Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


گزارش ایل مساجرو از وضعیت نقل و انتقالات لاتزیو

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ

در مورد باستوس : این بازیکن 185 سانتی متری و متولد 1991 رو باید بازیکن لاتزیو دونست، او با 4.5 میلیون یورو بعلاوه بند پاداش 1 میلیون یورویی به لاتزیو اومده و دستمزدش هم سالیانه 1.4 میلیون یورو است. این مدافع آنگولایی خیال اینزاگی از داشتن یک مدافع مستحکم راحت خواهد کرد.


در مورد انتپ : لاتزیو از رفتار عجیب رنس متعجب شده، این تیم یکبار اعلام موافقت میکنه بعد زیر حرفش میزنه، ضمن اینکه لاتزیو با بازیکن هم به توافق شخصی رسید ولی وقتی پیشنهاد لیون رسید این بازیکن از لاتزیو وقت خواسته تا جواب بده، برای همین لاتزیو تا حدودی قید این بازیکن رو زده.


در مورد چرچی : نمایندگان باشگاه به مادرید رفتن و مذاکراتی انجام گرفته اما این مذاکرات نتونستن لوتیتو رو قانع کنن چون او قیمت پایین و ارزانی رو برای چرچی در نظر گرفته که اتلتیکو چندان باهاش موافق نیست


در مورد دروازبان : در حالی که به نظر میرسید که بریشا این فصل دروازبان اصلی باشه، عملکرد این دروازبان در پیش فصل نتونسته اینزاگی رو راضی کنه و نظر اینزاگی تغییر کرده و الان مارکتی دروازبان اول تیم محسوب میشه! برای همین اینزاگی به تاره اعلام کرده که میتونن بریشا رو در صورت داشتن پیشنهاد خوب بفروشن!



۹۵/۰۵/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۸ میلاد لاتزیاله
من که باستوس رو مدافع خوب نمی دونم اصلا (مرتیکه کاکاسیاه)
بریشا بره به سلامت ما تنها جایی نگرانی نداریم دروازست ، گویرری سنگربان آینده ما و بوفون آینده ایتالیاست.
اینزاگی خیلی به لوتیتو شل گرفته ، تیم ناقصه آقا بجنبید ترانسفر بسته شد.

پاسخ:
گوئرری رو قرض دادیم به سری بی!
الان مارکتی و بریشا و استراکوشا رو داریم
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۷ میلاد لاتزیاله
قرض دادن گویرری کار درستی بود 
میره بازی میکنه و تجربه بدست میاره و بهتر از قبل برمیگرده
پاسخ:
آره اگر بهش بازی بدن به نظر من پتانسیلش عالیه. متولد رم هم هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی