Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


۳۲ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۳:۳۶۲۹
مهر

- فردا تولد رادو خواهد بود و روز بازی با روزنبرگ رادو 29 ساله خواهد شد.


- اولین باره که لاتزیو در مقابل یک تیم نروژی قرار میگیره.


- لاتزیو در 13 بازی خانگی خودش در تمامی بازی های اروپایی 9 برد و 3 تساوی و فقط یک باخت داشته.


- روزنبرگ 14 بار مقابل تیم های ایتالیایی بازی کرده که 4 تساوی و 9 باخت حاصلش بوده، اون ها فقط یک بار تونستن یه تیم ایتالیایی رو شکست بدن،


- بهترین نتایج روزنبرگ دو تساوی 1-1 برابر یوونتوس و برد 2 بر 1 برابر میلان و بدترین نتیجه اشون باخت 5 - 0 برابر سمپدوریا.


- روزنبرگ در این دوره از لیگ اروپا در خارج از خانه بی شکست بوده، با احتساب بازی های مقدماتی اون ها 4 برد و یک تساوی در خارج از خانه دارند.


- آندره هنسن دروازبان روزنبرگ با 7 سیو بهترین دروازبان مسابقات یورو لیگ تا الان بوده.


- فاصله رم تا ترودنهایم که شهر تیم روزنبرگ ه، برابر 2400 کیلومتره، پس روزنبرگی ها راهی طولانی رو طی کردن تا به این بازی بیان. (لاتزیو پیش از بازی با رم باید بره ترودنهایم پس خستگی سفر در قبل از دربی رومون اثر خواهد داشت.)


- از بازیکنان روزنبرگ ریگوئنسن برای لچه و سودرلوند برای ترویسو و لِکو در سری بی ایتالیا بازی کردند، اما هیچ بازیکنی از لاتزیو سابقه حضور در لیگ نروژ رو نداره.


- میروسلا کلوزه در رقابت های جام یوفا یا همون یورو لیگ 30 گل زده و هفتمین آلمانی گلزن تاریخ این رقابت هاست.


- در سه دوره آخر حضور لاتزیو در یورو لیگ در تمامی دوره ها از گروهش صعود کرده، اما روزنبرگ در سه دوره آخرش در یورو لیگ در تمامی دوره ها در مرحله گروهی حذف شده!


- اینگربستن مربی روزنبرگ متولد شهر ترودنهایم ه و بازیکن همین تیم روزنبرگ هم بوده، پست اون در دوران بازیش هافبک وسط بوده، اما پیولی متولد پارما است و پست بازیش دفاع آخر بوده.


ترکیب احتمالی لاتزیو : (آپدیت شد)

           بریشا(گوئرری)

رادو، مائوریسیو، هوئدت، کونکو

        کاتالدی، اونازی

 اندرسون (کیشنا)، مائوری، کاندروا

            ماتری


در آخرین جلسه تمرینی بریشا یه مصدومیت کوچیک براش پیش اومده اما به نظر نمیرسه پیولی ریسک کنه و گوئرری دروازبان سوم لاتزیو که محصول تیم های پایه هست رو بازی بده، خلاصه بریشا به احتمال 80 درصد دروازبان اصلیه اما اگر گوئرری رو هم دیدید شوکه نشید. دروازبان خوب و آینده داریه.

به نظر میرسه که پیولی بین اندرسون و کیشنا هنوز مردده و تصمیم قطعی نگرفته کدوم بازی کنن. اما شانس اندرسون بیشتره.

راول در آخرین تمرین از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و احتمالا حتی روی نیمکت ذخیره ها هم نباشه.

ذخیره های احتمالی : گوئرری، باستا، حنتیلتی، لولیچ، میلینکویچ، کلوزه، کیشنا


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۳:۲۹۲۹
مهر

مارکتی که در بازی با لورکوزن از ناحیه دنده دچار شکستگی جزئی شده بوده، هنوز کامل مداوا نشده و انگار در تمرینات بازم از همون ناحیه ضربه خورده، و امروز در کلینیک پزشکی لاتزیو (پایدیا) حاضر شده و مشخص شده که مشکلش جدیه و به طور قطع بازی پنجشنبه رو از دست میده، اما تیم پزشکی تلاش می کنه که اون رو به بازی یکشنبه برابر تورینو برسونه، هرچند احتمال حضورش زیر 50 درصد پیش بینی شده!


مصدومین لاتزیو : دی فری - پارولو - بیلیا - کیتا - حورجویچ - مارکتی


انگار تولد 50 سالگی پیولی براش اومد نداشته!

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۳:۲۸۲۸
مهر

انگار که لوتیتو دست به جیب شده و دی فری رو برای معاینات بیشتر به کلینیک در شهر بارسلونا فرستاده تا اونا تصمیم بگیرن که جراحی لازمه یا نه! این کلینیک جاییه که بازیکنانی مثل ویدال، اینیستا، مسی و خیلی از بازیکنان معروف جهان برای مصدومیتشون اونجا میرن!


+ اینم یه خبر بی ربط که اینجا میذارمش: انگار پیولی بالاخره میخواد راول رو در ترکیب اصلی بازی بده! ضمن اینکه گفته میشه که مائوری، ماتری، هوئدت، کیشنا و رادو و همچنین بریشا در بازی با روزنبرگ در ترکیب اصلی خواهند بود!

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۳:۱۹۲۸
مهر

تولدت مبارک مربی، امیدوارم در 50 سالگیت بتونی یک جام بگیری.

امروز تولد استفانو پیولی ه.











لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۴:۲۷۲۸
مهر
والا دیگه خودمم خسته شدم از بس خبر بد و مصدومیت دادم. اما این یکی دیگه از همه بدتره!
کیتا بالده بهترین بازیکن این فصل لاتزیو هم مصدوم شد. مصدومیت از ناحیه لیگامنت زانو است ولی هنوز میزان شدت اون معلوم نیست، اگر شدید نباشه دو تا چهار هفته بعد میتونه به میادین برگرده و اگر مصدومیت شدید باشه ممکنه بیش از دو ماه بیرون از میادین باشه.
بررسی های دقیق انجام شده و احتمالا یکشنبه هفته بعد معلوم میشه که چه میزان زمان لازمه برای بازگشت کیتا به میادین. اما مطالعات اولیه چیزی حدود 40 روز رو مشخص کرده که این به معنای از دست دادن بازی با میلان، رم و ... است.

درباره مصدومیت بهترین بازیکن هامون (بیبلیا، دی فری، کیتا، پارولو، جورجویچ) : گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است میچیند آن گلی که به عالم نمونه است


آپدیت وضعیت دی فری: هنوز تصمیم گرفته نشده که دی فری باید عمل جراحی بشه یا نه، اما اگر عمل بشه حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود، این یعنی این فصل بدون بهترین دفاعمون خواهیم بود ...

+ طی دو ماه اخیر لاتزیو 11 مصدوم داشته!
لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۰:۳۶۲۶
مهر

تف به این داوری!

برای تیم هایی که مقابل لاتزیو هستند حتی اگر بازیکن بهش فوت هم بشه پنالتی محسوب میشه! اینقدر ضایع خودش رو انداخت زمین که یه کم بینا هم میتونست تشخیص بده پنالتی نبود.



لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۶:۲۰۲۶
مهر

بازی ساسولو در مقابل لاتزیو 4:30 شروع میشه اما متاسفانه من به دلیل کار فوری ای که دارم نمیرسم بازی رو ببینم
دوستان لطف کنن نظرات یا گزارششون از بازی رو بذارن تا من هم وقتی برگشتم در جریان قرار بکیرم، این بازی نویسنده شما هستید.
ترکیب رسمی دو تیم:
ساسولو:
           کونسیگلی
ورسالکو، آکربی، کاناوارو، پلوسو
 میسییرولی، ماگنانلی، بیوندینی
  براردی، فالکینلی، سانسونه
روی نیمکتشون بازیکن های معروفی هستن مثل فلوکاری که سال ها در لاتزیو بود، فلوروفلوروس که در پیش بازی درباره اش نوشتم و البته دفرل که احتمالا ذخیره میاد و خیلی هم خطرناکه


ترکیب لاتزیو هم همونه که دیروز در پیش بازی نوشتن:

            مارکتی

لولیچ، جنتیلتی، مائوریسیو، باستا

         کاتالدی، اونازی

    اندرسون، میلینکویچ، کاندروا

              کلوزه

روی نیمکت لاتزیو: گوئرری، بریشا، برافهاید، هوئدت، رادو، کونکو، پاتریک، مائوری، موریسون، کیتا، کیشنا و ماتری

باز هم پیولی آخرین نفری که خط زده کریس اویکونومیدیس بوده!

راستی فیورنتینا با ناپولی بازی داره و اینتر با یووه، پس برد این بازی میتونه ما رو به صدر برسونه ...


به امید برد و البته خوندن کامنت های جذابتون از این بازی

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۰:۱۴۲۵
مهر

با شروع دوباره بازی ها لاتزیو باید یه بازی سخت رو در زمین ساسولو انجام بده.

نکات بازی:

- لاتزیو هرگز در مقابل ساسولو شکست نخورده، یک تساوی 2 بر 2 و سه پیروزی با سه گل در هز مسابقه حاصل بازی های رو در روی لاتزیو و ساسولو بودن.

- طی دو فصل اخیر لاتزیو 11 گل مقابل ساسولو تونسته بزنه، لاتزیو در طول دو سال اخیر به هیچ تیمی اینقدر گل نتونسته بزنه

- ساسولو بعد از 11 بازی بدون شکست هفته پیش به امپولی باخت و رکورد بی شکست بودنشون از بین رفت. اون ها در 11 بازی بی شکستشون 7 بازی رو برده بودن

- ساسولو در شش بازی اخیر خانگیشون هرگز شکست نخوردن، اما در 5 بازی از این 6 بازی نتونستن دروازشون رو بسته نگه دارن

- لاتزیو در بازی های خارج از خانه این فصل میانگین گل خورده 3.3 گل رو داره که از ضعیفترین تیم ها در خارج از خانه محسوب میشه

- لاتزیو در این فصل سه گل توسط بازیکنان تعویضیش به ثمر رسونده که این آمار بهتر از آمار سایر تیم ها در سری آ است و پیولی رو میشه بازی خون ترین مربی سری آ تا الان معرفی کرد با تعویض های طلاییش در این فصل

- تمام 5 گل اخیر لاتزیو در 30 دقیقه پایانی بازی رقم خورده اند و این یک رکورد در سری آ محسوب میشه

- ساسولو در این فصل سه گل روی ضربات کرنر خورده که این میزان بیشترین میزان گل خورده از روی ضربات کرنر در سری آ محسوب میشه

- آنتونیو فلورو فلورس در بازی های رو در رو با پیراهن تیم های مختلف 11 گل تونسته به لاتزیو بزنه که به هیچ تیمی نتونسته اینقدر گل بزنه، بدین ترتیب لاتزیو هدف مورد علاقه وی است

ترکیب احتمالی تیم:


              مارکتی

لولیچ، جنتیلتی، مائوریسیو، باستا

          کاتالدی، اونازی

   اندرسون، میلینکویچ، کاندروا

               کلوزه


مصدومین: دی فری، بیلیا، پارولو، جورجویچ


+ اویکونیومیدیس در این بازی روی نیمکت خواهد بود

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۰۱:۲۴۲۴
مهر

- وقتی از پالوتا رئیس باشگاه *** پرسیدن که طرفداران لاتزیو قصد دارند در اعتراض به تغییرات امنیتی روی سکوها دربی دلاکاپیتاله رو تحریم کنن، نمی ترسید طرفداران شما هم دربی رو تحریم کنند؟ او جواب داد : در این صورت خودم به تنهایی با پرچم باشگاه روی سکوهای کورواسود مینشینم و برای تیم سرود میخونم!


- مارکو گوئیدا به عنوان داور بازی لاتزیو در مقابل ساسولو انتخاب شده است.


- لولیچ در تیررس بورنموث، وستهام و واتفورد. زمان انتقال در ژانویه


- مصدومیت دی فری از ناحیه زانو خیلی بدتر از چیزیه که پیش بینی میشد، پزشکان تیم در حال بررسی دقیق موضوع هستند و گفته میشه ممکنه که زانوی او به عمل جراحی نیاز داشته باشه، در این صورت میشه گفت فصل برای بهترین مدافع لاتزیو تمام شده است. دی فری از یک ماه قبل که در اردوی تیم ملی هلند مصدوم شد در میادین حاضر نشده و تست های جدید هیچ پیشرفتی رو در وضع زانوی او نشان نمیده


-  پزشکان لاتزیو در تلاش هستند که دی فری رو بدون عمل جراحی مداوا کنند، پزشک لاتزیو گفته که همه تلاشمون بر اینه که این بازیکن بدون تیغ جراحی بتونه دوباره به میادین برگرده.


- اطلاعات جدیدی که منتشر شده نشون میده که دی فری در 18 سالگی دچار مصدومیت شدید زانو شده و در هلند مورد عمل جراحی قرار گرفته، شایعاتی هست که این بازیکن از ناجیه رباط ها دچار مشکلات فراوانیه و برای همین زیاد مصدوم میشه و فن خال هم با علم به همین نکته به خرید این بازیکن اقدام نکرده. هنوز صحت مورد آخر معلوم نیست ولی پزشکان لاتزیو جراحی روی زانوی دی فری در 18 سالگی رو تایید کردند.


- پیش تر گفتیم که اولتراهای لاتزیو دیدار دربی دلاکاپیتاله رو در اغتراض به سکیوریتی جدید ورزشگاه المپیکو تحریم کرده اند، این طرح جدید سکیوریتی شامل تقسیم هر کدام از کوروا ها (اضلاع پشت دروازه) به دو قسمت و فنس کشی بین قسمت هاست، با این تغییرات در عمل کوروا نورد و کوروا سود در المپیکو از بین خواهند رفت.


- لوتیتو که بانفوذترین رئیس بین روسای فوتبال ایتالیاست، جدیدا در مصاحبه ای با ریپابلیکا اعلام کرده که 8 ماه کمپینی از دروغ ها بر علیه من شکل گرفت، حرفهایی که هیچ کدام واقعیت نداشت، لوتیتو به همراه روسای جنوا و باری و احتمالا میلان مظنون به رشوه گرفتن برای فروش حق پخش سری آ هستند. لوتیتو در صدر این لیست قرار دارد و جدیدا در دادگاهی در میلان مورد بازجویی قرار گرفته است. پرزیوسی رئیس جنوا که متهم شده 15 میلیون یورو طی 3 سال رشوه گرفته، اعلام کرده که من بی گناه هستم و فقط دارم قربانی کسانی میشوم که قصد زمین زدن لوتیتو و تاوکیو را دارند. ضمن اینکه او به شدت این مسئله را که لوتیتو، گالیانی و خودش پدرخوانده های مافیای فوتبال ایتالیا هستند را هم تکذیب کرد. وی گفت مسخره است فکر کنیم 3 نفر برای 17 نفر دیگر تصمیم میگیرند.


- زاراته : بهترین و مهمترین گلی که در زندگی ام زده ام؟ گل به *** در دربی، بهترین بازیکنی که در کنارش بازی کرده ام ؟ پاندف


- سم آلردایس در کتاب خاطراتش : "به گمانم راول موریسون دوست نداشت برای وست هام بازی کند برای همین از نشان دادن مهارت هایش امتناع می کرد"


- ماتری : قصد دارم به تیم ملی ایتالیا برگردم

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۹:۲۱۲۲
مهر

- مصدومیت جزئی برای مائوری، کاندروا و باستا در تمرینات گروهی


- ماتری : کلوزه یک قهرمان است، کیتا استعدادی خارق العاده است مانند او را ندیده ام. (ماتری در میلان و یووه بوده و وقتی میگه بازیکنی در سطح کیتا ندیده خیلی حرفش معنا داره)


- کرکو از دوران قرضی در ویرتوس لانچیانو راضی نیست، میخواهم به خانه (لاتزیو) برگردم. (فقط یک بازی فیکس بازی کرده، چهار بازی رو هم نیمکت نشین به زمین اومده و دو بازی رو اصلا بازی نکرده. پارسال هم این پسر رو قرضی به ترنانا دادیم که 34 بازی کرد و 6 پاس گل داد و عملکردش بهتر از امسال بود، لوتیتو نباید بذاره این استعداد هدر بره هنوز 20 سالشه)


- کوروا نورد دربی را تحریم کرد، این دربی ساکت خواهد بود.


- به په ماتراتزی پدر مارکو ماتراتزی و مربی سابق لاتزیو : " نباید ساسولو را دست کم گرفت، نبود بیلیا و پارولو کار را سخت می کند اما پیولی باید جایگزین مناسب را پیدا کند. " (مارکو ماتراتزی زمانی که پدرش سرمربی لاتزیو بود توی جوانان لاتزیو بازی می کرد و همیشه هم از علاقه اش به لاتزیو حرف زده."


- کریستین بروکی بازیکن سابق لاتزیو : کاتالدی استعدادی است که مانند او در ایتالیا کم است.


- پس از بازی ایتالیا نروژ لوتیتو شام را با دوست صمیمی اش تاوکیو رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا خورده و حرف هایی هم زده شده که از ماهیت دقیقشون هنوز کسی اطلاع نداره. (همه میدونیم که تاوکیو رئیش شدنش رو مدیون لوتیتو و لابی قدرتمند اونه، برای همینه که حرف شنوی خوبی از لوتیتو داره.)


- دینوزوف: کاندروا برای هر تاکتیکی بازیکن مهم و تاثیر گذاری است، کاتالدی شخصیت پیروزمندانه ای دارد.


- مربی فروسینونه ضمن تمجید از کیتا گفت : بازی را به لاتزیو نباختیم بلکه به کیتا باختیم. او خارق العاده است.


- عملکرد جوانان لاتزیو که در سایر تیم های قرضی هستند:


. استراکوشا بعد از بازی های ضعیف دروازبان اول سالریتانا الان دو بازیه که توماس دروازبان اولِ تیم دوم لوتیتو شده!

. وینیسیوس دفاع چپ برزیلی لاتزیو که هرگز چیزی که انتظارش میرفت نشد، در زوریخ تونسته دفاع چپ اصلی این تیم بشه و سه بازی اول لیگ رو برای این تیم بازی کرده

. لورنزو فیلیپینی بعد از اینکه اول فصل عملکرد ضعیفی در پروویچلی داشت، الان نیمکت شده نشین شده.

. جیانلوکا پولاچه یک بازی دفاع راست سالریتانا بود که 4 گل خوردن و بعد از اون نیمکت جای دائمیش بوده

. مینالا عجیبه که جوزف نتونسته روند رو به رشدش رو ادامه بده، اون هم فقط دو بازی رو از روی نیمکت برای لاتینا به میدون اومده. چه کسی فکرش رو میکرد کسی که در 18 سالگی در تیم اصلی لاتزیو بازی کرد الان در سری بی نیمکت نشین باشه؟

. از مینالا بدتر وضعیت آنتونیو روسی ه، کسی که در 19 سالگی از مصدومیت کلوزه استفاده کرد و فورواد فیکس لاتزیو شد کسی که فورواد اصلی تیم جوانان ایتالیا و آقای گل پریماورا بود، کسی که همه میگفتن استعدادش از کیتا بیشتر، کسی که رئال مادرید اون رو به خدمت گرفت، داره با سرعت نور سقوط میکنه، روتزی الان در 21 سالگی فقط 45 دقیقه برای ویرتوس لانچیانو در سری بی بازی کرده! سرنوشتش نارحت کننده است.

. مامودو تونکارا سرنوشت به اندازه دوتای قبلی بد نیست، با رفع مصدومیتش به ترکیب کرتونه اضافه شده، سه بازی و یک گل. کرتونه خیلی جای خوبی برای جوانان لاتزیو است، اونا دو فصل پیش هم کاتالدی رو پخته کردن و بمون تحویل دادن،

. برایان پره آ در لاشامپیونه فرانسه برای ترویه 5 بازی به عنوان نیمکت نشین به زمین رفته اما نتونسته گلی بزنه، به نظر میرسه این استعداد هم با مصدومیت یک ساله ای که پارسال نصیبش شد دیگه کم رمق شده.

. آلوارو تاتا گونزالس در اتلس مکزیک به عنوان هافبک اصلی و محوری بازی میکنه، به نظر میرسه اتلس قراردادش رو قطعی خواهد کرد.

.جوزپ اِلِز هم مدافع اصلی آراهوس در لیگ دانمارک شده، ده بازی برای الز و یک گل. تیمشون؟ یکی مونده به آخر!


بهترین عملکرد : بی شک مامودو تونکارا، اول فصل رو با مصدومیت شروع کرد، اما تونست خودش رو به ترکیب اصلی کرتونه تحمیل کنه و جالبه بدونید که تیمش در سری بی تا پایان هفته هفتم تیم دومه.

لاتزیاله Tifoseria Laziale