Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


جنتیلتی به جنوا پیوست

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ

سانتیاگو جنتیلتی مدافع سابق لاتزیو لخظاتی پیش بدون پشت سر گذاشتن تست پزشکی و با اتکا به تست پزشکی که در اردوی پیش فصل لاتزیو داشت به تیم جنوا ملحق شد و در تمرینات پیش فصل این تیم در اتریش حاضر شد!

گفته شده مبلغ این انتقال معادل 500 هزار یورو است و قرارداد جنتیلتی با جنوا تا 2019 خواهد بود! 

+ درسته که مبلغ خیلی کمی بابتش گرفتیم اما همین که یکی از پت و مت های دفاع کم شد جای خوشحالی داره! امیدوارم نفر بعدی بیسواچ باشه!

۹۵/۰۴/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۷ محمد فراری
با نظرت کاملا موافقم واقعا بیشتر هم نمی ارزید تیمی بابت همچین شاهکاری پول نمیده اصلا باید یه پولی هم میدادیم ک فقط یکی بیاد اینو ببره
به نظرم غیر از دی فری دفاعمونو فله ای باید بفروشیم
پاسخ:
هوئدت رو هم میشه به آینده اش امیدوار بود. بیسواچ هم که داغونه، مائوریسیو من غیرتش رو قبول دارم اما لامصب فنی اش خوب نیست، زیاد سوتی میده! برای همین ترجیح میدم روی نیمکت باشه
سلام
واقعا دیوونگی محضه اگه تیم لیگ رو با این ترکیب دفاعی شروع کنه این لوتیتو بی خیال ترین مدیره که تا حالا دیدم 
من جای رییس بودم هزینه هنگفتی رو خرج دفاع میکردم داره از روی شکم سیری وقت رو تلف میکنه
ادمین جان میدونی که 40 -50 میلیون هزینه خط دفاعیه ماست باز هم میگم باشگاه باید کاندروا و اندرسون رو بفروشه دفاع احتیاج به ترمیم داره
پاسخ:
من با کمتر از این مبلغ هم دفاع رو درست می کردم:

دوتا دفاع آخر:
انکولو بازیکن آزاد بود که نگرفتیمش
رودریگو چایو با نهایت 10 میلیون
تونلی با 8 میلیون یورو

دفاع چپ:
جوردن لوکاکو با حدود 5 میلیون یورو

دفاع راست:
آدریانو با نهایت 2 میلیون یورو (چپ هم میتونه بازی کنه)

مهره هایی که باید بمونن: باستا، پاتریک، رادو، دی فری، هوئدت

از فروش مائوریسیو، بیسواچ و جنتیلتی هم 3 میلیون میشه کاسب شد

پس با 22 میلیون من یکی از بهترین دفاع های ایتالیا رو می بندم ...
فروش کاندروا و بیلیا میتونه به تیم برای خرید های بزرگ کمک کنه
با فروش کیتا،اندرسون،هوئدت و ساویچ به هیچ عنوان موافق نیستم
پاسخ:
کاندروا آره، اما بیلیا نه، چون موتور تیمه، یادت نره وقتی بیلیا مصدوم بود تیم چقدر بد بازی میکرد. اما کاندروا به جاش مهره زیاد داریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی