Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


یک خبر عجیب

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۵ ب.ظ

ناپولی بهترین مهاجم نوکش یعنی میلیک که قرار بود جای هیگواین رو بگیره از دست داده و تا 4 ماه نمیتونه بازی کنه. در شرایط حال حاضر فصل نقل و انتقالات تموم شده و اون ها فرصتی برای خرید ندارن مگر بازیکنی با قرارداد آزاد. الان بازیکن آزادی در بازار نمونده که توانایی بازی در ناپولی رو داشته باشه یا یک مهاجم تموم کننده و با تجربه که بتونه مثل میلیک و هیگواین خط حمله ناپولی رو راه بندازه. برای همین ناپولی ها جستجوی بزرگی رو شروع کردن و در نهایت به یک اسم رسیدن: "میروسلاو کلوزه" یک تموم کننده قهار که سابقه بازی در ایتالیا رو هم داره. او در حال حاضر با باشگاهی قرارداد نداره و داره به تنهایی تمرین می کنه!

ادی رخا گفته که این انتخاب ناپولی درست خواهد بود و اون ها پشیمون نخواهند شد. کلوزه هنوز کسیه که میتونه تفاوت ها رو رقم بزنه!


گفته میشه تا الان مذاکره رسمی شروع نشده ولی به محض تایید مائوریتزیو ساری ، دی لورنتیس مذاکرات رو با مهاجم سابق لاتزیو شروع خواهد کرد

۹۵/۰۷/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۱۹ مهر ۹۵ ، ۱۵:۱۹ لنگیر لاتزیو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ناخن کوچیکش می ارزه به ** *** *** جورجویچ
پاسخ:
چون دوستان خواستن که به بازیکن خودی توهین نکنیم برای همین تغییری در کامنت دادم. هرچند خودمم موافق جورجویچ نیستم
کلوزه اگه میخواست تو ایتالیا بازی کنه پیش خودمون میموند ، امکان نداره پیشنهاد دشمن رو قبول کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی