Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر نقل و انتقالاتی : ایموبیله - کاندروا

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ب.ظ

- لاتزیو و سویا و همینطور ایجنت ایموبیله به توافقات نهایی بسیار نزدیک شدن، منتظر باشید ظرف امروز و فردا خبر انتقال قطعی این بازیکن به لاتزیو رو بزنیم. لاتزیو 7.8 میلیون یورو به سویا میده و حقوق ایموبیله هم 1.9 میلیون یورو است که با پاداش تا 2 میلیون افزایش پیدا میکنه.


- حریان ماجرا ازین قراره که ایجنت کاندروا اول با اینتر به توافق رسید و اینتر قصد داره یه دستمزد عالیه به بازیکن بده، لوتیتو قیمت بازیکن رو حداقل 25 میلیون یورو تعیین کرده بود، اما اینتر پیشنهادش 18 میلیون یورو بود که در جا رد شد، بعد ناپولی وارد ماجرا شد و پیشنهاد 28 میلیون یورویی به لاتزیو داد که لوتیتو قبول کرد، اما در مذاکره ایحنت کاندروا با ناپولی این باشگاه میزان دستمزدی که به بازیکن پیشنهاد داده بود کمتر از دستمزد پیشنهادی لاتزیو بود. به همین دلیل بازیکن پیشنهاد ناپولی رو رد کرد (اگر قبول می کرد لاتزیو 10 میلیون یورو بیشتر گیرش میومد) لوتیتو هم که از این کار کاندروا عصبانی شده بهش گفت اگر اینتر پیشنهادش رو به حداقل 25 میلیون یورو نرسونه بی شک پیشنهادشون رو رد می کنه و بازیکن در صورت نبود پیشنهاد بالا فصل بعد رو باید در لاتزیو بمونه. حالا اینتر پیشنهاد جدیدی داده که 20 میلیون یورو است ولی این پیشنهاد هم در جا توسط لوتیتو رد شده. لوتیتو منتظره که چلسی وارد ماجرا بشه 


- بنفیکا پیشنهاد لاتزیو رو رد کرده و انتقال ژاردل به لاتزیو با بن بست مواجه شده. دلیلشم اینه که اونا پول نقد میخوان که لاتزیو در حال حاضر نداره!


- در حالی که لاتزیو برای خرید جوردن لوکاکو به توافق رسیده بود اما حالا با پیدا شدن یک رقیب یعنی ولور همپتون اوضاع برای لاتزیو قدری سخت شده و ممکنه که نیاز باشه لاتزیو پیشنهادش رو بالا و بالاتر ببره.


- آنتونیو کونته قصد داره مارکو پارولو رو به عنوان رقیب ماتیچ به لندن ببره، بعید به نظر میرسه که لاتزیو با فروش هافبکش موافقت کنه مگر اینکه پیشنهادی بالای 10 میلیون یورو برسه.


- آلورارو گونزالس پیشنهاد آتلتیکو پارانائنزه رو رد کرد تا به کشور های عربی بره. (او هنوز بازیکن لاتزیو است)

۹۵/۰۴/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی