Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


بسته خبری لاتزیو : در آستانه 2 خرید

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ

- اولین خرید رامون موتزی بازیکن 18 ساله تورینو است که فصل پیش از جوانان ریوما به تورین رفته بود. لاتزیو او را برای تیم پریماورا در نظر داره.

توضیح: رامون موتزی پسر روبرتو موتزی بازیکن سابق لاتزیو است که مثل پدرش اول برای رم بازی کرد و بعدش به لاتزیو اومد! گفته میشه با استعداده


- دومین خرید که به زودی نهایی میشه ماتیاس لاکاوا بازیکن 15 ساله بارسا و معروف به مسی کوچک است، گفته میشه بسیار بازیکن با استعداد و تواناییه و میشه بهش امیدوار بود.


- گفته میشه که باشگاه به مارکتی اطلاع داده که در فصل جدید انتخاب دوم خواهد بود و اینزاگی قصد داره بریشا رو در ترکیب اصلی قرار بده و مارکتی هم خواهان جدایی از تیم شده. شایعه شده یوونتوس، لیورپول و چلسی خواهان مارکتی به عنوان دروازبان دوم هستند.


- اوسلیو مدیر ورزشی اینتر : در خرید کاندروا با لاتزیو فاصله چندانی نداریم. توافق نزدیک است.


- لاتزیو بعد از چند روز پیشنهاد جدیدی برای رودریگو کایو داد. گفته بودم که فیلیپه اندرسون از تمایل همبازیش در تیم المپیک برای پیوستن به لاتزیو خبر داده. شایعه شده پیشنهاد لاتزیو 10 میلیون یورو و درخواست سائوپائولو 12 میلیون یورو است.

۹۵/۰۵/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی