Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


بخش خبری دربی

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ب.ظ

اول: لاتزیو در بازی دوستانه 17 بر 0 مقابل تیم کاپرانیکا پیروز شد، در ترکیب اصلی لاتزیو مدافعین از بازیکن هایی تشکیل شده بود که اکثرا مصدوم بودن و تازه شرایط بازی رو پیدا کردن:


              مارکتی

لوکاکو، دی فری، باستوس، پاتریک

      لولیچ، بیلیا، کاتالدی

     فیلیپه، ایموبیله، کیتا


گلزنان لاتزیو: کیتا *2

ایموبیله *3

لولیچ *2

جورجویچ *4

پارولو *4

میلینکویچ

لوئیز آلبرتو


ترکیب در نیمه دوم: وارگیچ، باستا، والاس، هوئدت، لومباردی، لایتنر، پارولو، میلینکویچ، کیشنا، لوئیز آلبرتو، جورجویچ

در نیمه دوم برای اولین بار ترکیب 3-3-3-1 بازی کرده


دوم: باز هم طرفداری بر علیه لاتزیو:
متن ایتالیایی: Ho giocato 10 anni sia per la Lazio che per il Milan. I biancocelesti sono il mio club del cuore essendo cresciuto lì. Ma Milano mi ha permesso di vincere
ترجمه انگلیسی: I played in them for 10 years for both Lazio and Milan. The Biancocelesti have my heart, because I grew up there. Milan allowed me to win though
ترجمه صحیح: من 10 سال برای لاتزیو و 10 سال برای میلان بازی کردم. بیانکوچلسی در قلب من جا دارد زیرا من آنجا رشد کرده ام، گرچه میلان هم به من اجازه داد تا پیروز شوم.

ترجمه طرفداری: من 10 سال در لاتزیو و 10 سال دیگر در میلان بازی کردم. لاتزیو در قلب من جای داشت اما میلان به من این فرصت را داد که طعم قهرمانی را بچشم

به وضوح میبینید که افعال رو به گذشته ترجمه کرده و در آنجا رشد کرده ام رو حذف کردن! چون قصد دارن نستا رو اسطوره میلان معرفی کنن و البته بیشتر روی تعریفی که از توتی در قسمت بعد داده تمرکز دارن.


سوم: لوکاس بیلیا در مصاحبه اش گفته هنوز از دربی قبل رنج می بریم و قصد داریم انتقام بگیریم. او در جواب شزنی که گفته رم قوی تره جواب داده که تیم قوی تر در زمین معلوم میشه. (انگار شزنی گفته چهارتا میزنیم!)

چهارم: گفته شده که محمد صلاح به طور حتم دربی رو از دست داده. یا خبر درسته یا جوسازی ریوما است برای فریب دادن اینزاگی. چرا که میدونن سیمو به شدت روی تاکتیک های تیم حریف زوم می کنه و بر اساس اون ها ترکیب تیمش رو میچینه
لحظاتی پیش سایت رسمی ریوما اعلام کرد که محمد صلاح در ترکیب تیمش مقابل لاتزیو حاضر نخواهد بود

پنجم: استفانو فیوره گفته که لاتزیو تیم بالانس تر و منسجم تریه. اما دربی قابل پیش بینی نیست، یک دیدار هیجان انگیز در پیش خواهیم داشت.

ششم: والاس جزو 11 بازیکن برتر ماه نوامبر سایت هواسکورد قرار گرفت! درخشش این برزیلی اسباب ذخیره شدن دی فری و باستوس رو مهیا کرده!

هفتم: استفانو مائوری: دلم برای جو هیجان انگیز دربی پایتخت تنگ شده. برای تشویق تیم به ورزشگاه میروم. سیمونه اینزاگی نیاز به توصیه یا راهنمایی ندارد. 

هشتم: آلبرتو بولینی دستیار سابق ادی ریا، و سرمربی سابق پریماورای لاتزیو که سال ها در لاتزیو بود سرمربی سالریتانا شده.

نهم: مارکو کانینی از مدیران باشگاه: لاتزیو احتمال زیاد در یکشنبه با پیراهن آبی کمرنگ کلاسیک و شورت ورزشی سفید بازی خواهد کرد. پیش از این شایعه شده بود که لاتزیو به خاطر بحث های فروش پیراهن در بازی یکشنبه با پیراهن تیره بازی خواهد کرد که تکذیب شد.

دهم: ایگور پروتی بازیکن سابق لاتزیو: بعد از گلی که در دربی زدم کرانیوتی به رختکن اومد و من در زیر دوش بودم اما او اومد و بغلم کرد!

یازدهم: لوکاس مارتین کاسترومن: خیلی دوست دارم یک روز دربی رم را از نزدیک ببنیم.

دوازدهم: مارسلو سالاس: لاتزیو به پیش ، برای برد خواهیم رفت، بدون اینکه هدف خاصی در نظر بگیرید حتی شاید قهرمانی.



_______________________________________

مژده: لاتزیاله از تلگرام هم قابل دسترس شد: آدرس کانال تلگرامی لاتزیاله:      https://telegram.me/lazialeblog
۹۵/۰۹/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

ایول خوب شد حالا سرعت رم توی حمله از ما کمتره کیتا و اندرسون نابودشون میکنن بازی رو میبریم و میریم برای بازی های بعد
پاسخ:
الشعراوی هم ممکنه نرسه

کاش کامل بودن تا با ترکیب کامل له شون میکردیم. خیلی دوست دارم خرد شدنشون رو ببینم
هر جوری ببریمشون حال میده این برد خیلی برامون مهممه از نظر روحی و هم برای ادامه فصل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی