Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


آپدیت بازار نقل و انتقالاتی

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ق.ظ

تکلیف انر والنسیا تا 48 ساعت آینده مشخص میشه. لاتزیو با بازیکن به توافق کامل رسیده. و پیشنهاد اولش به وستهام که شامل 2 میلیون یورو برای قرارداد قرضی با بند خرید 10 میلیون یورویی بود در ابتدا مورد قبول وستهام قرار گرفت اما پس از کنفرانس مطبوعاتی ایگلی تاره این پیشنهاد رد شد. مذاکرات جدید ادامه دارن اما کار لاتزیو سخته چرا که تیم هایی از روسیه و چین هم به جمع خواستگاران والنسیا اضافه شدن اما برگه برنده لاتزیو اینه که خود بازیکن فقط و فقط لاتزیو رو میخواد. لوتیتو به تاره اجازه داده که این 12 میلیون رو به 13 میلیون یورو افزایش بده.


درباره ردودریگو چایو این اطمینان وجود داره که او به لاتزیو خواهد آمد، توافق با باشگاه سائوپائولو 10 میلیون یورو است و توافق با بازیکن به گونه ای است که او پس از المپیک به لاتزیو اضافه خواهد شد.


لاتزیو برای خرید جوردن لوکاکو فشار رو آغاز کرده، پیشنهاد لاتزیو 3 میلیون خواهد بود و گویا خود بازیکن هم بسیار مشتاق به انجام این انتقاله چرا که در تمرینات پیش فصل اوستند حاضر نشده تا باشگاه مجبور به فروشش بشه


برای خرید آدریانو باشگاه حاضر شده 1.8 میلیون یورو به بارسا پرداخت کنه تا این انتقال هرچه سریعتر انجام بشه. باید دید بارسا چه جوابی خواهد داد.


انتقال کاندروا به ناپولی کند پیش میره چرا که بین ناپولی و کاندروا در موضوع حق تصویر و حقوق تبلیغاتی بازیکن اختلاف نظر وجود داره، امیدواریم که هرچه زودتر کاندروا بره چرا که تاووین که به عنوان جایگزینش در نظر گرفته شده ممکنه با یه پیشنهاد خوب از دستمون بپره.


اکر اتفاقات پیش بینی شده به وقوع بپیوندن یعنی تاره بتونه همه اهداف نقل و انتقالاتی رو بخره، ترکیب فصل آینده لاتزیو به این صورت خواهد بود:


                           مارکتی

لوکاکو (رادو)، رودریگو چایو، دی فری، آدریانو (باستا)

     پارولو، بیلیا، میلینکویچ (کاتالدی یا اونازی)

کیتا (کیشنا)، انر والنسیا، تاووین (فیلیپه اندرسون)


به نظر من این ترکیب میتونه برای کسب سهمیه چمپیونز لیگ به مسابقات بیاد

۹۵/۰۴/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

خدا کنه کیتا نره یکی از بهترین هامونو از دست میدم خیلی دوستش دارم
پاسخ:
اشتباه خیلی خیلی بزرگیه اگر از دستش بدیم! اگر لوتیتو، کیتا و کاتالدی رو بفروشه یک کمربند انفجاری به خودم میبندم میرم رم سراغش :))

به نظر من جای بالا بردن دستمزد بیلیا که سنش بالاست، دستمزد کیتا رو بالا ببره منصفانه تره
اغا تو خودتو منفجر کن تاره که اومد نزدیک منم خودمو منفجر میکنم فورتزا لاتزیو
پاسخ:
زنده باد رفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی