Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


بسته خبری : پالاسیو و چرچی در لاتزیو؟

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۸ ب.ظ
_______________________________________

مژده: لاتزیاله از تلگرام هم قابل دسترس شد: آدرس کانال تلگرامی لاتزیاله:      https://telegram.me/lazialeblog

_______________________________________

لولیچ احتمالش هست که از 10 بازی محروم بشه

کیتا برای همراهی سنگال به آفریقا میره و در ژانویه نخواهد بود

جورجویچ به فروش خواهد رسید چون هیچ عملکردی نداشته

کیشنا که دائما مصدومه

لوئیز آلبرتو هنوز نتونسته خودش رو با فوتبال ایتالیا وفق بده


به همین دلیل اینزاگی با کمبود بازیکن مواجه خواهد شد، و از باشگاه خواسته یک مهاجم و یک وینگر در ژانویه به تیم تزریق بشه، این احتمال وجود داره که چرچی در وینگر و پالاسیو در خط حمله بازیکنان جدید لاتزیو باشن. 


+ مارسی، لیون، میدلزبرو و پسکارا خواهان جورجویچ هستن و لاتزیو با 8 میلیون هم راضی میشه، البته پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید دائمی هم لوتیتو رو راضی نگه خواهد داشت!


+ پالاسیو احتمالش هست که قرضی بیاد، یا به صورت بازیکن آزاد! چون اینتر فقط میخواد از دستش خلاص بشه!


+ آتلتیکو مادرید بابت چرچی پول میخواد، اما لوتیتو به نظر نمیرسه بیشتر از 3 میلیون یورو بابتش بده


+ همچنان هلر و پالوسکی برای خرید جزو گزینه ها هستن


یک نکته اضافه هم بگم : کیتا مصدومیتش برطرف شده و به تمرینات اضافه شده اما احتمالا در بازی با سمپدوریا به میدون نره تا مصدومیتش تشدید نشه. 


برنامه بازی های آینده:

لاتزیو: سمپدوریا، فیورنتینا، اینترمیلان، کروتونه

ریوما: میلان، یووه، کیه وو، جنوا

میلان: ریوما، آتالانتا، بولونیا، یووه


بازی های ما از همه ساده تره، اگر از بحران دربی بیایم بیرون راحت ازین 4 بازی میتونیم 13 امتیاز بگیریم، چون بازی با فیورنتینا در خونه است و همیشه بهمون میبازن، اینتر هم که بحران زده است و اون تیم گذشته نیست، کروتونه و سمپدوریا هم تیم هایی نیستن که در حالت عادی بتونن ازمون امتیاز بگیرن!

ریوما بازیش با میلان و یووه سخت هستن، کیه وو و جنوا هم فوق العاده چغر هستن و به راحتی امتیاز نمیدن (جنوا یووه رو هم برده و کیه وو هم با ماران روبروی تیم های بزرگ عالی کار می کنه)

میلان: با ریوما، یووه و آتالانتا بازی های سختی دارن، بولونیا هم روبروی بزرگها خوب کار می کنه.


به نظرم ناپولی حریف خطرناکتریه، اونا فقط دو بازی نسبتا سخت دارن، با فیورنتینا در فلورانس و با تورینو، این احتمال رو میدم که رقابت بین ما، میلان، ریوما و ناپولی تا پایان نیم فصل به همین شدت ادامه داشته باشه.



+ درباره جام حذفی هم جنوا که در وقت اضافه تونسته پروجا رو شکست بده، حریف ما در مرحله بعدیه، اگر ببریم احتمالا با برنده اینترمیلان - بولونیا بازی داریم و اگر اونجا پیروز بشیم در نیمه نهایی باید با یکی از چهار تیم ریوما یا سمپدوریا، یا ساسولو یا چزنا بازی داریم، میلان، یووه، ناپولی و فیورنتینا در طرف مقابل هستن. 

احتمال دیدن دربی در نیمه نهایی جام حذفی وجود داره.  

۹۵/۰۹/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

دمت گرم آدمین عزیز
خوشحالم که با وجود شکست و روحیه پایین بازم اخبار رو ریز دنبال میکنید این مایه دلگرمی ما تو این سرمای زمستانه. بازم دمت گرم
پاسخ:
باید ببریم و نذاریم توی بحران دربی بریم ... از طرفی بازیهامون آسونتر از رقبا هستن و شاید بشه که آخر نیم فصل اول جزو سه تیم بالا باشیم
۲۰ آذر ۹۵ ، ۰۸:۴۲ محمد فراری
مرسی از خبر رسانیه خوبت
ولی من به شخصه امیدوارم پالاسیو نیاد به عنوان مهاجم چون خیلیییی اوراقه باز چرچی رو میتونم تحمل کنم شاید یه چیزی از خودش نشون بده ولی پالاسیو دیگه خیلیییییی لش هستش
پاسخ:
موافقم، جفتشون از اوراقی های اون دیار هستن!
۲۰ آذر ۹۵ ، ۰۹:۲۸ محمد فراری
امیدوارم با برد امشب مقابل سمپدوریا ، باختمون فراموش بشه و همچنان توی کورس بمونیم . حتما همینطور میشه . ما همچنان بالای جدول هستیم .باید امیدوار باشیم و چاره ی دیگه ای هم نداریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی