Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


پاسخ رئیس ریوما به لوتیتو

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۲ ب.ظ

جیمز پالوتا رئیس باشگاه ریوما جواب لوتیتو (که در پست قبلی حرفاش رو گذاشته بودم) رو داد:

لوتیتو من رو به خنده میندازه، من بیشتر از همه برای هواداران لاتزیو متاسفم برای داشتن چنین رئیسی


لوتیتو در قسمت دیگری از صحبت هاش که هنوز در رسانه ها منتشر نشده حرف های تحقیر آمیزی به فرانچسکو طوطی کاپیتان ریوما نسبت داده که البته این کارش در قبال حرف های این بازیکن بی پرستیژ درباره خوشحالی از رفتار غیر حرف های بیلسا بوده، پالوتا وقتی این خبر رو میشنوه جواب میده:

واقعا هرقدر بخندیم به او کمه!


همچنین لوتیتو گفته که ریوما یک باشگاه نیست و اون ها پول ندارن و فقط بازیکن های قرضی میارن، در آینده این ها را خواهید دید.

پالوتا در جواب این حرف های پاسخ میده: من عاشق این بشر شده ام، او هر بار من رو بیشتر به خنده میندازه، هرچند این مسئله خیلی دردناکه برای طرفداران لاتزیو که باید هر روز با این چنین شخصیتی روبرو بشن، اون ها لایق بهتر از این هستند.


+ پالوتا در قبال اظهارات غیر مسئولانه کاپیتانشون هیچ حرفی نزد

++ همچنین درباره اتهامی که لوتیتو به ساباتینی زده هم هیچ توضیحی نداده.


۹۵/۰۴/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

تیم دوست داشتنی ما به چه روزی افتاده
هم از دشمنامون میخوربم هم از سران باشگاهمون
بقدری از باشگاه کفتارا بدم میاد که دعا میکنم حرفای لوتیتو درست باشه
اما بعدش میبیتم از لوتیتو هم به همون اندازه متنغرم
واقعا راست گفته بدا به حال ما که وضعمون اینه به کی و چی میتونیم دلمونو خشوش کنبم
پاسخ:
حسین پارسال بود دیگه که هوادارا بنر زده بودن که لوتیتو یک رومانیستا است که کمر به نابودی لاتزیو بسته!
اصلا اسمش رو گذاشتن دزد رویاها
فرانچسکو طوطی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی