Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


۴۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۰:۵۹۳۰
فروردين

- گفته شده که لوتیتو قصد داره باشگاهش یعنی سالریتانا که در سری بی حضور داره رو به بالاترین قیمت بفروشه و در فصل آتی تمام توانش رو روی لاتزیو بذاره. 


- توتومرکاتو خبر داده که پیولی با اودینزه به توافق رسیده و حتی پیش قرارداد دو ساله رو امضا کرده، در پایان همین فصل رو نیمکت این تیم میشینه. توتومرکاتو خبر داده که خانواده پوتزو که مالک اودینزه، گرانادای اسپانیا، واتفورد انگلیس هستند، قصد دارند برای سال آینده در اودینزه سرمایه گذاری مناسبی انجام بدن.


- با مشخص شدن رفتن پیولی به اودینزه، لوتیتو در سال آینده ناچار نخواهد بود دستمزد پیولی رو بده، این سبب میشه که توان مالی اون بالا بره و این راه رو برای آوردن لیپی یا سینیشا مهیا خواهد کرد.


- دوباره جریان بررسی پرونده شرط بندی شروع شده و متهمان باز هم در خطر قرار گرفتند، از مهمترین متهمان این پرونده آنتونیو کونته و استفانو مائوری هستند، مائوری که پیش تر بیگناهیش دو بار اعلام شده بوده باز هم باید از خودش دفاع کنه. هرچند به نظر میرسه که فصل آخر حضورش در تیم باشه و محرومیت از زمین فوتبال نصیبش نخواهد شد.


- انگار مصدومیت های بیسواچ باز هم شروع شدن و الان در کلینیک باشگاه حاضره تا بررسی های دقیقتر انجام بشن. بیسواچ به مصدومیت های متوالی و طولانی مدتش خیلی معروفه.


- کونکو و برافهاید مصدومیتشون برطرف شده و به تمرینات تیم اومدن، ولی اینکه در بازی با یووه از جانب مربی به بازی گرفته میشن یا نه مشخص نیست


- بعد از دیاکیته، کاواندا و ولادیمیر پتکویچ، این بار مائورو زاراته با باشگاه به جدال حقوقی برخواسته، قبل از اینکه مائوریتو شکایت کنه دو سال پیش لوتیتو ازش شکایت کرده بوده چون قبل از اتمام قراردادش با لاتزیو رفته بود با ولزسارسفیلد قرارداد امضا کرده بود و لوتیتو تونست یه خسارت خوب از مائورو بگیره، الان انگار مائوریتو از ایگلی تاره شکایت کرده و قرار یک جولای دادگاهشون برگزار بشه

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۷:۰۵۳۰
فروردين

برد ناحق و سراسر خوش شانسی که کفتارها مقابل ما آوردن براشون خوش یمن نبود، بعد از اون نتونستن هیچ پیروزی رو کسب کنن

الان هم خبر رسیده که دیروز مربی و کاپیتانشون دعواشون شده، اول فحاشی کردن به هم،الفاظی مثل خفه شو و ... ، بعد از اون از خجالت هم در اومدن و درگیری فیزیکی و زد و خورد هم داشتن! 

نظر شما درباره این خبر چیه؟

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۱:۴۱۲۹
فروردين
ترکیب رسمی:

              مارکتی
لولیچ، هوئدت، جنتیلتی، پاتریک
     پارولو، بیلیا، اونازی
   کیتا، کلوزه، کاندروا

بیشواچ به دلیل مصدومیت به بازی نرسیده

ذخیره ها : گوئرری، ماتوسویچ، باستا، مائوریسیو، ماتیا، گرمونی، کاتالدی، میلینکویچ، راول موریسون، فیلیپه اندرسون، جورجویچ، ماتری

مصدومان: دی فری، رادو، کیشنا، بیشواچ، کونکو، مائوری، برافهاید، بریشا

ضمن اینکه امپولی هم چهار بازیکن ستاره خودش رو نداره، اسکوروپسکی دروازبان اصلیشون مصدومه، تونلی ستاره خط دفاعیشون مصدومه، زلینسکی بهترین بازیکن فصلشون و از پدیده های این فصل ایتالیا محرومه و مارکو لیوایا مهاجم گرون قیمتشون هم مصدومه!

امپولی در سیزده بازی اخیرش فقط یک بار پیروز شده، و همه جوره در بحران به سر می بره، پس انتظار یک برد عالی رو امشب داشته باشیم، شاید یک 3-0 دیگه


لاتزیو 2 - امپولی 0
بازی قابل قبولی ارائه دادیم و امیدوارم که در بازی بعد در مقابل یووه قدرت واقعیمون رو نشون بدیم
لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۰:۱۵۲۸
فروردين

سیمونه اینزاگی در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی از بازگشت احساسیش به المپیکو سخن گفت: ازین بهتر نمی تونم باشم، 

همینطور سیمو گفت شاید فکر کنن که برد ما مقابل پالرمو مربوط به بحران اون ها باشه ولی من لاتزیویی رو دیدم که هر حریفی رو میتونه به زحمت بندازه، امپولی تیم خوب و منظمیه اما ما باید پیروز شیم چون ما لاتزیو هستیم.

به امپولی احترام فراوانی میذاریم اما ازشون نمیترسیم، میدونم بازیکن های سریعی دارند و در ضد حمله توانا هستند. هدف ما بهبود جایگاهمون در جدوله، شاید رفتن به اروپا خیلی سخت باشه اما محال نیست.

سیمونه همینطور نسبت به اومدن بروکی به میلان هم حرف زده، او گفت هم سینیشا و هم بروکی هر دو دوستانم هستند، اما به نظر من مشکل میلان مربی نیست پنج مربی طی 4 سال این رو به ما میگه


- این هجدهمین بازی لاتزیو در مقابل امپولی است،  در 17 بازی گذشته لاتزیو 8 بار برده و امپولی 4 بار

- لاتزیو هرگز در المپیکو به امپولی نباخته، شش برد و دو تساوی حاصل جدال دو تیم در پایتخت بوده

- اما در چهار بازی آخر دو تیم سه بازی رو امپولی برده

- در 6 بازی اخیر لاتزیو این تیم هرگز مساوی نکرده، سه برد و سه باخت

- برد هفته پیش امپولی به روند 12 هفته نبردنشون پایان داد، در اون 12 هفته این تیم 6 بار باخته بود و 6 بار مساوی کرده بود

- در سه بازی آخر خارج از خانه امپولی این تیم فقط باخته و در دو بازی خارج خانه آخرشون اون ها حتی نتونستن گلزنی کنند

- لاتزیو با زدن 16 گل در 15 دقیقه پایانی بازی ها از این حیث در سری آ رکورددار محسوب میشه، در طرف مقابل امپولی با خوردن فقط 3 گل در 15 دقیقه پایانی رکورد کم گل خوردن در این زمان رو داره

- فقط سه تیم در لیگ های معتبر اروپایی (ایتالیا، آلمان، انگلیس، اسپانیا و فرانسه) هستند که هرگز مدافعین اون ها موفق به گلزنی نشده اند، این سه تیم لاتزیو، استوک سیتی و ترویه هستند

- در سه بازی آخری که کلوزه در زمین بوده، موفق شده که چهار گل بزنه و دو پاس گل بده. پیش از این سه بازی کلوزه در 17 بازی گل نزده بود و فقط 4 پاس گل داده بود

- ماسیمو ماکارونه با زدن 5 گل در 12 بار تقابلش به لاتزیو نشون داده خوب راه گل زدن به عقاب ها رو بلده، اون فقط به میلان بیش از لاتزیو گلزنی کرده او به میلان 6 گل زده


ترکیب اجتمالی:

مارکتی

لولیچ، جنتیلتی، بیسواچ، پاتریک

اونازی، بیلیا، پارولو

کیتا، کلوزه، کاندروا

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۳:۰۴۲۸
فروردين

- اونازی به بازی می رسد، باستا و لولیچ ریکاوری کردن، حضور بیسواچ در هاله ای از ابهام.


- گزینه جانشینی بیلیا معلوم شد: ریکاردو مونتلیوو. ایجنت بازیکن تایید کرد.


- فیلیپه اندرسون : از بودن در لاتزیو بسیار خوشحالم. تا الان رکورد فصل پیش را تکرار کرده اما اما قصد دارم آمار بهتری به دست آورم.


- لاتزیو به دنبال میلوت راشیکای آلبانیایی. تاره هموطن دیگرش را به لاتزیو می آورد؟


- کانووی ایجنت معروف : آینده لاتزیو با کیتا و اندرسون رقم خواهد خورد.


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۱:۰۸۲۷
فروردين

- با درخشش اخیر ایموبیله سویا درخواستش را افزایش داد. 15 میلیون برای چیرو ایموبیله.


- در تمرینات لاتزیو : باستا تمرین کرد، لولیچ مصدوم شد! تیم همچنان بدون مدافع چپ، شاید برافهاید به ترکیب برگردد.


- فن پرسی : لاتزیو پارسال  پیشنهاد قرارداد یکساله داده بود، اما امسال خبری نبوده.


- کیتا : خیلی خوب تمرین می کنیم، سیمونه اینزاگی واقعا می خواهد در هر دیدار پیروز شود.


- تولدت مبارک فیلیپه اندرسون: ستاره امروز 23 مین شمع روی کیکش را فوت کرد.


- آلمیدا : قبل از اینکه تمام دنیا لاتزیو را بشناسند من عاشق این تیم شدم. آرزویم این است که یک روز به عنوان مربی به لاتزیو برگردم.


- امروز تکلیف شکایت زاراته از تاره مشخص می شود. آیا توهین تاره برای او دردسرساز می شود؟


- لاتزیو دی روون هلندی را می خواهد، یک هافبک به جای اونازی یا پارولو.


- فیلیپه اندرسون برای سالگرد تاسیس باشگاه سانتوس برزیل پیام فرستاد : 104 سال با شکوه، مفتخرم که جزئی ازین تاریخچه بوده ام.


- جی جی دی کانیو مربی اودینزه : پیولی مربی خوبی است اما اینکه جانشین من در اودینزه شود درست نیست چون اکنون من اینجا هستم.


- وینگرهای محبوب سیمونه اینزاگی در نمرینات : کیتا-فیلیپه اندرسون. آیا بالاخره زوج رویایی در خط حمله تشکیل می شود؟


- زوج دفاعی محبوب سیمونه اینزاگی در تمرینات : بیسواچ-جنتیلتی. آیا بالاخره آرامش به دفاع برخواهد گشت؟

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۰۱:۵۹۲۷
فروردين

- گفته میشه که اینتر قصد داره در ازای کاندروا، یووتیچ بعلاوه مبلغی رو به لاتزیو بده، لوتیتو 35 میلیون در نظر داره که با اومدن یوتیچ شاید به 15 میلیون هم راضی شه (به نظر من که تجارت خوبیه، کاندروا در ازای یووتیچ بعلاوه 15 میلیون)


- توتومرکاتو خبر داده که مذاکرات اولیه بین لوتیتو و سینیشا انجام شده و این دو به توافقات اولیه رسیدند. سینیشا 6 فصل بازیکن لاتزیو بوده و بارها بازوبند کاپیتانی عقاب ها رو هم به بازو بسته. (لحن خبر طوری بود که انگار توافق نهایی شده)


- لوتیتو قصد داره 11 میلیون از مبلغی که از فروش کاندروا حاصل میشه رو برای ایموبیله خرج کنه. ایموبیله 26 سالشه و این روزها وضع خوبی در خط حمله تورینو داره. همچنین لوتیتو نمیخواد بیشتر از 8 میلیون برای تونلی بده، این در حالیه که رئیس امپولی گفته که اون ها پیشنهاد 11 میلیونی رم رو رد کردن و مبلغی حدود 15 میلیون برای تونلی میخوان. 

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۱:۱۹۲۵
فروردين

- ایل مسنجرو که روزنامه چاپ رم هست و به جو باشگاه آکاهه، نوشته که لوتیتو قصد داره این تابستون از لاتزیو یک هایپر مارکت راه بندازه و بازیکنانی که خواهد فروخت : اتریت بریشا، سانتیاگو جنتیلتی، ادی اونازی، مارکو پارولو هستن که در نظر داره اینا رو چیزی حدود 30 تا بفروشه، بعلاوه کاندروا رو هم حدود 35 میلیون براش در نظر گرفته، و سرجمع طبق محاسباتش باید بین 70 تا 80 میلیون یورو بازیکن بفروشه تا جیبش پر بشه!


- در حالی که مذاکرات بین ایحنت بیلیا و لوتیتو برای تمدید قرارداد در جریانه، حالا خبر میرسه که لوتیتو قصد داره بیلیا رو در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد با مبلغ 25 میلیون یورو به اینتر بفروشه! قرارداد بیلیا تا 2018 اعتبار داره یعنی 2 فصل دیگه، اما لوتیتو قصد ریسک نداره و نمیخواد بذاره این پول همینطوری از کف اش بپره.


- ایل مسنجرو خبر زده که سیمونه اینزاگی شانسی برای نشستن روی نیمکت لاتزیو در فصل بعد نخواهد داشت، مگر اونکه بتونه تیم رو به ششم سری آ برسونه! این روزنامه چهار گزینه لاتزیو رو این افراد معرفی کرده: سینیشا میهایلویچ، مارچلو لیپی، وینچنزو مونتلا و اوزبیو دی فرانچسکو! (دو نفر آخری که اصلا ریومایی هستند و معلوم نیست چرا ایگلی تاره اینقدر علاقه داره تیم رو به وجود کفتارها آلوده کنه! )


- ایجنت فن پرسی در تلاشه تا این بازیکن رو به جمع هلندی های لاتزیو اضافه کنه، این اتفاق فقط در حالتی میوفته که میرو کلوزه از لاتزیو بره و فن پرسی هم دستمزدش رو کاهش بده


- خاویر زانتی برای بیلیا به دیدار لوتیتو خواهد رفت! (نمیدونم چقدر این خبر جدیه اما چندین روزنامه و سایت خبرش رو زدن که اینتر ظاهرا با 25 میلیون لوتیتو برای بیلیا موافقت کرده! یادمون نره بیلیا 30 سالش شده و مصدومیت هاش زیاد شدن، اما از طرفی هنوز ستون تیم حساب میشه)


- مدیر امپولی : باشگاه امپولی مکان مناسب برای رشد و بالندگی کاتالدی است، به او پیشنهاد می کنیم اینجا بیاد! 


- بروکی سرمربی جدید میلان : سیمونه اینزاگی؟ قصد دارم انتقام باخت در پریماورا را در بزرگسالان از او بگیرم!


- لاتزیو در کمین لوریس کاریوس. توتومارکاتو گزارش داده که لاتزیو این دروازبان با استعداد 23 ساله تیم ماینتس رو رصد می کنه. لاتزیو در حال حاضر 4 دروازبان داره : مارکتی، بریشا، گوئرری، وارگیچ. که آخری فصل بعد به ترکیب لاتزیو اضافه میشه. این سایت گفته تنها در صورتی کاریوس میاد که بریشا که ظاهرا فروشش قطعیه، مارکتی و گوئرری هم به تیم های دیگه قرض داده بشن.


- راول موریسون : زمان بازگشت فرا رسیده است. شاید کسانی بتوانند در خارج کشورشان بازی کنند اما من نمی توانم! (اینم واقعا حالم رو بهم میزنه!)


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۸:۳۹۲۴
فروردين

اول : با مشخص شدن شدت مصدومیت ماتیا پرین و از دست دادن یورو 2016 فدراسیون فوتبال ایتالیا به دستور کونته، به فردریکو مارکتی آماده باش دادن تا در صورت عملکرد مطلوب در بازی های آینده مسافر یورو بشه!


دوم : رئیس باشگاه امپولی به شدت از کاتالدی تعریف داده و به نظر میرسه که در ازای تونلی، کاتالدی رو میخواد! (دیگه داره پاش رو از خط قرمزها درازتر می کنه)


سوم : شایعه شده که لوتیتو از مارچلو لیپی خواسته به عنوان مشاور فنی او همکاری کنه! هنوز محدوده عمل این پست شغلی معلوم نیست و باید ببینیم چقدر واقعیت داره!

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۰:۲۳۲۴
فروردين

اول اینکه طبق شایعات منتشر شده، میلان امروز سینیشا رو برکنار خواهد کرد و بروکی به طور موقت جانشینش میشه. (هردوتا از گزینه های لاتزیو هستند) با این حساب سایه سینیشا به شدت بالای سر سیمونه خواهد بود.


دوم اینکه رئیس باشگاه امپولی رسما گفته لاتزیو برای تونلی حتی پیشنهاد هم نداده، چه برسه به اینکه به توافق برسیم. بعدم گفته خنده داره که میگن 8 میلیون یورو، چون ما پیشنهاد 13 میلیون یورویی رو رد کردیم. گفته 8 میلیون یورو فقط پول یک پای تونلی میشه، پس یه جورایی میخواد 16 تا بفروشدش و این به معنای اینه که لاتزیو رسما نمتونه بخردش ... یه جای حرف هاش هم گفته که تونلی از دی فری بهتره!

لاتزیاله Tifoseria Laziale