Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


آپدیت بر جدیدترین وضعیت سرمربی

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۸ ب.ظ
پایان این پست و این روز خبرساز، امروز 210 نفر با آی پی های مختلف بازدید کننده سایت بودن که 594 بار سایت رو باز کردند. به نسبت جزو شلوغترین روزهای سایت بود. (در روزهای جاری هر روز حدود 180 نفر با آی پی های مختلف داریم)

آپدیت دوازدهم : فدراسیون فوتبال آرژانتین اعلام کرد که اولارتیکوئچه آ بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین و تیم ملی جوانان آرژانتین، در المپیک ریو هدایت تیم ملی المپیک آرژانتین رو برعهده خواهد گرفت. همچنین سرمربی تیم ملی آرژانتین شاید پس از دیدارهای المپیک انتخاب شود. خب با این انتخاب آرژانتینی ها به نظر میرسه که اون ها از بیلسا و سمپائولی قطع امید کرده اند.

آپدیت یازدهم : کوروانورد در یک نامه سرگشاده خطاب به بیلسا : " از تو حمایت خواهیم کرد مستر بیلسا"

آپدیت دهم : همونطور که در یک پست جداگانه گفتم باشگاه ابتدا میخواسته اجازه بده اندرسون در المپیک حاضر بشه و بعدش مخالفت کرده که این باعث جنگ بزرگ بین اندرسون و باشگاه شده (خبر کامل رو از اینجا بخونید) حالا گفته میشه دلیل این تصمیم باشگاه این بوده که نظر بیلسا این بوده که این بازیکن محوری در المپیک نباشه تا مصدومیت و خستگی کمتر برای فصل آینده داشته باشه.

آپدیت نهم : ماتیا کژمان ایجنت میلان بیسواچ و میلینکویچ سویچ گفته که بیلسا نظر مثبتی روی بیسواچ نداره و این بازیکن به طور حتم لاتزیو رو ترک می کنه (باشگاه گفته با 500 هزار یورو میفروشدش) این خبر نشون میده که بیلسا لیست بازیکنان مورد نظرش و بازیکنان مازاد رو در اختیار باشگاه قرار داده!

آپدیت هشتم : سایت سری آ وابسته به سازمان لیگ ایتالیا به طور رسمی ورود بیلسا به جمع سرمربیان سری آ رو تبریک گفته.

آپدیت هفتم : شتابزدگی لاتزیویی ها از معاون باشگاه تا وکیل و رئیس باشگاه نشون میده اتفاقی بین بیلسا و آرژانتین در حال رخ دادنه، در صورتی که این اخبار درست باشه بیلسا و فدراسیون فوتبال آرژانتین باید لاتزیو رو راضی کنند یا دستمزدی معادل کل قرارداد بیلسا که احتمالا حدود 2.5 تا 3 میلیون یورو است به حساب باشگاه لاتزیو بفرستند!

آپدیت ششم: دی مارتینو از معاونین باشگاه : قرارداد امضا شده و بیلسا شنبه در رم خواهد بود.

آپدیت پنجم : وقتی از لوتیتو درباره بیلسا پرسیدند جواب داد: باشگاه بیانیه رسمی داده، پس باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد!

آپدیت چهارم: باشگاه لاتزیو طی یک بیانیه رسمی اعلام کرد : مارسلو بیلسا سرمربی فصل آینده ماست و قرارداد او و دستیارانش امضا شده است.

++ گفته شده لاتزیو پیشنهاد رسمی به وست هام داده برای خرید انر والنسیا، پیشنهاد ازین قراره که انتقال قرضی با مبلغ 2 میلیون یورو بعلاوه بند خرید اختیاری 13 میلیون یورویی، وست هام خواسته این بند خرید اجباری باشه که لاتزیو قبول نکرده و مذاکرات ادامه دارن

+ روز پرخبری رو سپری می کنیم. گفته شده که اینترمیلان پیشنهاد 22 میلیون یورویی رو به عنوان آخرین تیر در ترکش برای کاندروا ارائه داده، چرا که اون ها میدونن به زودی چلسی با آنتونیو کونته وارد ماجرا خواهد شد و رقابت با تیم انگلیسی سخته، از طرفی لاتزیو قصد داره هرچه سریعتر تکلیف کاندروا رو مشخص کنه تا برای فصل آتی برنامه ریزی کنه

آپدیت سوم: خبر مهم جیان میشله جنتیله وکیل باشگاه به طور رسمی در گفتگو با روزنامه ریپابلیکا چاپ رم اعلام کرده که هیچ نگرانی ای نداریم، بیلسا با باشگاه قرارداد داره، دیروز با لوتیتو در تماس بوده و برنامه هاشون رو با هم هماهنگ کردن، برای جمعه شب به وقت آرژانتین بلیط گرفته شده، بیلسا شنبه در رم مورد استقبال باشگاه قرار میگیره، سپس به محل اقامتش خواهد رفت تا برای تطابق زمانی اونجا استراحت کنه و بخوابه و یکشنبه که شروع تمرینات خواهد بود او با قدرت به کمپ لاتزیو بره.  همچنین جنتیله گفته که رفتن بیلسا به تیم ملی آرژانتین شایعه رسانه هاست و بیلسا به لوتیتو گقته که برای انجام یک سری کارهای ناتمام سفرش رو به تاخیر انداخته. 



آپدیت دوم : هر لحظه یک خبر جدید میرسه:
رادیو لاتزیو استایل که به باشگاه نزدیکه گفته که باشگاه مدارک رسمی امضا شده توسط بیلسا رو در دست داره و او نمیتونه به تیم ملی آرژانتین بره مگر اینکه مبلغ هنگفتی بابت فسخ قرارداد به لاتزیو بدن




آپدیت اول : اطلاعات دقیقی که خبرنگاران آرژانتینی جمع کردن گویای 2 مسئله است:

اول اینکه گزینه اصلی تیم ملی آرژانتین خورخه سمپائولی است که همین چند روز پیش قراردادش رو با سویا امضا کرد. برای راضی کردن او به فسخ قرارداد با سویا، ساعاتی پیش خوان سباستین ورون به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال آرژانتین با یک پرواز به سویل رفته.

دوم در مذاکرات بیلسا با لاتزیو، اعضای هیات مذیره باشگاه متفق القول از لوتیتو خواستن به بیلسا اولتیماتوم بده برای تصمیم گیره و بیلسا هم در مقابل گفته که در مذاکرات با کالوری، بهش قول دادن 2 بازیکن خوب براش میخرن (برخی منابع اسم رودریگو چایو و اینر والنسیا رو مطرح کردن) در حالی که لاتزیو هنوز حتی یک قدم هم برای این کار انجام نداده، او هم یک اولتیماتوم به لوتیتو داده که اگر طی 72 ساعت آینده 2 خرید رو انجام بده او به لاتزیو جواب مثبت خواهد داد در غیر اینضورت جواب او منفی خواهد بود چرا که به لوتیتو اعتماد نداره!


یک تحلیل:
رودریگو چایو مدافع مرکزی و 22 ساله سائوپائولو ارزشی معادل 10 میلیون یورو داره
وست هام برای انر والنسیا مهاجم 26 ساله و اکوادوری خودش قیمت 12 میلیون یورو رو تعیین کرده

اکر فروش کاندروا با 22 میلیون انجام بشه که به نظر میرسه اینتر با این قیمت راضی خواهد شد، خرید هر دو بازیکن ممکن میشه، ولی مشکل اونجاست که اگر کاندروا رو بفروشن اون وقت بیلسا یک بازیکن به جای کاندروا میخواد که انگار نظرش روی تاووین خواهد بود، 
ایجنت تاووین گفته نیوکاسل رو میشه با 5 میلیون یورو راضی کرد، چرا که اون ها میدونن این بازیکن نمیخواد در چمپیونشیپ بازی کنه، ولی این ادعا دروغ به نظر میرسه، چرا که اون ها 18.5 میلیون بابتش پول دادن و همین الان هم در ترانسفرمارکت که قیمتش از نرخ بازیکن ها کمتر 9 میلیون ارزش داره، به نظر میرسه نیوکاسل با حوالی 12 میلیون یورو راضی بشه...
یعنی تحت هر شرایطی لوتیتو باید دست به جیب بشه و حدود 10 میلیون یورو خرج کنه که با توجه به وضع نامطلوب باشگاه ناشی از نبود در رقابت های اروپایی این اتفاق بعید به نظر میرسه! مگر اینکه بتونه از راه فروش بازیکنان مازاد مثل مائوریسیو، بیسواچ، راول موریسون و جنتیلتی، مبالغی رو نقد کنه که اون هم در 72 ساعت کاملا غیرممکنه!

+ لاتزیو پیشنهاد اول رو برای رودریگو چایو به سائوپائولو داده، انتقال قرضی 3 میلیون یورویی بعلاوه بند خرید 8 میلوین یورویی در انتهای فصل 
۹۵/۰۴/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

عجب کلاف سردرگمی
ممنونم ادمین بابت ریز شدن تو خبرها
به نظرم آرژانتینیا میخوان با سمپائولی مذاکره کنن 
پاسخ:
آره گفتم که ورون رفته سویا، حتی میگن میخوان با دیگو سیمئونه هم مذاکره کنن
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۷:۲۴ محمد فراری
مرسی بابت آپدیت خبرهات
انصافا دوباره روحیه گرفتم مخصوصا با صحبتهای وکیل باشگاه
امیدوارم هرچی بشه فقط بیلسا بیاد به تیم چون فوق العاده اس
پاسخ:
آره خبرهای جدید خوشجال کننده هستن
البته بحث اینطوره که خبر از ایتالیا میگه بیلسا - لاتزیو قطعیه، از آرژانتین میگن منتفیه! نمیدونم جریان چیه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی