Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


اینزاگی : کیتا؟ خواهیم دید!

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ب.ظ

مصاحبه بعد از بازی اینزاگی:

- از بازی بچه ها راضی هستم، این بهترین لاتزیو 13 سال اخیر در مقابل یوونتوس بود

- شما میگید تعویض لولیچ و لوکاکو اشتباه بود اما من برای تعویض اون ها دلیل داشتم، چرا که اون ها خسته شده بودن 

- باستوس : من نمیخواستم او رو بازی بدم، چرا که فقط 4 روزه به تیم اضافه شده اما او اینقدر در تمرینات عالی ظاهر شد که من ناچار به بازی دادنش شدم، او یک بازیکن فوق العاده باکیفیته که دست من رو توی دفاع باز می کنه

- ما بازی برابری مقابل یووه ارائه دادیم اما یه سری اشتباهات فردی باعث شد نتونیم به گل برسیم

- از عملکرد لولیچ و اندرسون راضی بودم اما قبول دارم که ایموبیله تنها بود و خوب تغذیه نشد

- هنوز جانشین کاندروا رو نخریدیم اما احتمالا تا چهارشنبه این خرید انجام میشه

- کیتا یه سری مشکلات داشت که من ترجیح دادم مدتی او رو به حال خودش رها کنم، اما تا پنجشنبه تکلیف او رو مشخص خواهم کرد

۹۵/۰۶/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

صحبتهاش یخرده لج در بیاره که ما بهترین لاتزیو برابر یووه توی این ۱۳ سال بودیم ـ یخرده توهم یا اعتماد بنفس کاذب نمیدونم ولی خب بعنوان یه مربی متعصب نمیشه فعلا انتقادی بهش کنیم خیلی هنوز باید بهش وقت داد
اما آقا من کاملا با خرید چرچی حتی اگه  بگیم رومیه و خائنه موافقم چون واقعا خط هجومیمون ناقصن
من یکی که از میلبنکوویچ واقعا قطع امید کردم
حتی دیرار هم بیاد واقعا استقبال میکنم
این بازی رو نمیشه ملاک لاتزیوی واقعی این فصل قرار داد اما میشه گفت دفاعمون خدارو شکر با وجود باستوس اگه چشم نخوره عالیه
خدا کنه بازیهای بعد کاتالدی و لایتنر رو راه بندازه من اطمینان دارم به جفتشون ـ پارولو رو میشه بعضی از بازیها مثل امروز تعویض کرد و کاتالدی یا لایتنر رو آوورد و یا جای لولیچ  ـ ما تیممون جَوونه باید بهشون بیشتر بها بده
خدا کنه کیتا هم موندنی باشه تا بشه خط هجوممون آتیشی شه ـ واقعا با این دفاع ما اگه خط حمله امون تقویت شه میتونیم حرف واسه گفتن داشته باشیم
این بیلیا خیلی توپ خراب کرد و خیلی توپ پخش کرد اشتباهش میشه نادیده گرفت چون واقعا ستونه ـ ما تا دفاع و هافبک دفاعیمون مستحکمن تقریبا یه زوج خوب واسه فیلیپه و یه زوج خوب واسه ایموبیله میخوایم
بازهم امیدوارم در آینده کاتالدی و لایتنر فیکس شن و کیتا بمونه و چرچی و دیرار بیان ـ خیلی خوب میشیم ـ در ضمن بر پدر راول موریسون هم لعنت
پاسخ:
این حرفا رو زده که اعتماد به نفس تیم رو بالا ببره، بیشتر حرفهاش میخواد شاگرداش رو شارژ کنه

دیرار رو من به چرچی ترجیح میدم اما اینطور که به نظر میرسه دیرار توی موناکو میمونه چون امشب قراره روبروی پی اس جی بازی کنه

محمد یه نکته امیدوار کننده هم اینکه به نظر من پارولو و فیلیپه اندرسون خیلی بهتر از فصل پیش بودن، هنوز با ستاره های 2 فصل پیش فاصله دارن اما به شدت امیدوار کننده بودن
این تیم با جسارتی که سیمونه اینزاگی داره امیدوارم کرد.
اینزاگی مهاجم نوک بوده و عاشق بازی تهاجمیه. امروز هم دستش برای بازی مقابل قهرمان لیگ خالی بود... من به این تیم امیدوارم بخصوص با باستوس که خیالم راحته. سه دفاع باستوس، دیفرای و والاس میتونند فوق العاده باشند.
ضعفمون در قدرت تهاجمی ه که امیدوارم کیتا برگرده تا تیم کامل بشه وگرنه هیچی
پاسخ:
والاس قرار نیست فیکس باشه، باستوس و دیفری دفاع های ثابت هستن، اگر 3 دفاعه بازی کنیم رادو هم بهشون اضافه میشه، بازیکن ذخیره هم هوئدت خواهد بود و والاس و مائوریسیو نیمکت نشین خواهند ماند.

درباره کیتا هم باید بگم که فکر کنم موندنی بشه، البته فقط پیش بینی منه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی