Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


بسته خبری لاتزیو : اولین بازی دوستانه با 19 گل!

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ب.ظ

- با پیوستن دینیه به بارسا، روزنامه های اسپانیایی گزارش دادن که پیوستن آدریانو به لاتزیو قطعی شده و به زودی به صورت رسمی اعلام میشه


- میلان با 25 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن کاندروا اقدام خواهد کرد.


- نتیجه اولین بازی دوستانه لاتزیو: لاتزیو 19 - تیم محلی آئورنزو 0

ترکیب لاتزیو:

بریشا

رادو، هوئدت، مائوریسیو، باستا

میلینکویچ، کاتالدی، لولیچ

کیشنا، جورجویچ، اویکونومیدیس

ذخیره ها: استراکوشا، بورِلی، پاتریک، پرچه، گرمونی، اونازی، مورگیا، موریسون، لومباردی، پالومبی، یاوورچیچ


گلزنان لاتزیو: کیشنا 4 گل، اویکونومیدیس 3 گل، جورجویچ، میلینکویچ و اونازی هر کدام 2 گل، مورگیا، پالومبی، لومباردی، موریسون، یاوورچیچ و مائوریسیو هر کدام یک گل


- هواداران باشگاه امروز تظاهرات خیابانی راه انداختند و خواستار کناره گیری لوتیتو شدند

- ترابوزان اسپور ترکیه، ادی اونازی را رصد می کند، شاید به زودی پیشنهاد رسمی ارائه شود.

- سباستینی رئیس پسکارا : ما هوئدت و مائوری را می خواستیم اما آنها اشتیاقی برای آمدن به پسکارا نداشتند. درباره لاپادولا لاتزیو ابتدا پیش آمد و پیشنهاد داد اما بعد از آن جا زد!

- وکیل استیزی از وکلای ورزشی معروف ایتالیا : کناره گیری ببیلسا بی دلیل بود و او جریمه خواهد شد.

- باشگاه المپیک مارسی به زودی فروخته خواهد شد و دو گروه ایرانی و اسپانیایی خواهان باشگاه شده اند. جالبه که گروه اسپانیایی وعده بازگشت بیلسا به مارسی را داده!

- فیلیپه اندرسون : باشگاه مشکلی با رفتن من به المپیک نداشت اما بیلسا نظر آن ها را وتو کرد. اما اکنون که او رفته امیدوارم باز هم باشگاه اجازه حضور در المپیک را به من بدهد.

- توافق بین کاندروا و ناپولی هنوز شکل نگرفته، برای همین ناپولی به سراغ پریرا رفته. آیا 28 میلیون یورو از دست لوتیتو خواهد پرید؟

- در صورت رفتن کوادرادو به یووه، چلسی بالافاصله کاندروا را خواهد خرید

- در بازی امروز دوستانه لاتزیو، راول موریسون به شدت توسط اولتراهای لاتزیو تشویق شد.

- مدیر برنامه های کیتا : اول از همه اعلام کنم ما با هیچ باشگاهی جز لاتزیو مذاکره نکرده ایم. ما فقط خواهان شفاف سازی باشگاه هستیم. من با لوتیتو در محیطی آرام و سازنده بحث کردیم، ما اگر قصد آشوب سازی داشتیم در تست پزشکی پیش فصل شرکت نمی کردیم. ما به لاتزیو پایبند هستیم و لازم داریم تا آن ها هم نشان دهند که از این بازیکن حمایت می کنند. او دیگر بازیکن جوانان نیست و باید حقوقی در خور توانایی های خود را دریافت کند.

- موناکو، والنسیا، اینتر، آتلتیکو مادرید، یوونتوس و سویا برای به خدمت گرفتن کیتا بالده به زودی پیشنهاداتی ارائه میدهند. تخمین زده شده که لوتیتو با پیشنهادی بین 25 تا 30 میلیون یورو برای این بازیکن موافقت کند!

- جنوا به زودی برای به خدمت گرفتن جنتیلتی اقدام خواهد کرد، هرچند او به احتمال فراوان راهی سن لورنزو آرژانتین خواهد شد.
۹۵/۰۴/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

خدا کنه کیتا بمونه راستش به این تیم امیدوارم با گرفتن چند تا بازیکن خوب میتونیم حرفی برای گفتن داشته باشیم
پاسخ:
سبحان راستش من حق میدم به کیتا، وقتی اومده لاتزیو یه بازیکن گمنام بوده اون زمان لوتیتو باهاش قرارداد بلندمدت بسته، الان یه بازیکن معروف شده ولی دستمزدش همونی که بوده مونده! نمیدونم چرا لوتیتو قرارداد فیلیپه اندرسون رو بالا برد اما قرارداد کیتا رو سرجاش گذاشت!
من پس فردا دارم میرم دبی اگه نا اون موقع دستمزد کیتا نره بالا از همون جا قاچاقی میرم ایتالیا و لوتیتو رو تیکه تیکه میکنم تا همه از دستش راحت شن مرتیکه گوساله
پاسخ:
من فکر می کنم با این وضعی که راه انداخته دستمزدش رو بالا نبره، چون بقیه بازیکن ها هم اینطوری یاد میگیرن که اعتصاب کنن تا دستمزدشون بالا بره!

باید برگرده سر تمرینات و بعدش مذاکرات رو ادامه بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی