Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


لوتیتو گفته : اگر لقب بیلسا ال لوکو به معنای دیوانه است باید بداند که من از او دیوانه تر هستم!
بیلسا در آرژانتین است یعنی جایی که دشت بزرگی است و قانون شکنی امری عادی است! اما ما در ایتالیا زندگی می کنیم، اینجا همه به قانون احترام می گذارند. من فقط یک بار او را در عمرم دیدم و یک بار هم تلفنی با او حرف زدم، او به ایتالیایی به من گفت متوجه ام متوجه ام و با تمام شرایط ما موافقت کرد، اما بعد از آن افرادی از دشمنان ما با بیلسا تماس گرفتند تا او را منصرف کنند، یکی از آن ها ساباتینی مدیر ورزشی ریوما بود، ساباتینی با بیلسا تماس گرفت و به او گفت به اینجا نیا چرا که لوتیتو برای تو هیچ خریدی نمی کند، یکی دیگر از افرادی که با او تماس گرفت ورون بود، ورون بارها گفته که دشمن من است و باشگاه را می خواهد.
بعد از صحبت های دشمنان با او، او از یک هتل تلفن زد و ماجرا از همان زمان شروع شد، او تغییر نظر داد و گفت من یک مدافع 30 میلیون یورویی میخوایم، 50 میلیون برای یک بازیکن دیگر میخواهم! من هم گفتم اسامی آن ها را به من بگو و من پولشان را می دهم، تو چه کار داری من چه پولی بابت آن ها میدهم شاید همان مدافع 30 میلیون یورویی تو را با پول کمتری خریدم. تو بازیکن را می خواهی و من آن را به تو می دهم حالا با 5 میلیون یا 50 میلیون!
درباره اعتراضات و اعتصابات هواداران حرفی ندارم، زیرا من مثل آب چشمه شفاف بودم و همه چیز را گفتم، من هرگز رویاهای لاتزیو را نفروخته ام.

+ مشخصه که ایگلی تاره نمیخواسته بیلسا رو بیاره و خودش شخص لوتیتو آورددش، اما الان که بیلسا تو زرد از آب در اومده، لوتیتو به شدت عصبانی شده و میخواد هر طوری که شده تقصیر رو بندازه گردن یکی دیگه و البته به شدت دنبال اینه که یه نیشی به بیلسا بزنه!
۹۵/۰۴/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی