Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


۵۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۳:۴۲۳۱
خرداد

آرماندو کالوری امروز موفق شده که امضای بیلسا رو بگیره و فردا اول وقت به رم برخواهد گشت تا قرارداد رو در اختیار رئیس لوتیتو قرار بده.

قرارداد با امضای لوتیتو به طور رسمی اعلام خواهد شد. (اگر لوتیتو به یک بار زیر همه چیز نزنه و فقط یک امضا پای برگه بکاره)


درسته هنوز رسمی اعلام نشده اما شما به طور رسمی مارسلو بیلسا معروف به اِل لوکو (به معنی مرد دیوانه) رو سرمربی فصل آینده لاتزیو بدونید.


سابقه مربیگری در

نیوولز اولد بویز

اطلس

آمِریکا

ولز سارسفیلد

اسپانیول

تیم ملی آرژانتین

تیم ملی شیلی

آتلتیکو بیلبائو

مارسی


صاحب سبک در ارائه فوتبال شناور، مبدع سیستم های1-3-3-3 و 1-3-2-4

مربیان تحت تاثیر : پِپ گواردیولا

از شاگردان وی می توان به سمپائولی مربی سابق شیلی و فعلی سویا اشاره کرد


نکته جالب : تا کنون هرگز اولین بازی رسمی که روی نیمکت تیمی نشسته رو نباخته

مربی نترسی است و در مقابل تیم های بزرگ هم تهاجمی کار می کند این از همان رگ دیوانگی اش بر می آید، در یک فصل با اتلتیکو بیلبائو 5-1 به بارسا، 5-1 به رئال مادرید، و 4-0 به آتلتیکو مادرید باخت

در سال 2004 با تیم ملی المپیک آرژانتین قهرمان المپیک شد، این تیمی که وی ساخت سنگ بنای فوتبال فعلی آرژانتین و بازیکنانی مثل توز، مسی، ماسکرانو و... شد

دو بار با آتلتیکو بیلبائو به فینال لیگ اروپا و کوپا دل ری رسید که هر دو را واگذار کرد

در فصل پیش در مارسی به 2 بازیکن 16 ساله بازی داد

 او هر فصل انبوهی از بازیکنان جدید و با استعداد را به یک تیم معرفی می کند و سنگ بنای آینده آن تیم را می سازد، نظیر بتشوایی در مارسی، لاپورته در بیلبائو، ایوان هلکوئرا در اسپانیول، ادواردو وارگاس،  در تیم ملی شیلی، پابلو آیمار، ماسکرانو، سورین، ریکلمه، کرسپو و... در تیم ملی آرژانتین


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۲:۳۲۳۱
خرداد

بالاخره انگار داره اخبار خسته کننده مذاکره بیلسا-کالوری به پایان میرسه، هرچند اخبار به صورت غیر رسمیه!

هنوز باشگاه تایید نکرده اما گزارش هایی از رادیو سِی منتشر شده که کالوری با بیلسا به توافق رسیده، و جزئیاتش به این صورته:

750 هزار یورو برای دستیاران بیلسا که خودش انتخابشون خواهد کرد

2 میلیون یورو دستمزد سالیانه بیلسا به همراه بندهای پاداش زیر:

500 هزار یورو در صورت رسیدن به یورو لیگ

800 هزار یورو در صورت قهرمانی در جام حذفی

1 میلیون یورو در صورت رسیدن به چمپیونز لیگ

و احتمالا 1.5 میلیون یورو در صورت قهرمانی در سری آ


پیش بینی میشه امروز مارسلو بیلسا به طور رسمی به عنوان سرمربی باشگاه معرفی بشه.


+ همچنین روزنامه های امروز چاپ رم گفتن که بیلسا قصد داره در لاتزیو انقلابی به پا کنه و برای این کار میخواد دو مهره رو فدا کنه، این 2 بازیکن کاندروا و فیلیپه اندرسون هستند که احتمالا سرجمع مبلغی حدود 35 میلیون یورو به حساب لاتزیو اضافه خواهند کرد (کاندروا 17 و اندرسون 18 میلیون یورو! اون زمان 50 تا برای اندرسون نگرفت الان حیفه که با 18 تا ردش کنه) بیلسا قصد داره تعدادی چهره جدید به باشگاه اضافه کنه که خرجشون از همین 35 میلیون یورو تامین خواهد شد.


++ اینم خبرگزاری ها به عنوان لیست خرید بیلسا زدن که به نظرم شایعه ای بیشتر نیست چون هنوز قرارداد نبسته چطور لیست خرید داده! بازیکنان این لیست: انکولو، تاووین،  رونکالیا، ایسلا، فرناندو یورنته. (به شخصه با دو تای اول که سابقا توی مارسی سرمربیشون بوده به شدت موافقم، انکولو که بازیکن آزاده و راحت میتونیم با 0 یورو دفاعمون رو بیمه کنیم، تاووین که باید برگرده نیوکاسل که اونام چون سقوط کردن احتمالا مازاد اعلامش میکنن و با 12 الی 15 میلیون میتونیم یک وینگر جوون و بهتر از کاندروا رو بیاریم، رونکالیا هم دفاع آخر خوبیه و اونم بازیکن آزاده و میشه با 0 یورو آوردش، ایسلا و یورنته هم بازیکن های باتجربه ای هستن و هردوتا شاگردهای سابق بیلسا بودن)

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۳:۲۵۳۰
خرداد

دیگه واقعا این داستان بیلسا هم داره کسالت بار میشه!

موارد مورد اختلاف که هنوز حل نشدن:


- بیلسا قرارداد یک ساله میخواد، لوتیتو دو یا سه ساله


- بیلسا دستمزدش رو به دلار و تحویل در آرژانتین میخواد یا اینکه در ایتالیا و لوتیتو مالیاتش رو بده، در حالی که لوتیتو میگه طبق عرف دستمزد به یورو و در ایتالیا داده میشه این یعنی خود بیلسا باید مالیاتش رو پرداخت کنه


مذاکرات هنوز ادامه داره و آرماندو کالوری مامور ویژه لوتیتو یک روز دیگه بازگشتش رو به تاخیر انداخته، واقعا اگر من جاش بودم کلافه میشدم، در حد مذاکرات هسته ای طولانی شده! 

تمام مشکلات برطرف شده و فقط همون 2 مورد اختلاف موندن، در مجموع به نظرم مذاکرات تا حد نهایی پیشرفت کردن و موندن 24 ساعت دیگه کالوری در آرژانتین نمیتونه این 2 مورد رو برطرف کنه مگر اینکه لوتیتو یا بیلسا کوتاه بیان! 

در مجموع همونقدر که اکثریت اختلافات برطرف شده و فقط یک گام تا توافق مونده اما همین یک گام خیلی سخت برداشته میشه.

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۲:۳۹۳۰
خرداد

امروز صبح باشگاه اینتر اولین پیشنهاد رسمیش رو برای آنتونیو کاندروا به باشگاه لاتزیو ارسال کرد.

پیشنهاد اینتری ها عبارت است از 16 میلیون یورو بعلاوه 2 بند پاداش که گفته میشه سقفش 20 میلیون یورو خواهد بود (بندها مثلا در صورت قهرمانی اینتر، یا در صورت آقای گل شدن کاندروا این 4 میلیون یورو به لاتزیو پرداخت خواهد شد!)

هنوز باشگاه لاتزیو هیچ واکنشی به این پیشنهاد رسمی نداده، اما به طور قطع به یقین لوتیتو این پیشنهاد را رد خواهد کرد چرا که با 25 میلیون یورو که رقم درخواستی اوست فاصله فراوانی دارد.

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۰۲:۰۰۳۰
خرداد

ارادتمند همه دوستان

دو روز اخیر به شدت گرفتار بودم، از طرفی اتفاق خاصی هم نیوفتاده جز تعدادی شایعات که مرورشون می کنیم:


اول از سرمربی شروع کنم که خیلی پیگیر خبرش هستید، کالوری فردا به ایتالیا برمیگرده حالا چه بیلسا امضا کنه یا نکنه! اینا در حالیه که هنوز با بیلسا به تفاهم نرسیده. شایعاتی هست که بیلسا بخشی از دستمزدش رو به دلار و به صورت نقد میخواسته! نمیدونم چقدر این کارهای عجیب بیلسا به روحیه اش بستگی داره و چقدر میتونه بهانه جویی داره.  (جایی خوندم که دلیل این کارش اینه که آرژانتین قوانین مالیاتی ضعیفی داره و بیلسا اگر دستمزدش رو توی ایتالیا بگیره باید بیشترش رو بده به اداره مالیات اما اگر لاتزیو موفق به خروج پولش از ایتالیا بشه و اون رو توی آرژانتین به بیلسا بده او باید پول کمی برای مالیات بده! انگار سود چند صد هزار یورویی براش داره!)

اینکه بلیط برگشتش جمعه بوده؛ انداخته شنبه، بعد انداخته صبح یکشنبه و بعدش عصر یکشنبه یعنی مذاکرات خوب پیش رفته، ولی انگار لاتزیو فقط تا عصر یکشنبه به بیلسا فرصت داده.


گفته میشه ایجنت کیتا با رئال مادرید به توافق رسیده، اما رئال هنوز برای مذاکره با لوتیتو قدم جلو نذاشته. البته بعید به نظر میرسه که لوتیتو ستاره لاتزیو رو بفروشه. 


شایغه دیگه اینکه بارسلونا به دنبال لوکاس بیلیا است و مسی از مسئولین بارسا خواسته این بازیکن رو به ترکیب بارسا اضافه کنند. (جالبه که کیتا بارسایی و بیلیا رئالی هستن!) این دو شایعه بالا غیر رسمی هستند


فیلیپه اندرسون با ایجنت معروف فوتبال، کیا جورابچیان قرارداد امضا کرده، البته جورابچیان ایجنت اندرسون نشده بلکه به نظر میرسه مربوط به حق تصویر، بازاریابی و امور تبلیغاتی باشه! به هر جال با جورابچیان باید شاهد معروفتر شدن اندرسون باشیم. این خبر کاملا رسمی است.


گفته شده کونته اعتقاد ویژه ای به کاندروا داره و به مسئولین چلسی گفته حتما این بازیکن رو میخواد، به همین دلیل اون ها پیشنهاد 25 میلیون یورویی که مبلغ مورد نظر لوتیتو هست رو برای کاندروا دادن.  اینم یه شایعه غیر رسمیه


کاندروا مصدوم شده و اختمالا دیدار بعدی ایتالیا رو از دست داده. این خبر هم که رسمیه


خبر بعدی این بوده که بیلسا قصد داره ایسلا رو به لاتزیو بیاره که اینم یک شایعه غیر رسمی است.


ایحنت میلینکویچ گفته که موکلش قصد داره در لاتزیو بمونه و به ناپولی فکر هم نمیکنه. اینم که پیرو یک شایعه بود که قبلا منتشر کرده بودم.


ایجنت والاس هافبک برزیلی که گفته بودم مدنظر لاتزیو است برای جایگزینی بیلیا؛ تایید کرده که پیشنهادهایی از رم و لاتزیو داره! نمیدونم چقدر بلوف زده و چقدر واقعیتیه!


ادی رخا : تنها آرزوم اینه که یکبار دیگه سرمربی لاتزیوی محبوبم بشم و بعد از مربیگری خداحافظی خواهم کرد!


شایعه شده یووه هم به جمع متقاضیات بیلیا اضافه شده، بازیکنی که لوتیتو برای او هم 25 میلیون یورو طلب کرده. اینم یه شایعه غیر رسمی است.


لاتزیو - آدریانو به گره خورده به دلیل درخواست های بارسلونا! انگار بارسا پول میخواد بابت آدریانو و لاتزیو هم حاضر نیست بده! اینم خبر رسمیه.


لاتزیو مهاجم شالروا با نام اندونگالا رو مد نظر قرار داده البته هیچ منبع رسمی این خبر رو تایید نکرده.


این ها خلاصه خبر ها در این چند روز بودن. فردا روز مهمیه، شاید تا عصر خبر لاتزیویی شدن بیلسا رو اعلام کردم.

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۵:۱۸۲۸
خرداد

ساعت 15 : 

اسکای اسپورت گزارش داده کالوری بلیط جمعه اش رو کنسل کرده تا شنبه یا یکشنبه به ایتالیا برگرده، گفته شده مذاکرات مثبت بوده اما هنوز امضای بیلسا پای قرارداد نرفته! گفته میشه که لوتیتو به کالوری گفته تا امضا رو نگرفته برنگرده برای همین ماموریتش 2 روز تمدید شده!


هواداران لاتزیو منتظر دیدن دود سفید از روزاریو آرژانتین هستند، دیشب کالوری و بیلسا شام رو در یک رستوران در روزاریو خوردن و مذاکرات به خوبی پیش رفته. 

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۱:۱۸۲۷
خرداد

آپدیت جدید:

این شخص که عکسش رو گذاشتم طرفدار تیم ملی سوئده! لحظاتی پیش در تولوز فرانسه، لوتیتو رو توی خیابون دیده و باهاش کمی حرف زده و عکس گرفته، این شخص میگه که لوتیتو به او گفته کارشون با بیلسا تمام شده و اون سرمربی لاتزیو است! این شخص غکسش با لوتیتو و این مطلب رو توی توئیترش گذاشته و بسیار سر و صدا به پا کرده. در این قحطی اخبار و ماموریت سری دار و دسته لوتیتو، این تنها منبعی است که از سخنی از شخص لوتیتو درین باره بوده. فردا با ادامه ماجرای بیلسا در خدمتتون خواهم بود!

تکرار می کنیم : لوتیتو به یک هوادار گفته بیلسا سرمربی لاتزیو شده است.



آپدیت نهایی ساعت 21 :

از آرژانتین خبر رسیده که بیلسا حاضر نشده قرارداد رو امضا کنه، هیچ مشکلی بین لاتزیو و بیلسا نیست فقط او وقت خواسته تا تمام بازی های فصل پیش لاتزیو رو ببینه و پتانسیل تیم رو ارزیابی کنه، در صورتی که قدرت تیم با اهدافش سازگار باشه قرارداد رو امضا می کنه

تکرار می کنم : بیلسا قرارداد رو امضا نکرده و به نظر میرسه کالوری دست خالی به ایتالیا برگرده! یک شوک بزرگ به لوتیتو


آپدیت می شود:


ساعت 11 :  ایگلی تاره تایید کرد که فاصله لاتزیو با بیلسا فقط یک امضا است، توافقات انجام شده و امضا به زودی. 


اینکه چرا لاتزیو به جای استفاده از فکس برای امضای قرارداد مامور به آرژانتین فرستاده به خاطر سیاست لوتیتو بوده، یک کار حسابگرانه و بی نظیر از لوتیتو که واقعا تحلیلگران رو انگشت به دهان فرستاده، لوتیتو خواسته به بیلسا بگه که چقدر برای باشگاه اهمیت داره و چقدر اون ها خواهان بستن یک قرارداد بلند مدت با ال لوکو هستند.


گفته میشه امضای قرارداد توسط بیلسا امروز انجام میشه، و جمعه کالوری معاون باشگاه به ایتالیا برخواهد گشت، اما اینکه آیا بیلسا هم با او خواهد آمد یا خیر هنوز مشخص نیست.


تاکید می کنیم ایگلی تاره تایید کرده که لاتزیو-بیلسا به توافق رسیده اند و فقط امضای بیلسا مانده، اما این بدین معناست که هنوز هیچ اتفاقی نیوفتاده! 

+ با اینکه کاملا بی ربطه اما یک شایعه خنده دار هم که منتشر شده رو بگم تا قبل از اینکه شما بگید بگم، روزنامه های اسپانیا یک خبر زدن که لاتزیو به سویا پیغام داده که حاضره در قبال ایموبیله، کیتا بعلاوه 7 میلیون رو به سویا بده! اینقدر شایعه بودنش تابلوئه که من چیزی نمیگم.


++ هیچ خبری از مربی نیست، اما در طرف مقابل مشخص شده که گوئرری قراره به تراپانی فروخته بشه، و آدریانو هم انگار با لاتزیو به توافق نرسیده!


+++ جالا وسط این گیر و دار جراردو مارتینو سرمربی آرژانتین هم اظهار فضل کرده و گفته لوکاس بیلیا باید در باشگاه های بزرگ بازی کنه چون تواناییش رو داره! این رو دیگه کم داشتیم

روی خط باشید


ُساعت 18

- نماینده باشگاه با بیلسا دیداری داشته، اما خروجی این دیدار هنوز مشخص نشده، تمام منابع خبری سکوت کردند.


- فردا نماینده باشگاه به ایتالیا برخواهد گشت، اما آیا دست خالی یا دست پر؟

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۰۰:۲۷۲۷
خرداد

چندمین خبر فوری امروز:

فردریکو پاستورلو ایجنت کاندروا تایید کرد که با اینتر میلان به توافق رسیده و این باشگاه رو یک گزینه ایده آل برای موکلش معرفی کرده.

البته توجه کنید که این توافق بدون موافقت لاتزیو با پیشنهاد اینترمیلان هیچ اثری نداره، پیشنهاد لوتیتو برای این بازیکن 25 میلیون یورو بوده که گفته میشه با توجه به علاقه مندی چلسی و همینطور درخشش در بازی ابتدایی ایتالیا، این مبلغ به 30 میلیون یورو افزایش پیدا کرده! در حالی که اینتری ها پیشنهاد 10 میلیون بعلاوه رانوکیا رو داده اند که مورد مخالفت لوتیتو قرار گرفته.

باز هم تاکید می کنم که توافق بازیکن با باشگاه موجب نقل و انتقال نمیشه و فقط و فقط باید باشگاهی که مالکیت بازیکن رو در اختیار داره یعنی لاتزیو رضایتنامه کاندروا رو صادر کنه که هنوز لوتیتو راضی نشده.

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۲:۳۴۲۶
خرداد

لحظاتی پیش آرماندو کالوری معاون کلودیو لوتیتو با پروازی از رم به بونس آیرس آرژانتین رسید و طی ساعات آینده به روزاریو و منزل شخصی مارسلو بیلسا خواهد رفت. گفته میشه که کاوری برای گرفتن امضای نهایی نزد بیلسا رفته!


وبلاگ لاتزیاله در تاریخ 9 اردیبهشت ماه امسال به عنوان اولین سایت فارسی و جزو اولین سایت های جهان بود که خبر احتمال انتخاب بیلسا به عنوان سرمربی لاتزیو رو پوشش داد، این اتفاقات قبل از مذاکره با سمپائولی و پراندلی بودن و این خبر رو می تونید در اینجا ببینید


آپدیت : تصویری که آرژانتینی ها از کالوری شکار کردند میگه که او همینک به سمت روزاریو پرواز کرده. این تصویر 100 در 100  تایید می کنه که معاون لوتیتو همینک در آرژانتین حضور داره، شکی نیست که شخص مذکور کالوری است. 


تاکید می کنم لوتیتو برای به خدمت گرفتن بیلسا بسیار بسیار جدی است آنقدر که معاون ارشدش را به آرژانتین فرستاده تا بیلسا را به ایتالیا بیاورد. باید ببینیم بیلسا از این همه علاقه مندی لوتیتو تحت تاثیر قرار می گیرد یا خیر! در کیف کالوری قراردادی 2 ساله برای بیلسا است که فقط امضای او را می طلبد



لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۸:۰۷۲۶
خرداد

- کاندروا گفته هیچ ملاقاتی با لوتیتو بعد از بازی با بلژیک نداشته.


- همچنین کاندروا شایعه اختلافات لاتزیویی - رمی بین او و فلورنتزی در اردوی آتزوری رو تکذیب کرده و گفته اینجا جو متفاوتیه و ما درباره باشگاه هامون حرف نمی زنیم.


- سمت راست تیم ملی ایتالیا که زوج لاتزیویی کاندروا - پارولو اون رو تشکیل دادن مورد تمجید بسیاری از اصحاب رسانه قرار گرفته، پارولو با دوندگی زیاد بار تدافعی رو بر عهده داره و کاندروا نقش تهاجمی این زوج رو ایفا می کنه، شایان ذکره که این زوج فلورنتزی بازیکن ریوما رو نیمکت نشین کرده اند.


- دلیوروسی : نظرم درباره بیلسا؟ یک استاد فوتبال 


- سباستینی رئیس باشگاه پسکارا گفته که لاپادولا به لاتزیو نخواهد رفت، او گفته در حال رایزنی با یووه هستیم و این مهاجم احتمالا پیراهن گورخرها را برتن خواهد کرد.


- مشخص شده که تنها اختلاف نظر بیلسا و لوتیتو در مورد مدت قرارداده، لوتیتو قرارداد چند ساله پیشنهاد کرده ولی بیلسا قرارداد یک ساله میخواد. پیش بینی میشه این اختلاف هم به زودی برطرف بشه.


- ایتالیا در مرحله اول مسابقات یورو بیشترین میزان دوندگی رو بین تمام تیم ها داشته، و در بین بازیکنان ایتالیا مارکو پارولو بیشترین میزان دوندگی را داشته.

لاتزیاله Tifoseria Laziale