Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


لولیچ : امیدوارم فیلیپه اندرسون روزنامه ها رو نخونه، چرا که این همه تعریف و تمجید از او ممکنه باعث بشه پاش رو از روی پدال گاز برداره و سرعت رشدش پایین بیاد!


فیلیپه اندرسون در میان بهترین پاس گل دهنده ها، بهترین وینگرهای تهاجمی و بهترین وینگرهای تدافعی این فصل فوتبال اروپا بوده! او داره آمار عجیب و غریبی رو رقم میزنه. دلیل این مسئله اینه که او در سیستم سه دفاعه اینزاگی نقش بازیکن کنار و در سیستم چهار دفاعه نقش وینگر رو بازی می کنه! خیلی از کارشناسان او رو بهترین بازیکن سری آ تا این هفته معرفی کردن.


اندرسون 2 گل زده، 4 پاس گل داده، 45 سانتر دقیق و 41 دریبل موفق داشته، 


همونطور که میدونید رفتن بریشا به آتالانتا باعث شده که اسپورتیلو دروازبان جوون و آینده آتالانتا نیمکت نشین بشه، دلیل دیگری که برای این مسئله گفته شده اینه که اسپورتیلو قراردادش رو تمدید نکرده و درخواست کرده باشگاه با انتقالش به ناپولی موافقت کنه.

حالا لاتزیو قصد داره در نقل و انتقالات زمستونی یا نهایتا در انتهای فصل اسپورتیلو رو با بریشا عوض کنه و اون رو به عنوان یک رقیب جدی برای مارکتی به تیم اضافه کنه.


ان تپ قراردادش با رن رو تمدید نکرد، گفته میشه او با لاتزیو برای فصل بعد به توافق رسیده!


گروسیچکی فقط در رادار لاتزیو نیست، وستهام هم این بازیکن رو میخواد


به نظر میرسه اینزاگی با همون ترکیب بازی با جنوا به مصاف پالرمو میره! اگر این اتفاق بیوفته اولین باری خواهد بود که اینزاگی در دو بازی پیاپی با یک ترکیب بازی میکنه!

استراکوشا - رادو، والاس، باستا - اندرسون، پارولو، بیلیا، میلینکویچ، لولیچ - ایموبیله، کیتا


مصدومیت دی فری و لوکاکو برطرف شده اما به نظر نمیرسه اونها نه در بازی مقابل پالرمو و نه در دربی که هفته بعد خواهد بود به میدان برن، اما مارکتی به بازی مقابل پالرمو نمیرسه اما احتمالا در دربی دروازبان اصلی خواهد بود

۹۵/۰۹/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

ممنون ادمین جان
من جای فیلپه بودم والاس و باستوس و دیفرای رو میزاشتم دفاع سه نفره
سرعتشون پائینه ولی قدرت و تفکر دفاعی قوی تری نسبت به باستا و رادو دارند.
فکرمیکنم نمیخواد دستش رو برای دربی رم رو کنه، شاید هم چاره سرعت بالای محمدصلاح رادو در کنار لولیچ سرعتی باشه. نمی دونم
پاسخ:
دی فری به بازی نرسیده و روی نیمکت نیست
باستوس هنوز شرایط کامل بازی رو نداره

برای دربی با این ترکیب نمیریم، این یک ترکیب خیلی تهاجمیه که اینزاگی معمولا در مقابل تیم هایی که تدافعی هستن به زمین میفرسته! در واقع فقط یک دفاع آخر داریم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی