Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


۷۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۳:۱۳۳۱
مرداد

ترکیب رسمی هر دو تیم:


ATALANTA (3-4-3) - Sportiello; Raimondi, Toloi, Zukanovic; Conti, Kessiè, Kurtic, Dramè; Spinazzola, Paloschi, Gomez

نیمکت: Bassi, Stendardo, Masiello, Gagliardini, Migliaccio, Lattelath, Caldara, Mazzini, Carmona, Petagna, D'Alessandro, Cabezas, Djimsiti


LAZIO (4-3-3) - Marchetti; Basta, De Vrij, Hoedt, Lukaku; Milinkovic-Savic, Biglia, Parolo; Kishna, Immobile, Lombard

نیمکت: Strakosha, Vargic, Germoni, Patric, Prce, Wallace, Murgia, Cataldi, Leitner, Oikonomidis, Djordjevic.


آتالانتا در ترکیبش از درامه و گومز استفاده میکنه که هر دو به شدت به لاتزیو لینک شده بودن، بعلاوه بر روی نیمکت جیمسیتی رو دارن که ایگلی تاره میخواست به لاتزیو بیاردش و سرآغاز دعواهای بیلسا با باشگاه شد. بعلاوه استنداردو که همیشه گفته یه لاتزیاله است روی نیمکت آتالانتا قرار داره.



عجب آتش بازی شد! لاتزیو 3 - آتالانتا 0

گل ها : ایموبیله، هوئدت و لومباردی

گل سوم : کیشنا در ضد حمله عالی حرکت کرد، یک پاس عالی برای ایموبیله، اما چیرو نمیتونه گل بزنه و در برگشت این لومباردیه که گل میزنه، اینزاگی چه جوونی رو کرده

گل دوم : وسلی هوئدت رو ارسال عالی بیلیا یه ضربه هد قدرتی میزنه، و دروازبان اتالانتا قادر به مهار توپ نیست

گل اول : یک پاس عالی برای ایموبیله؛ یک فرار دیدنی و مدافع آتالانتا که آفساید رو پر کرده و فرصت طلبی ایموبیله، مهاجمی نیست که این فرصت ها رو از دست بده


آتالانتا 2 - لاتزیو 3

ستاره بی چون و چرای آتالانتا استاد مارکتی

جورجویچ به جای کیشنا

یک تعویض تدافعی والاس به جای لومباردی

گل چهارم کاتالدی، پسر طلایی لاتزیو 2 دقیقه پس از ورود به زمین گل میزنه. سیمو تو رو خدا دنیلو رو روی نیمکت نذار

چه بازی دیوانه کننده ای! آتالانتا یکی دیگه زد!


نتیجه نهایی : آتالانتا 3 - لاتزیو 4


تبریک به تمام لاتزیاله ها، استارت خوبی بود، در حمله خوب، در دفاع بد!

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۰:۰۹۳۱
مرداد

- امروز بیسواچ قراردادش رو با لاتزیو فسخ کرد تا به عنوان بازیکن آزاد بتونه به تیم آینده اش بره! اینم یک خرید درخشان دیگه از ایگلی تاره که بعد از یک نیم فصل تیم رو ترک کرد.


- دعوای باشگاه با کیتا هنوز ادامه داره، اول سیمونه اینزاگی مسئله رو روشن کرد، بعدش کیتا جواب داد، بعد از اون آنجلو پروتزی کفت نمیدونه کیتا چرا اینکارها رو میکنه و درک نمیکنه این حرکات رو، و امروز باشگاه یک بیانیه رسمی داده و گفته که رفتار کیتا غیر قابل پذیرشه و اگر فکر کرده با این کارها میتونه باشگاه رو تحت فشار بذاره و دستمزدش رو بالا ببره کور خونده!


- لاتزیو برای بازی امشب تعداد خیلی زیادی غایب داره: اتریت بریشا، باستوس، استفان رادو، سناد لولیچ، راول موریسون، فیلیپه اندرسون، کیتا بالده دیائو، 


- اسکای اسپورت عیب شدن راول موریسون رو بی ارتباط به نقل و انتقالات دونسته و  مدعی شده باز هم یک بی انضباطی عادی از طرف این بازیکن رخ داده. 


- در حالی که کفته میشد بالوتلی رو ساسولو و بولونیا میخوان ساسولو با قطعی کردن خرید ماتری این شایعات رو پایان داد و امروز دونادونی سرمربی بولونیا هم با رد این شایعات گفته اون ها سوپر ماریو رو نمیخوان! فقط ما موندیم و خودمون! بالو در یک قدمی لاتزیو است.


- در یک نظرسنجی بین لاتزیاله های پایتخت مشخص شده که اون ها معتقد هستند خرید بالو یک تصمیم درسته و اون میتونه تیم رو بالا ببره!


- فیلیپه اندرسون با قهرمانی در المپیک به رم باز خواهد گشت. باشگاه لاتزیو به طور رسمی به او تبریک گفت و او هم پاسخ داده که آماده بازگشت به خانه (لاتزیو) است.


+ دوستان تک تک نظراتتون رو میخونم و باهاتون همراه هستم اما به دلیل کمبود وقت فرصت پاسخگویی پیدا نکردم. به امید برد امشب

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۳:۵۷۳۱
مرداد

نکات بازی


- آتالانتا در طول تاریخش 25 بار بازی اولش رو نباخته، این یک رکورده


- لاتزیو 28 بار بازی اولش رو مساوی کرده، اینم یک رکورده 


- از سال 2008 تا الان آتالانتا نتونسته بازی اولش رو ببره، اون ها طی 4 فصل اخیر در بازی اولشون فقط یک گل تونستن بزنن


- لاتزیو در چهار سال اخیر در سه بازی اولشون پیروز شدن


- آتالانتا 32 بار در بازی های رودررو تونسته لاتزیو رو ببره، اونها هیچ تیمی دیگه رو نتونستن اینقدر ببرن


- در 16 بازی اخیر لاتزیو و آتالانتا فقط یک بازی مساوی شده، هشت برد لاتزیو و هفت برد آتالانتا


- لاتزیو در فصل پیش با 818 سانتر روی دروازه حریف بیشترین میزان سانتر رو داشته، در طرف مقابل آتالانتا فقط 161 بار گذاشته روی دروازه اش سانتر بشه که یکی از بهترین ها بوده


- در پنج بازی اخیر پارولو مقابل آتالانتا، این بازیکن 4 گل تونسته بزنه، او در مقابل هیچ تیمی چنین رکوردی نداره


- آتالانتا با 14 کارت قرمز در فصل پیش بدترین تیم در ایتالیا و بدترین تیم در بین 5 لیگ معتبر اروپایی بوده


ترکیب احتمالی لاتزیو 


مارکتی

لوکاکو، دی فری، هوئدت، باستا

پارولو، بیلیا، میلینکویچ

کیشنا، ایموبیله، لومباری

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۱:۵۰۳۰
مرداد

- لاتزیو، کالیاری و پالرمئ به دنبال مارسلو پریرا بازیکن هندوراسی که درخشش فراوانی در المپیک داشته هستند. او در تیمی کمنام در هندوراس بازی میکنه


- ایجنت نتو: شایعات معاوضه او با مارکتی صحت ندارد. 


- لاتزیو برای خرید گروسیچکی باید با سویا و وستهام رقابت کنه، قیمت بالا رفته 10 میلیون یورو


- ایگلی تاره با پروازی به لیورپول رفته تا برای قرض گرفتن بالوتلی از لیورپول با اونها مذاکره کنه


- گاسپرینی: لاتزیو تیم خوبی دارد اما ما هم بسیار آماده هستیم.


- گوئرری، کرکو وفیلیپنی از جوانان لاتزیو در قالب تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا به مصاف ایران خواهند رفت


- ایجنت ته ته: لاتزیو تماسی با ما نگرفته، شایعات رو تکذیب می کنم


- آشوب های اخیر کیتا برای رفتن به موناکو است، او با فرانسوی ها به توافق رسیده با دستمزد سالیانه 2 میلیون یورو


- کوریره: لاتزیو به دنبال 2 وینگر می گرده! اون ها یکی رو نتونسته اند بخرند


- گاسپرینی در فهرستش برای بازی با لاتزیو نام مائوریسیو پینیا و عبدلای کونکو رو خط زده. اما آلبرتو پالوسکی در لیستشون حاضر و آماده است.
بازیکنان خوبی دارن:
30 Bassi Davide, 52 Cabezas Bryan, 13 Caldara Mattia, 17 Carmona Carlos, 24 Conti Andrea, 7 D’Alessandro Marco, 55 Djimsiti Berat, 93 Dramè Boukary, 4 Gagliardini Roberto, 10 Gomez Alejandro, 19 Kessie Frank, 27 Kurtic Jasmin, 99 Latte Lath, 5 Masiello Andrea, 47 Mazzini Stefano, 8 Migliaccio Giulio, 43 Paloschi Alberto, 29 Petagna Andrea, 77 Raimondi Cristian, 37 Spinazzola Leonardo, 57 Sportiello Marco, 2 Stendardo Guglielmo, 3 Toloi Rafael, 6 Zukanovic Ervin

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۱:۴۷۳۰
مرداد

- خبر اول اینکه راول موریسون امروز در تمرینات حاضر نشده ، هرچند غیبت های مکرر راول به یک اتفاق عادی تبدیل شده اما این بار حدس زده میشه دلیلش انتقال به آستون ویلا است.


- من اجازه نمیدم هیچکس راستگویی من رو زیر سوال ببره، من مشکل زانو داره و در تمرینات آسیب دیدم، و برای تشدید نشدن آسیب زانوم خواستم روبروی آتالانتا ریسک نکنم. من تعجب می کنم چون خود او بازیکن بوده و حس من رو درک می کنه، من یک بازیکن حرفه ای هست و عاشق بازی کردن هستم، من میخوام به برکامو برم تا این رو ثابت کنم. من همیشه تمام توانم رو برای باشگاه گذاشتم و تا آخرین لحظه ای که در باشگاه هستم تمام توانم رو به کار میگیرم. اما اون ها به طریقی که خودشون میخوان رفتار میکنن تا من رو وادار به انجام خواسته هاشون کنن. باز هم میگم که مخالف این رفتارم. من از پوشیدن لباس لاتزیو افتخار می کنم و تمام توانم رو برای باشگاه و هواداران میذارم. ضمن اینکه من برای علاقه به یک شخص خاص یا یک پروژه برای لاتزیو بازی نمی کنم بلکه به عشق این پیراهن در زمین حاضر میشم.

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۰:۱۳۳۰
مرداد

از دست ندید



سیمونه اینزاگی مصاحبه قبل از بازیش با آتالانتا نکات جدیدی رو اشاره کرده:


او درباره کیتا گفته: دیروز کیتا در تمرینات گفت که مشکل جسمانی دارم، و وقتی ما او رو به مرکز پزشکی فرستادیم تمام تست ها منفی بودن و مشخص شد اون هیچ مصدومیتی نداره. امروز صبح به او گفتم به تمرینات بیاد، او اومد و تمرینات رو شروع کرد ولی بعدش گفت من مشکل دارم و نمیخوام تیم رو در سفر به برگامو همراهی کنم. من حرفش رو پذیرفتم و بهش گفتم بره، من به کسی نیاز دارم که در زمان نیاز ما رو رها نکنه، کسی که روحیه برد داشته باشه و به پوشیدن لباس لاتزیو افتخار کنه. 

کیتا فراموش کرده که فصل پیش وقتی من اومدم 7 بازی او رو در ترکیب اصلی گذاشتم کاری که هیچ کسی دیگه برای او انجام نداده. حالا با کاری که او کرده من متحر شدم، در حال حاضر دست من خالیه کاندروا رفته و اندرسون در المپیکه، لولیچ مصدومه و من میخواستم از او استفاده کنم در هر حال من افکارم رو تغییر نمیدم، شاید جورجویچ در وینگر بازی کنه یا حتی شاید بازی رو با اویکونومیدیس یا لومباردی آغاز کنیم.

دیگه از کیتا حرف نمیزنم چرا که بیش از اونقدری که ارزش داره دارم بهش اهمیت دادم.

تیممون وضع خوبی داره، ما روی بازیکنانی تمرکز می کنیم که هر کاری برای لاتزیو میکنن و تمام توانشون رو به کار میگیرن. ما قصد داریم یک شروع قدرتمند داشته باشیم.

حریف قوی ای در پیش داریم، من ستایشگر مربی جدید اون ها گاسپرینی هستم.

هر مربی ای انتخابات خودش رو داره، بریشا در ترکیب نیست چرا که مصدومه اما اگر مصدوم هم نبود فرقی نمی کرد چرا که انتخاب اصلی من درون دروازه مارکتی خواهد بود و بریشا نیمکت نشین خواهد بود.

ماریو بالوتلی بازیکنیه که در سال های اخیر عملکرد خوبی نداشته، اما اگر خوب تمرین کنه میتونه به شرایط خوبش برگرده، مشکل اینجاست که اگر ماریو به لاتزیو بیاد آیا با افتخار در تمرینات حاضر میشه یا نه. اگر او به پوشیدن پیراهن لاتزیو افتخار کند از آمدنش خوشحال می شوم.

درباره بیلیا قبلا گفتم او کاپیتان ما، لیدر ما و نقطه کانونی تیم ماست هیچ جای بحثی درباره فروش او نداریم. به طور حتم او خواهد ماند

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۷:۵۰۲۹
مرداد

- کانال تلگرامی این وبلاگ با کمک مهرداد لاتزیاله عزیز احداث شده، آدرس این کانال:

Telegram.me/laziale_blog


- وینگر جدید باز هم گزینه مورد نظر از فرانسه است : کامیل گروسیچکی از تیم رنس فرانسه، عضو تیم ملی لهستان، 28 ساله، فصل قبل در 33 بازی 9 گل . 4 پاس گل داشته، ارزش این بازیکن حدود 5 میلیون یورو است.


- لاتزیو با چرچی به توافق شخصی رسیده و لوتیتو امروز مذاکرات رو با آتلتیکو مادرید شروع کرده. گازتا مرکاتو گفته که لاتزیو یک انتقال قرضی با حق خرید 8 میلیون یورویی به آتلتیکو مادرید پیشنهاد داده که بیشتر به یک شوخی شبیهه. 8 میلیون یورو برای چرچی؟؟؟؟


- ایل ماسجرو گزارش داده که بالوتلی داره در رم دنبال خونه میگرده، واقعا انگار آقای پرحاشیه داره با کاهش شدید دستمزدش به لاتزیو میاد!


- پرائت گزینه بلژیکی مد نظر لاتزیو، از دستمون پرید، این بازیکن با سمپدوریا به توافق رسیده. سمپدوریا 11 میلیون بابتش داده و فردا تست پزشکیش انجام میشه.


- کاندروا در مراسم معارفه : از لاتزیو و طرفدارانش تشکر می کنم اما به اینتر اومده ام تا پیروز بشم. 


- پراندلی: لاتزیو ترکیب خوبی داره اما مشکلاتی اونجا هست که باعث میشه نتیجه نگیره.


-بیسواچ در حال پیوستن به متز


- پتکویچ : لاتزیو باشگاه شگفت انگیزی است، هم طرفداران هم اعضای باشگاه غیر قابل پیش بینی هستند


- کونکو به زودی در تست پزشکی آتالانتا. او بازیکن آزاد است.


- اونازی پیغام فرستاد : برای هم تیمی های سابقم و آقای اینزاگی آرزوی موفقیت می کنم. مطمئنم لاتزیو سال موفقی خواهد داشت.


لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۰:۵۰۲۸
مرداد

- چینی های جدید میلان حسابی دست به جیب شدند، پیشنهاد میلان برای کایو، او را از لاتزیو دور کرد. میلانی پول بیشتری به سائوپائولو میدن و اجازه میدن که کایو تا ژانویه در برزیل بمونه


- با دور شدن کایو از لاتزیو، مسئولین به دنبال یک گزینه جدید هستن امروز از کنی ته ته مدافع 20 ساله هلندی آژاکس نام بردن که با وجود داشتن این سن کم عضو تیم ملی هلند هم هست، ارزش او حدود 7 میلیون یورو است 


- آدرس اینستاگرام کنی ته ته: https://www.instagram.com/kennytete/


- شایعه شده که مینو رایولا با لوتیتو دیدار کرده، این دیدار در راستای اومدن موکل های رایولا به لاتزیو بوده، برخی از نشریات نام بالوتلی رو زدن اما منابع دیگه گفتن لوتیتو ته ته مدافعی که خبر قبلی درباره او بود و ایجنتش رایولا است رو میخواد


- جستجوی لاتزیو برای وینگر هنوز ادامه داره اخبار امروز حاکی از اینه که نبیل دیرار بازیکن موناکو بیشترین بخت رو داره که میراث دار کاندروا بشه. این بازیکن 30 ساله ارزشی معادل 3 میلیون یورو داره!


- در صورت اومدن نبیل دیرار احتمالا لاتزیو برای به خدمت گرفتن چرچی هم اقدام خواهد کرد، به نظر میرسه لوتیتو تصمیم گرفته جای یک وینگر خوب ، دو بازیکن سطح پایینتر بخره


- دی فری اعلام کرد از حضور در لاتزیو راضیه و منتظره تماس مسئولین برای تمدید قراردادشه


- مارکتی با جشن گرفتن پنجمین سالگرد حضورش در لاتزیو اعلام کرد از حضور در این باشگاه راضیه و قصد رفتن نداره


- تاتنهام قصد قرض دادن بن طالب رو نداره، اون ها فقط میفروشند، شاید حتی با 11 میلیون یورو


- امروز تولد دوشان باستا مدافع راست لاتزیو است


- دلیو روسی : کیتا؟ اگر کسی دلش با تیم نیست بهتر است از تیم برود


- بولینی مربی استعدادیاب ایتالیایی که سابقه حضور در تیم پریماورای لاتزیو رو داره: بزرگترین استعداد آینده؟ دنیلو کاتالدی


- اینزاگی  و پروتزی امروز از ونتورا سرمربی تیم ملی اتیالیا که از تمرینات لاتزیو بازدید کرد استقبال کردند


- مقاصد احتمالی بالوتلی به نقل از کالچیومرکاتو: کیوو، بولونیا، لاتزیو و همچنان ساسولو


- ایل تمپو گزارش داده که اینزاگی به مقامات لاتزیو گفته که چرچی رو نمیخوام.

 

- چند روز پیش گزارش دادم که لاتزیو به طور قطعی باستوس رو جذب کرده، باشگاه هم به طور رسمی این خبر رو اعلام کرده. حالا مشخص شده که معاینات پزشکی این بازیکن به طور مخفیانه در روسیه انجام شده بوده! ایگلی تاره هم وارد کارهای جاسوسی شده!

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۲۳:۵۸۲۷
مرداد

خبر رسیده که لاتزیو و یوونتوس دارن مذاکرات نقل و انتقالاتی سنگینی انجام میدن انواع بازیکنانی که به این مذاکرات لینک شدن:


مارکنی

بیلیا

کاتالدی

کیتا

+

نتو

لاتزیاله Tifoseria Laziale
۱۹:۰۶۲۷
مرداد

- توتومرکاتو خبر داده که لاتزیو به زودی با یوونتوس در مورد معاوضه مارکتی با نتو مذاکره خواهد کرد. این سایت خبر داده که یووه از این پیشنهاد استقبال خواهد کرد.


- همونطور که خبر دادم ایگلی تاره خرید باستوس رو تایید کرده و به زودی باید منتظر اعلام رسمی این خبر باشید


- مذاکرات لاتزیو برای جذب رودریگو کایو ادامه داره باید دید در رقابت با تیم های بزرگی مثل تاتنهام و سویا کار به کجا میرسه


- یوونتوس در نظر داره که که لوکاس بیلیا رو به عنوان جایگزین بلایس ماتیودی در نظر بگیره


- لاتزیو گزینه جدیدی برای خرید روی میز آورده : دانیل کالگیوری بازیکن ایتالیایی ولفسبورگ. شایعه شده این بازیکن 28 ساله که توان بازی در وینگر راست رو داره و احتمالا حوالی 7.5 میلیون یورو ولفسبورگ در ازای این بازیکن طلب خواهد کرد


- برافهاید بازیکن  سابق لاتزیو به اوترخت هلند پیوست.


- دکتر لواتو از مسئولین تیم پزشکی باشگاه : به لوتیتو درخواست ارتقای تیم پزشکی و امکانات باشگاه رو داده ام.


- لایتنر : به یک باشگاه بزرگ اومده ام و برای بازی لحظه شماری خواهم کرد


- توتومرکانو تیتر زده لاتزیو در حال آماده سازی پیشنهاد برای خرید چرچی!


- مصدومیت جزئی هوئدت در تمرینات، او مشکلی برای بازی با آتالانتا ندارد.


- رئیس سائوپائولو : پیشنهاد تمدید قرارداد به کایو ارائه داده ایم تا او در تیممان بماند.


- روزنامه ایل تمپو و روزنامه ایل مساجرو یک خبر رو کار کردن : لاتزیو تنها در یک شرط چرچی را می خواهد : او بازیکن آزاد باشد و رضایتنامه اش را از آتلتیکومادرید دریافت کند. خب این یعنی لوتیتو نمیخواد بابت این بازیکن پولی خرج کنه!


لاتزیاله Tifoseria Laziale