Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


آیا در باشگاه مافیا وجود دارد؟

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸ ب.ظ

اونازی جدیدا مصاحبه کرده و گفته:


من هرگز در لاتزیو یک رفیق فابریک (بهترین دوست) نداشتم، چرا که بازیکنان اونجا در روت بهت لبخند میزنن اما پشت سرت بهت خنجر میزنن و زیرآبت رو پیش مربی و رئیس باشگاه میزنن، من ترجیح میدادم در لاتزیو خودم با خودم تنها باشم تا اینکه با بازیکنان دوست باشم


یادمون نره که در اولین جلسه تمرینی لوکاکو وقتی او یک تکل روی پای لولیچ زد، بالافاصله لولیچ باهاش درگیر شد و کیتا در حمایت بازیکن تازه وارد با لولیچ درگیر شد. به نظر میرسه لولیچ و مارکتی و رادو و چند بازیکن قدیمی اکیپی دارند که اگر باهاشون نباشه سخته در باشگاه بمونی!

۹۵/۰۵/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۵ لنگیر لاتزیو
این سه تا که گفتی نخاله های تیمن لولیچ مارکتی رادو  کاش یه مربی با  اقتدار داشتیم سه تاشونو پرت میکرد بیرون
پاسخ:
متاسفانه اولتراها خیلی این سه بازیکن رو دوست دارن و بیرون انداختنشون کار سختیه
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۸ محمد فراری
امیدوارم اینجوری نباشه ـ دقیقا چه نخاله هایی هم هستن به نظرم عینا اینایی که گفتی نباشن لاتزیو یه تکونی میخوره البته مارکتی یه خرده فرق میکنه البته به نظر من ـ نبودش رسما دروازه امونو خالی میکنه
در مورد خرید لایتنر هم مرسی از خبرت امیدوارم تکمیل شه و زودتر بیادکه خیلییییی به شخصه بهش امیدوارم
پاسخ:
اگر مارکتی بره و پرین بیاد خیلی خوب میشه، البته به نظر شایعه میرسید.

لایتنر رو دیگه باید لاتزیویی دونست مگر اینکه تست پزشکیش خوب نشده باشه یا اتفاق خاصی بیوفته!
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۳ محمد فراری
در ضمن در مورد خرید لایتنر بازم بگم با جازه ی دوستان چون فکر میکنم ارزششو داره این بازیکن که بازم ازش بگم
البته نمیدونم چرا ولی توی کلیپهاش خیلی به دلم نشست ـ هم توپ خراب کن بود هم توپ رو خوب پخش میکرد : چه هوایی چه زمینی ـ هم پاسهای تو عمق خوب داشت هم سرعتی بود هم به نظر تکنیکی و هم توی کارهای هجومی خوب بود
همچین بازیکنی که هم تخریبگر و دفاعی باشه هم سرعتی و هجومی خیلی کمه
نظر شخصی من اینه که از استرارو واسمون بهتره و صددرصد میتونه یه ستاره واسمون باشه
پاسخ:
منم تعریفش رو از دورتموندیها زیاد شنیدم. از طرفی فکر کنم کمتر از 3 میلیون یورو بابتش دادیم که مفته!

استورارو حداقل 15 تا باید براش خرج کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی