Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


فوری : اندرسون در تست پزشکی پیش فصل حاضر نشد

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ب.ظ

همونطور که قبلا گفته بودم فیلیپه اندرسون امید زیادی داشت تا رضایت لاتزیو رو برای حضور در تیم المپیک برزیل کسب کنه، و البته باشگاه اوایل رضایت ضمنی اش رو اعلام کرده بود، اما چند روز پیش به ضراحت به اندرسون اعلام می کنند که باشگاه اجازه حضور او در المپیک رو نخواهد داد. (بازی های المپیک خارج از تقویم فیفا هستند و باشگاه این حق رو دارند که اجازه حضور بازیکنانشون در المپیک رو صادر نکنند)

همین اتفاق باغث شده که اندرسون به شدت ناراحت بشه و در حالی که باید ظرف دیروز یا نهایت امروز خودش رو به مسئولین پزشکی باشگاه معرفی می کرده تا تست های پیش فصل رو انجام بده از انجام این کار سرباز زده.

چند روز پیش تصویری از او منتشر شده که او را در حوالی استادیوم خانگی سانتوس تیم سابقش نشون میداد و این بدین معناست که او اصلا به ایتالیا نیومده! و این یعنی او در تمرینات پیش فصل جاضر نخواهد شد.

در صورتی که این اتفاق بیوفته باشگاه لاتزیو با شکایت رسمی به فیفا میتونه او را از حضور در المپیک منع + جریمه نقدی + ممنوعیت از حضور در میادین و احتمالا سایر جرایم انضباطی محروم کنه!

امیدواریم این مسئله هرچه زودتر ختم به خیر بشه

۹۵/۰۴/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی