Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


سیمونه اینزاگی در کنفرانس قبل از بازی:


به عنوان بازیکن و مربی پریماورا دربی رو تجربه کرده ام، حالا تجربه جدیدی در پیش دارم

فردا در ورزشگاه انبوهی از طرفداران میان که ما رو دوست دارن این هم خوبه و هم کار ما رو سخت می کنه

ما طوری تمرین کرده ایم که هوادارنمون رو خوشحال کنیم

ما در دیدار با بولونیا و تورینو مستحق برد بودیم اما از اون دو بازی فقط دو امتیاز گرفتیم. اما علی رغم این ها جدول آینه توانایی دو تیمه

جدول به ما میگه که هر دو تیم قدرت یکسانی دارند چرا که اختلافمون فقط یک امتیازه

اوضاع در بین بازیکنان خیلی خوبه، ما با هم روابط خوبی داریم، متحد هستیم و در یک مسیر حرکت می کنیم و الان وقت اون رسیده که از این حرکت لذت ببریم

ما مصدومیت های دردناکی داشتیم اما من تلاش کردم که یک گروه خوب از بازیکنان جمع کنم

ارزش محمد صلاح بر کسی پوشیده نیست او یک بازیکن خوب است اما غیبت او می تونه یک شمشیر دو لبه باشه ، ما نباید از نبود یک بازیکن فریب بخوریم، ما برای کیفیت سایر بازیکنان رم و کیفیت اسپالتی احترام فراوانی قائل هستیم، بی شک اون ها هم برای این بازی آماده شده اند.

متاسفانه برد در دربی میتونه اثری روی عملکرد کل فصل داشته باشه، اگر ببریم عالیه، طرفداران از ما انتظار دارند که لاتزیوی 14 بازی اخیر بلشیم، اون ها حتی چیزهایی بیش از این رو از ما میخوان، اما مستلزم این امر اینه که 11 بازیکن اصلی بعلاوه 3 بازیکن تعویضی عملکردشون کامل باشه با بازی خوب 6 یا 7 بازیکن برد حاصل نمیشه

میلینکویچ مصدومیتی براش پیش اومده اما هنوز رسیدن یا نرسیدنش نامشخصه، دی فری هم هنوز کامل آماده نیست اما فردا با آرامش خاطر وضعیت اون ها رو رصد می کنم و تصمیم میگیرم که اون ها رو بازی بدم یا نه

ما بار روانی رو حس می کنیم اما بازیکنانم باتجربه هستن و اکثرشون دربی رو تجربه کردن اما بعضی از اون ها تازه وارد هستن

درباره پیراهن آبی، من به مسئولان گفتم که فردا با پیراهن فیروزه ای بازی کنیم چرا که میشه روی اون هم بازاریابی کرد، در خانه طبیعیه که ما با پیراهن فیروزه ای بازی کنیم، پشت این پیراهن یک تاریخ نهفته است و این لباس اصلی ماست

اینکه گفته میشه این لاتزیو از لاتزیوی ماسترلی بهتره و میتونه بهترین لاتزیوی تاریخ باشه باعث افتخار ماست، ما تواناییمون رو می شناسیم بازی رو خوب انجام میدیم و نتیجه رو هم خوب به دست می آوریم

در ابتدای فصل همه میدونستن که ریوما برای رفتن به چمپیونز لیگ و قهرمانی در سری آ بسته شده، و درباره ما همه شک داشتن و فکر می کردن نتایج ضعیفی میگیریم اما الان همه چشم ها به ما خیره شده

بازیکنان جو دربی رو میشناسن و در شهر این روزها قدم زده اند و میدونن اوضاع از چه قراره پس نیازی نداره من چیزی به اون ها بگم

من نتیجه بازی رو پیش بینی نمیکنم اما بی شک برای برد به زمین خواهیم رفت

اینکه به جای صلاح چه کسی بازی میکنه مهم نیست اونها الشعراوی، طوطی و ایتوربه رو دارن، اما چیزی که برای ما مهمه اینه که تمرکز داشته باشیم، نگرش درستی به بازی داشته باشیم و یک بازی خوب رو بسازیم

ما تلاش می کنیم تا خودمان تهاجمی بازی کنیم اما خب اگر اون ها حمله کنند هم با ضد حملاتمون زهرمون رو بهشون میریزیم


درباره قضاوت نیکولا بانتی سیمونه اینزاگی اینطور گفت:

آخرین باری که من به عنوان یک بازیکن در زمین اخراج شدم بازی آتالانتا در مقابل اینتر بود داور اون بازی بانتی بود، آخرین باری که به عنوان یک سرمربی از زمین اخراج شدم دیدار لاتزیو مقابل اینترمیلان بود، داور اون بازی هم بانتی بود، داور آخرین دربی که قضاوت شک برانگیزی داشت هم بانتی بود، در این کشور داورهای زیادی هستن و ما دوست نداشتیم این داور دوباره دربی رو قضاوت کنه، اما امیدوارم کارش رو این بار به درستی انجام بده

۹۵/۰۹/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

۱۳ آذر ۹۵ ، ۲۳:۰۴ محمد فراری
جدی ی ی ی چرا این یارو داور میشهه همش ؟؟؟
اه اه مرده شورشونو ببره از الان استرس ناداوری اومدش
انصافا چقدر با شخصیت و قوی حرف میزنه اینزاگی
مربی عشقیییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی