Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


کیه وو 1 - لاتزیو 1

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ب.ظ

کیه وو 1 - لاتزیو 1


هر دو گل رو مدافعین به ثمر رسوندن، گامبرینی برای کیه وو - دی فری برای لاتزیو


مالکیت توپ : کیه وو 52% - لاتزیو 48%

پاس درست: کیه وو 368 - لاتزیو 340

پاس در یک سوم تهاجمی : کیه وو 97 - لاتزیو 102

کرنر: کیه وو 2 - لاتزیو 1

شوت در چارچوب: کیه وو 7 - لاتزیو 11

خطا: کیه وو 14 - لاتزیو 15


مصاحبه بعد از بازی کیتا:
من وقتی به زمین اومدم که کیه وو تازه به گل رسیده بود و تلاش کردم که تیمم گل بزنه، اما باعث شرمساریه چون ما میخواستیم برنده بشیم. اما اینکه حداقل یک تساوی گرفتیم هم خوبه. الان باید تمرکز کنیم تا در دیدار مقابل پسکارا در هفته آینده عملکرد مطلوبی داشته باشیم و اولین برد خانگیمون رو به دست بیاوریم. گرما در بازی تاثیر گذار بود اما از اون بیشتر زمین بازی که لیز بود! درباره سرمربی؟ اینکه من خوب بازی کنم به این معنی نیست که با سرمربی خوب هستم. خوشحالم که برگشتم، و خوشحالم که امروز بازی کردم. امیدوارم که این بازی کردن تداوم داشته باشه. اعتماد سرمربی؟ وقتی در زمین بازی کنم تمام تلاشم رو میکنم تا پاسخ این بازی دادن رو با عملکرد خوبم بدم.


۹۵/۰۶/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

۲۲ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۱۹ لنگیر لاتزیو
بازی امشب پسکارا را دیدم دو مهاجم هماهنگ سریع و تکنیکی داره  باید مواظبشون بود
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۵۹ میلاد لاتزیاله
مدل حرف زدن کیتا یاغی گرایانه ست
نتیجه خوبی بود امسال کیوو تیم خوبی داره 
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۵۶ مهرداد لاتریاله
اتفاقا جلوی همچین تیمایی باید پیروز شیم.
از هفته بعد لوییز آلبرتو میاد وضع خوب میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی