Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- شایعات با رفتن پیولی به اینتر شروع شده : پیولی گفته حتما بیلیا رو میخوام! حتی دستمزد 3 میلیون یورو رو اینتر بهش پیشنهاد داده! (باور نکنید)


- مدیر برنامه های فیلیپه اندرسون ، شخص کیا جورابچیان ه که ایرانی الاصل هم هست، این آقا مشاور مالک باشگاه اینتره، حالا شایعه کردن که او به پیولی گفته اندرسون رو برات به اینتر میارم! (اون چیزی که مسلمه لوتیتو به یک یورو کمتر از 50 میلیون یورو رضایت نخواهد داد!)


- شایعه جدیدی که امروز مطرح شده میگه که از اونجایی که پارولو بازیکن محبوب پیولی محسوب میشه و خودش اون رو به لاتزیو آورده به سران اینتر گفته دوندگی هافبک هامون کمه و برام پارولو رو بخرین! (اینم شایعه است چون تازه قراردادش رو تمدید کرده)


- شایعه های دیگه ای درباره کیتا و دی فری هم زدن، که من پیشنهاد میدم به شایعه سازان که باشگاه لاتزیو رو بخرن اسمش رو کنن اینترمیلان و پیراهنشم عوض کنن! 


- لاتزیو داره از راول شکایت می کنه، این پسر بچه که از اول فصل قهر کرده و رفته خونشون در لندن قصد نداره به تمرینات باشگاه بیاد! از طرفی مشتری هم براش پیدا نمیشه که باشگاه بتونه حداقل یک میلیون یورو از فروشش سود کنه!


- پیولی : هرگز با کاندروا مشکل نداشتم، همیشه فکر می کردم اون یک بازیکن تاپ محسوب میشه و الان هم روش حساب ویژه ای دارم!


- یکی از تحلیل گران مطرح ایتالیایی یک مقاله نوشته تحت عنوان : "خطرناک در سه گانه تهاجمی و ایمن با سه نفر دفاعی" و تاکتیک های سیمونه اینزاگی رو بررسی کرده و حسابی ازش تجلیل کرده. گفته او از معدود مربیان ایتالیاییه که تیمش اینقدر خوب تغییر تاکتیک میده


- کاتالدی گفته همیشه آرزوم بود که به تیم ملی ایتالیا دعوت شم. هدفم اینه که در اردوی تیم ملی چیزهای بیشتری یاد بگیرم.


- مورگیا گفته حسابی خوشحالم که به تیم زیر 21 ساله های ایتالیا دعوت شدم، این رو مدیون لاتزیو هستم. او از کودکی عاشق لاتزیو بوده دقیقا مثل کاتالدی و داره همون مسیر رو میره.


- باستوس از دیروز تمرینات گروهی رو با سایر بازیکنان شروع کرده. بالاخره اندک اندک جمع مدافعان می رسند.


- دی بیاجو سرمربی تیم امید ایتالیا و مربی سابق دنیلو کاتالدی : او استعداد خالص است و هنوز تمام آن را به نمایش نگذاشته.


- متئو ماتراتزی خبرنگار نزدیک به باشگاه: انتظار این درخشش رو از لاتزیو داشتم. درباره کیتا یک مسئله مشخص است اگر امروز فروخته شود 30 میلیون نصیب لوتیتو می شود ولی اگر آخر فصل فروخته شود طبق قوانین فیفا فقط 10 میلیون دست لوتیتو را می گیرد. اما او قصد دارد با تمدید قرارداد کیتا ورق را برگرداند. لوتیتو هرگز دی فری را نخواهد فروخت چرا که اهمیت این بازیکن را می داند، او قطعا در لاتزیو می ماند. رفتن کلوزه و آمدن ایموبیله جان تازه و تحرک تازه ای به حمله لاتزیو داد و این دلیل موفقیت این فصل آن ها بوده. اینزاگی خیلی باهوش بود که در ناپل به هوئدت بازی نداد این کمک بزرگی برای مقابله با حمله سرعتی ناپلی ها بود. در لاتزیوی اینزاگی همه بازیکن ها می دوند. من انتظار آن را دارم که در ژانویه لوتیتو حداقل یکی از ستاره هایش را بفروشد.


- آنتونیو نگرو که به ایموبیله جدید معروف شده پیشنهاد پریماورای لاتزیو و ریوما رو رد کرد و به ناپولی پیوست.


- لومباردی : اینزاگی آقای من است! هرچه دارم از اوست، او می داند که چطور بهترین بازی را از من بگیرد. برای بازی در دربی لحظه شماری می کنم.

۹۵/۰۸/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

۲۰ آبان ۹۵ ، ۱۸:۳۹ علیرضا علیرضا
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی