Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر : دو مدافع برزیلی در راه لاتزیو

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ب.ظ

- ایموبیله ساعتی پیش در تست پزشکی باشگاه حاضر شد و اگر اتفاق خاصی نیوفته امروز قراردادش رو امضا می کنه.


- لاتزیو قصد داره با والاس فورتونا دوس سانتوس مدافع 21 ساله براگا قرارداد امضا کنه، این بازیکن که در مالکیت خورخه مندس سوپر ایجنت معروف دنیای فوتبال قرار داره در سال گذشته به طور قرضی در موناکو بازی می کرد، و جالب اینجاست که درسته بازیکن با براگا قرارداد داره ولی مالکیت متعلق به مندس است که در سال 2014 بابتش 9.5 میلیون یورو پرداخت کرده! حالا اینکه لوتیتو چطور میخواد با یکی مثل مندس کنار بیاد هنوز مشخص نیست ولی گفته میشه این بازیکن برزیلی استعداد زیادی داره. (دی مارتزیو گفته که لاتزیو 10 میلیون به خورخه مندس میده و بازیکن رو میخره یعنی قرضی نخواهد بود! )


- در حالی که گفته میشه والاس برزیلی فردا یا پس فردا به رم خواهد اومد، سیمونه اینزاگی از لوتیتو درخواست یک مدافع دیگه هم کرده چرا که یک سال دور بودن از میادین وضعیت آمادگی دی فری رو نامطمئن کرده. به همین دلیل لاتزیو پیشنهاد جدیدی برای رودریگو کایو ارائه کرده. گفته میشه این پیشنهاد یک انتقال قرضی با بند خرید 7 میلیون یورویی در پایان فصل خواهد بود. خبرهای رسیده میگه که لاتزیو بسیار به کایو نزدیک شده و شاید قبل از شروع المپیک قرارداد نهایی بشه. (فیلیپه اندرسون به شدت داره روش کار میکنه)


- فردا آنجلو پروتزی قراردادش با لاتزیو رو امضا و احتمالا به عنوان مدیر فنی در تمرینات حاضر میشه.


- لاتزیو پیشنهاد تمدید قرارداد به کیتا داده، اما این پیشنهاد که شامل یک قرارداد 4ساله با دستمزد سالیانه 1.2 میلیون یورو است احتمالا توسط او رد خواهد شد، چرا که او پیشنهاد قرارداد 2 میلیون یورویی از سایر تیم ها داره! امیدوارم لوتیتو تا 1.8 پیشنهادش رو بالا بیاره.


۹۵/۰۵/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی