Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


لاتزیو استفانو کاستانا از دستیاران لوتیتو رو به سائوپائولو فرستاده و اکنون پدر رودریگو چایو که مدیربرنامه هاش هم هست این رو تایید می کنه:

بله ما یک پروپزال ارائه شده از لاتزیو داریم که هم به دست ما رسیده و هم باشگاه سائوپائولو، برای رودریگو عالی خواهد بود اگر بتونه در لاتزیو بازی کنه چرا که ما علاقه مند پروژه اون ها هستیم. هنوز نتونستیم پاسپورت اروپایی رو بگیریم اما به زودی اینکار رو خواهیم کرد. ما عشق و علاقه لوتیتو و تاره رو به شدت حس می کنیم چرا که اون ها کاملا جدی هستند. ما هم از رفتن به لاتزیو استقبال می کنیم.


+ این حرف ها نشان از این داره که اگر لاتزیو پیشنهادش رو بالا ببره حتما میتونه بازیکن رو جذب کنه. البته امیدواریم دستمزد نجومی نخواد. این پسر پتانسیلش عالیه و شک نکنید بهتر از ژاردل 30 ساله است.

۹۵/۰۵/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۰۲ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۳ میلاد لاتزیاله
اگه این ترانسفر اتفاق بیفته بعد دو فصل بهترین ترانسفرمون انجام میشه باز
پاسخ:
آره به شدت منم امیدوارم که اگر این خرید رخ بده یه دفاع خوب دیگه در حد دی فری داشته باشیم
کایو دفاع خوبی ه و منو امیدوار کرده.
کایو در کنار دیفرای و لوکاکو. سرعت، تکنیک، قدرت و جوانی در دفاع لاتزیو موج میزنه. فقط مونده اون باستا رو بندازیم بیرون آدریانو رو بیارم که تیم جور بشه
پاسخ:
آره اگر بخریمش خیلی خوب و کارآمده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی