Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


بسته خبر : آپدیت نقل و انتقالات

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ق.ظ

- به نظر میرسه که مشکل کاندروا با ناپولی داره برطرف میشه. ناپولی که از تمام بازیکنان جدیدش خواسته که حق تصویرشون تا پایان مذت قرارداد به این باشگاه واگذار بشه، همین درخواست رو هم از کاندروا داشته، که ابتدا این بازیکن مخالفت کرده، ولی در دور جدید مذاکرات اعلام کرده که در ازای 1 میلیون یورو حاضره این حق رو به باشگاه بده! گفته میشه که ناپولی داره با لاتزیو رایزنی میکنه تا این 1 میلیون رو بخشیش رو از لاتزیو بگیره!


- دیروز گفتم که روزنامه های اسپانیایی گفتن کار انتقال آدریانو به لاتزیو قطعی شده، حالا خبر دادن که تا یکشنبه هفته آینده گروهی از لاتزیو به بارسلون میرن تا توافق قطعی برای این انتقال 1.8 میلیون یورویی رو انجام بدن


- به نظر میرسه که جلسه لاتزیو - وستهام خروجی مطلوبی نداشته، لاتزیو درخواست انتقال قرضی 1.5 میلیون بعلاوه بند خرید اختیاری 9.5 میلیون در پایان فصل رو داشته، که اختلاف زیادی با درخواست وستهام داره، اون ها انتقال قرضی 3 میلیون یورویی بعلاوه بند خرید اجباری 10 میلیون یورویی رو مذ نظر دارن


- ژاردل که انتقالش به لاتزیو با 8 میلیون یورو قطعی شده بود ولی توسط بیلسا کنسل شد، حالا دوباره به حریان افتاده با این تفاوت که بنفیکا 10 الی 12 میلیون یورو طلب کرده! به نظر من برای یک مدافع 30 ساله نباید بیشتر از 6 میلیون یورو خرج کنیم!


۹۵/۰۴/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۳ مهرداد لاتزیاله
ادمین خسته نباشی.
من به تیم سال بعد خیلیییییی امیدوارم.بهترین مربی برامون اینزاگی بود.لوتیتو میدونه چکار کنه.سمت چپمون پس خیلی خوبه با وجود ادریانو و رادو.
پاسخ:
مهرداد برعکس من امیدوار نیستم، به نظر من اگر از اولش اینزاگی رو ابقا می کرد میشه امیدوار بود، اما اینکه بری یک دور با تمام مربی ها بچرخی و بعدش بیای سراغ اینزاگی این یعنی از سر ناچاری مربی رو انتخاب کردی و این باعث میشه که مربی جلوی بازیکن هاش بی عزت بشه! 
الان هم که کل تیم رو حاشیه گرفته، فیلیپه اندرسون و کیتا که اصلا نیومدن سر تمرینات، کاندروا هم که گفته حتما میخوام برم، بیلیا هم گفته یا افزایش دستمزد یا منم بفروشین! کل تیم بهم ریخته است! 
از طرفی نمیشه کتمان کرد در یارگیری فوق العاده ضعیف بودیم، تیم الان 5 دروازبان داره که 3تاشون دروازبان های تیم های ملیشون هستن! اما در خط حمله فقط جورجویچ رو داریم که اونم همیشه مصدومه! توی هافبک اونازی و پاورولو و کاتالدی و میلنکویچ و لولیچ رو داریم اما در خط دفاع به جز دی فری بقیه اش هیچی نیستن! تیم به هیچ عنوان بالانس نیست ...

یک مسئله مهم دیگه هم اینکه هوادارها پشت تیم نیستن چرا که فکر میکنن در جریان بیلسا با آبروی باشگاه بازی شده، همین حاشیه های تیم رو بیشتر هم میکنه.

مهرداد من فکر میکنم که امسال لاتزیو شاید رتبه 7 تا 11 رو داشته باشه....
آدمین جان با بالانس نبودن تیم موافقم بعضی پستها در حد چلسی ولی بعضی جاهای دیگه در حد امپولی هم نیست این نشون میده مدیر فنی تیم کارش درست نیست و باشگاه اصلا حرفه ای عمل نمیکنه نمیدونم سیمو تا چه حد جسارت داره که لوتیتو رو در تنگنا قرار بده برای خرید .واقعا شناخت ندارم
پاسخ:
سیمو جسارت داره اما اعتبار نداره، اگر حرف اضافی بزنه لوتیتو راحت میندازدش بیرون چون نه یک مربی شناخته شده و جهانیه و نه دستمزدش بالاست، پس احراجش برای لوتیتو خیلی ساده است!
اما اولین چیزی که به لوتیتو گفته اینه که تمام خرید های بیلسا رو میخوام و تیم رو باید تقویت کنیم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی