Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر : و پایان نقل و انتقالات

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ب.ظ

- دنی اسوالدو از کیه وو یک پیشنهاد خوب داشت اما ردش کرده تا روی فعالیتش در موسیقی متمرکز بشه! برای همین از فوتبال کناره گیری کرد!


- پنچره نقل و انتقالات بسته شد و هیچ پیشنهادی برای راول موریسون نیومد. یکی از اون بنجل ها که مونده روی دستمون. اما فرقش اینه که این یک بنجل دردسرسازه! همونطور که میدونید رفته انگلیس و حاضر نیست به ایتالیا برگرده! حالا باید دید باشگاه ازش شکایت می کنه یا قراردادش رو فسخ می کنه یا مثل اسکولی میمونه خونه اش و لاتزیو دستمزدش رو بهش پرداخت میکنه! 


- مذاکرات برای تمدید قرارداد کیتا به زودی آغاز خواهد شد.


- فیلیپه اندرسون از تمرینات باستوس متعجب شده: او یک جنگجو است. بسیار قدرتمند است.


- فصل نقل و انتقالات تمام شد و این بازیکنان معروف بدون تیم موندن، البته امکان قرارداد بستن باهاشون به عنوان بازیکن آزاد وجود داره:

دروازبان: مارکو آملیا

مدافعین: مارتین کاسرس، آلکس (بازیکن سابق میلان)، مارکو موتا، خوان وارگاس، کوین کنستانت و اربی امانوئلسون به همراه خوزه انریکه و مایکون و البته سه چهره ویژه: لوریک کانا، مایکل سیانی و مودیبو دیاکیته

هافبک ها: رائول میرلس، محمد سیسوکو، متئو فلامینی، سولی مونتاری، جوناس گوتیرز، رویستون درنته، یانکویچ و البته استفان مائوری که احتمالا خداحافظی خواهد کرد

مهاجمین: نیکلاس بنتنر، دیمیتار برباتف، برگسیو، فردریکو ماکدا و میرو کلوزه


من دوست دارم ماکدا به لاتزیو برگرده، جزو استعدادهای خودمون که منچستر یونایتد از پریماورای لاتزیو دزدیدش! شما ازین بازار چه کسی رو بر میدارید؟


- گفته میشه قرارداد قرضی استراکوشا با کاردیف امضا شده! هنوز درباره صحت و سقم این خبر اطلاعاتی در دست ندارم! اگر این خبر درست باشه ریشه آلبانیایی ها در لاتزیو از بیخ زده شد! کانا، بریشا و حالا استراکوشا!

۹۵/۰۶/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۶)

کاسرس
بنتنر
و ماکدا
گزینه های خوبی هستند اما هیچ کدوم رو نمی خریم
راول هم نیازمند یه روانپزشکه که بتونه درمانش کنه

وارگاس توشون خوبه این موریسون مگه دست خودشه برنگرده ؟؟؟
۱۲ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۳۶ مهرداد لاتریاله
من ماکدا و بنتنر و میرالس رو میگرفتم
۱۲ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۴۱ مهرداد لاتریاله
آقا اسپانسر برامون پیدا شده؟
اسمش changhong
پاسخ:
یه خبر قدیمی در این رابطه بود، که شاید مال 6 ماه پیش بود که پوشش دادم، اما اخیرا هنوز خبری پخش نشده، اگر مطلع هستی منبع بده مهرداد جان
۱۲ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۷ لنگیر لاتزیو
کاش یه دروازبان متوسط بود توشون نه املیا از مارکتی میترسم   کمر تیم را میشکنه  ولی یه مهاجم میخوایم  جورجویچ نابود
۱۲ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۳۱ مهرداد لاتریاله
Lazionews24 نوشته یه چیزی
پاسخ:
متشکرم، الان میذارمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی