Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر 47 : باز هم مصدومیت

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ

- باز هم بازی های ملی و باز هم مصدومیت! این بار اونازی. کاپیتان نیجریه دست کم یک هفته دور از میادین خواهد بود به دلیل مصدومیت در بازی تیم ملی کشورش در مقابل سوازیلند


- میلینکویچ بعد از اینکه لاتزیو به خاطر گلزنیش در بازی تیم المپیک صربستان بهش تبریک گفت، اعلام کرد :  بی نهایت از انتخاب لاتزیو راضی هستم، با پیراهن بیانکوچلستی انگار دارم در رویاهایم زندگی می کنم، اینجا خیلی خوب جا افتادم، در یک باشگاه بزرگ فعالیت می کنیم که عاشق اون هستم و قرارداد 5 ساله هم دارم، این مثل یک رویاست. ضمن اینکه اس.ام.اس (سرگی میلینکویچ سویج) از باستا و جورجویچ هموطن هاش که در بدو ورودش به شهر رم ازش حمایت کردن تشکر کرده و گفته اون ها مثل اعضای خانواده اش هستن.

جالبه بدونید که میلینکویچ یه برادر داره که دروازبان تیم جوانان منچستریونایتده و اون هم استعداد زیادی داره. این دو برادر میتونست برای تیم اسپانیا هم بازی کنن اما صربستان رو انتخاب کردن.


- الساندرو دیامانتی گفته خودش و جیلاردینو تصمیم درستی گرفتن که به پیشنهادهای لاتزیو و اینتر جواب رد دادن و به پالرمو پیوستن، چون اون ها به جای اینکه در لاتزیو نیمکت نشین باشن الان در پالرمو دو قهرمان تیم هستن.


- جورجویچ گفته قصد داره باز هم درخشش سال پیشش روبروی پالرمو رو تکرار کنه، اون بازی بهترین بازی جورجویچ در لاتزیو بود، فیلیپ در اون بازی هت تریک کرد.


- استاد بزرگ ایگلی تاره که برای خرید دفاع از روگانی شروع کرده بود، الان به بازیکن گمنام هموطنش جیمستی رسیده! این بازیکن آلبانیایی حالا گزینه اصلی لاتزیو برای خط دفاعی شده!


- انگار مذاکرات لاتزیو و دنیپرو برای خرید داگلاس مدافع برزیلی دنیپرو به نتایج مثبتی نرسیده. پیشنهاد لاتزیو نهایت 4 میلیون یورو است اما دنیپرو 10 میلیون یورو طلب کرده! اختلاف ناچیزی بین دو تیم وجود داره!!!!


- گفته میشه یکی از تغییرات مهمی که پیولی در بازی با پالرمو اعمال خواهد کرد حضور کیتا بالده دیائو از ابتدای بازی خواهد بود. جالبه بالاخره پیولی هم به این نتیجه رسید که این پسر باید فیکس بازی کنه ...

۹۴/۰۸/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

درود
این گزینه ها همش شایعن به نظرم
هنوز زوده واسه این حرفا 
همه میدونن تیم واقعا دفاع لازمه
بعیده بنجل بخرن
پاسخ:
آره موافقم که این ها شایعه هستن، اما انگار با دنیپرو مذاکراتی انجام شده
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۳ لنگیر لاتزیو
ببینم پیولی روش میشه بازی با پالرمو مارکتی را بزاره تو گل
پاسخ:
مارکتی فیکسه که!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی