Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.



لاتزیو یک قرارداد تجاری با یک شرکت چینی معروف در زمینه تولید قطعات الکترونیکی بسته، این شرکت در تولید قطعات تلویزیون، باتری و حتی تراشه های الکترونیکی فعاله.

اسم شرکت چانگ هونگ است و بزرگترین شرکت تولید تلویزیون چینه، درآمد این شرکت 15 میلیارد دلار در سال برآورده شده.

به گزارش کوریره دلو اسپورت این قرارداد هنوز به طور رسمی امضا نشده

این غول الکترونیکی چینی در یک بیانیه گفته:

بدین وسیله اعلام میداریم که چانگ هونگ به عنوان شریک رسمی اس اس لاتزیو است. این قرارداد مهم با حضور آلکس لین مدیر ایتالیای شرکت چانگ هونگ ایتالیا به زودی معرفی خواهد شد.

لازم به ذکره که لاتزیو 8 شریک تجاری داره، ولی اینکه قرارداد چانگ هونگ به چه صورته، چه میزان پرداختی به لاتزیو داره و آیا اسپانسر پیراهن خواهد بود یا خیر هنوز مشخص نیست. مکرون، دکو، کوریره دلو اسپورت، فورته ویلا ساردینا، من پاور گروپ، کلینیک پزشکی پایدئا، ساتوریا کاردونا و شرکت تکنولوژی و سکیوریتی ایتالیا از اسپانسر های باشگاه هستند.



یک توضیح هم بدم که در بازی با یوونتوس روی پیراهن لاتزیو تبلیغی نزده بود، بلکه نوشته شده بود noi con voi که یک شعار انسان دوستانه بود برای زلزله اخیر ایتالیا که معناش اینه: "ما با شما هستیم" که البته گزارشگر ایرانی مزدک میرزایی گفته لاتزیو اسپانسر پیراهن زده در حالی که کاملا نادرسته! لاتزیو قبلا بارها روی پیراهنش شعارهای انسان دوستانه زده بوده، مثل اتفاقات تروریستی فرانسه و ...



با تشکر از دوست خوبمون مهرداد لاتزیاله

۹۵/۰۶/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

اگه همین چینیا تیمو بخرن عالی میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی