Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


بازخوانی یک مصاحبه از چرچی

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۵ ب.ظ

آلسیو چرچی در تاریخ 29/9/2013 یعنی زمانی که در تورینو بوده پیش از دربی با یوونتوس یک مصاحبه ای کرده که این بخشی از اون مصاحبه است:


من فوتبالم رو از رم شروع کردم (8 سال بازیکن رم بوده از تیم های پایه تا بزرگسالان) فرزند رم هستم، خودم رو همیشه بازیکن رم میدونم چون یک رمانیستا هستم و طرفدار این تیم هستم، و روزی به این تیم بر خواهم گشت.

در پاسخ به این سوال که ممکنه یک روز به لاتزیو بری جواب داد: هرگز محاله همچین اتفاقی بیوفته.


حالا حرف من اینه که چطور ممکنه همچین بازیکنی که دلش با دشمن خونی ماست و قبلا بارها گفته از لاتزیو خوشش نمیاد رو چرا باید بخریم. اونم بازیکن تاپی نیست بلکه کسی که هیچ تیم ایتالیایی و غیر ایتالیایی خواهانش نیست و سه ساله که فوتبالش تموم شده، سنش هم که 29 ساله و نمیشه گفت که در آینده درخشان خواهد بود! دیگه اگر ایگلی تاره بخواد همچین غلطی بکنه لاتزیاله ها باید کارش رو تموم کنن. لاتزیو تیمی نیست که هر بازیکنی لیاقت پوشیدن پیراهنش رو داشته باشه


+ اگر کسی به صحت مصاحبه شک داره اینقدر مغروف هست که با سرچ کردن cerci + romanista بتونه هزاران لینک از این مصاحبه رو ببینه و اساسا مصاحبه خیلی معروفیه. ضمن اینکه سوابق چرچی و اینکه از 2002 تا 2010 بازیکن رم بوده رو حتی میشه توی ویکیپدیا هم پیدا کرد. 

۹۵/۰۵/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۱ مهرداد لاتزیاله
نه اینو نمیخره.
اگه خرید هم واقعا باید بکشنشون.
کاندروا 29 ساله رو فروختیم و الان میخوایم یه بازیکن سطح پایین و 29 ساله بیاریم.
پاسخ:
یک بازیکن رمی سطح پایین 29 ساله!
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۱ لنگیر لاتزیو
بود بوز را بخره تمام کنه چند روز دیگه نمونده تا بازیهای لیگ
پاسخ:
10میلیون برای بودبوز زیاده و قبول دارم که داره خیلی طول میکشه خریدهامون، دقیقا داریم میشیم میلان که همیشه روز آخر خریدهاش رو انجام میده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی