

- لاتزیو از 7 بازی آخرش برابر سمپدوریا 6 برد و یک تساوی داره و فقط یک گل خورده طی این 7 بازی

- از 9 بازی آخر دو تیم در المپیکو لاتزیو 8 تا رو برده و فقط 2 گل خورده

- لاتزیو در 6 بازی اخیرش فقط 1 مساوی گرفته، سه گل زده و یازده گل خورده

- لاتزیو در سه بازی اخیر خانگیش نتونسته پیروز بشه، آخرین باری که لاتزیو 4 بازی خانگی پیاپی رو پیروز نشده مارچ 2010 بوده

- سمپدوریا در 12 بازی اخیرش در تمام بازی ها گل خورده، این در سری آ این فصل رکورد محسوب میشه

- از زمانی که مونتلا مربی سمپدوریا شده اون ها سه باخت آوردن، در این سه بازی فقط 4 شوت درون دروازه زدن

- سمپ در 10 بازی اخیرش در لیگ بدون برد بوده، 5 تساوی و 5 شکست سهم اون ها بوده

- لاتزیو این فصل 6 گل از بیرون محوطه جریمه خورده که از این نظر فقط فروسینونه با 7 گل وضع بدتری نسبت به لاتزیو داره

- روبرتو سوریانو بازیکن سمپدوریا اولین گلش در سری آ رو در سال 2013 به لاتزیو تونسته بزنه

- لاتزیو در این فصل 633 دقیقه از زمان بازی ها رو از حریفان عقب افتاده! این یه رکورد در سری آ محسوب میشه به نظر میرسه لاتزیو استرس زیادی برای شروع بازی داره که این ترس از باخت باعث گل خوردن سریعشون میشه


ترکیب احتمالی لاتزیو:

مارکتی

رادو، جنتیلتی، هوئدت، کونکو

کاتالدی، بیلیا، پارولو

کاندروا

جورچویچ، کلوزه


ترکیب عجیبیه! به نظر میرسه پیولی به بن بست رسیده ... شاید اگر این بازی رو پیروز نشه باید خداحافظی کنه

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۰۱:۴۴۲۰
آذر

امشب به مصاف سنت اتین رفتیم، بازی با مساوی تموم شد و شدیم 4 برد و 2 تساوی و به عنوان تیم اول مرحله بعدی صعود کردیم.

حالا باید منتظر قرعه کشی موند. تک گل لاتزیو رو ماتری زد ...

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۱:۵۴۱۷
آذر

- یه خبر جالب و عجیب : بارسا به دلیل مشکل مالی در بازار ژانویه دنبال یه مهاجم ذخیره ارزون می گرده و گزینه اصلی اون ها : میروسلاو کلوزه!


- کیشنا در تمرینات دیروز از ناحیه زانو مصدوم شده، هنوز شدت مصدومیت کیشنا معلوم نشده اما احتمال این وجود داره که این مصدومیت طولانی مدت باشه چون از ناحیه زانو است


- جیوردانو گزینه جدید رسانه ها برای جانشینی پیولی عنوان شده! سایر مربی هایی که مطبوعات به لاتزیو لینک کردن : بروکی - مورات یاکین - لیپی - گوئیدولین - حمزه اوغلو - پراندلی - کورینی ! با اخباری که از رسانه ها میاد لاتزیو تمام مربی های دنیا رو میخواد!


- به نظر میرسه لاتزیو با دنیپرو برای خرید داگلاس به توافق نهایی نرسیده. الان دو گزینه جدید مطرح شده : زاپاتا از میلان و هیورتکس از اودینزه. پیش از این لاتزیو در به خدمت گرفتن انکولو از مارسی ناکام مونده بود و دنیپرو هم پیشنهاد قرض گرفتن با حق خرید رو برای داگلاس رد کرده بود. گفته میشه مدافع اودینزه شانس زیادی برای پیوستن به لاتزیو داره چون ایجنتش رابطه خوبی با لاتزیو داره.


- آیا اویکونومیدیس شگفتانه پیولی برای بازی های آتی خواهد بود؟ در تمرینات که در ترکیب اصلی بوده!


- شایعه دور از ذهن : کولاروف تابستان آینده در لاتزیو.

لاتزیاله Tifoseria Laziale