Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


نفر دوم چه کسی است؟

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ق.ظ

ایگلی تاره دیروز در کنفرانسش گفت طی 7 روز آینده دو چهره جدید به لاتزیو میان. یکی از اون ها رو مشخص کرد که انر والنسیا است، نفر دوم رو ولی نام نبرد. حالا حدس و گمان ها درباره نفر دوم که اسمی ازش در کنفرانس دیروز نبرد شروع شده، نگاهی میندازیم به اسامی احتمالی سورپرایز ایگلی تاره:

- جوردن لوکاکو : برادر روملو لوکاکو مهاجم گلزن بلژیکی، این بازیکن 21 ساله که در تیم اوستند بلژیک بازی می کنه و با فصل فوق العاده ای که پشت سر گذاشت تونست به تیم ملی بلژیک راه پیدا کنه و حتی در یورو تونست در بعضی بازی ها در ترکیب اصلی تیمش باشه. هزینه این انتقال برای لاتزیو حدود 3 تا 4 میلیون یورو خواهد بود.


- فردریکو باربا : مدافع 22 ساله و ایتالیایی اشتوتگارت که فصل قبل رو قرضی در امپولی بازی می کرد. این مدافع آخر از پایان فصل قبل در لیست سیمونه اینزاگی بود، ولی با رفتن اینزاگی او هم از لیست لاتزیو خارج شده بود و الان دوباره مذاکرات شروع شده. باشگاه جنوا که دی مایو مدافع آخرش رو از دست داده به شدت دنبال این بازیکنه. این انتقال برای لاتزیو حدود 3 میلیون یورو هزینه داره.


- هانس کارل لودویگ آگوستینسون : مدافع چپ 22 ساله و سوئدی باشگاه کوپنهاگن دانمارک که او هم فصل فوق العاده ای رو داشته و موفق شد به ترکیب اصلی تیم ملی سوئد راه پیدا کنه یکی دیگه از چهره هایی است که میتونه سورپرایز تاره باشه. او هم حرجی حدود 4 میلیون یورو روی دست لاتزیو میذاره.


- شاید سورپرایزی در کار نباشد : حب اینم یک احتماله که شاید نفر دوم یکی از اسامیه که قبلا ازش نام برده بودیم. یعنی تاووین، آدریانو، رودریگو چایو یا ژاردل. مبلغ احتمالی این انتقال ها : تاووین در صورت رفتن کاندروا با 7 تا 10 میلیون میتونه بیاد. آدریانو اگر رضایتنامه اش رو از بارسا نتونه بگیره لاتزیو باید بین 1 تا 2 میلیون خرج کنه، رودریگو چایو با مبلغی بین 9.5 تا 11 میلیون یورو و ژاردل که توسط بیلسا انتقالش دیپورت شده بود حدود 5 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.


آپدیت : اخبار خیلی قوی رسیده که 4 نفر اصلی در لیست خرید لاتزیو در این فصل این افراد خواهند بود: انر والنسیا، آدریانو، رودریگو چایو و یک نفر به عنوان جانشین کاندروا که شانس فلورین تاووین از همه بیشتر است. به نظر میرسه که ایگلی تاره بسیار زیاد به سه نفر اول نزدیک شده و نفر چهارم وقتی تکلیف کاندروا مشخص بشه جذب میشه

۹۵/۰۴/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

سلام 
 آدمین جان مطمئنم در طول این چند سال گذشته در صفحه پیش بازی های لاتزیو چیزی که بیشتر بهش توجه کردی مصدومیتهای زیاد بوده که باشگاه رو همیشه از پستهای حساس محروم میکرد و بازیکنایی که همیشه در این لیست دیده میشن به طور مثال لولیچ و رادو
نظر شما راجع به مربی بدنساز تیم چیه و چرا همیشه لاتزیو محروم و مصدوم داره ؟به نظر من یکی از عوامل تاثیر گذار در نتایج تیم در این چند سال بوده و باشگاه راه حلای این معضل رو اصن مرور نمیکنه.نظرت راجع به ترانسفر این قبیل بازیکنا چیه ؟ 

پاسخ:
سلام، نکته مهمی رو گفتی. دلیل مصدومیت های فصل پیش به این خاطر بود که حدود 1 ماه زودتر از سایر تیم ها پیش فصلمون رو شروع کردیم که دلیل اصلیش بازی سوپرکاپ و مقدماتی چمپیونز لیگ بود

اما درباره بازیکنان، خب یکی مثل رادو همه میدونیم که چه میزان مصدومه، و باشگاه بهش پول میده تا از روی کاناپه خونه اش بازی های تیم رو ببینه، اما خب هر وقت هم تونسته بازی کنه عملکرد خوبی داشته، برای همین پارسال که سمپدوریا دنبالش بود باشگاه در فروشش مردد بود، ولی در نهایت تصمیم گرفتن قراردادش رو تمدید کنن. از این دست بازیکنا کم نداریم، مثل بیسواچ هم بازیکنیه که معروفه به زیاد مصدوم شدن و الان جنوا میخوادش ولی بحث اینجاست که اونا میگن 200 هزار یورو بابتش میدیم و لوتیتو چیزی حدود 1 میلیون یورو میخواد، پس بخشی هم بازیکن ها هستن که یا باشگاهی خواهانشون نیست یا اونی که هست مبلغش پایینه، یا بعضیاشون مثل رادو و لولیچ که نام بردی عملکرد فنی بالایی دارن و نمیشه راحت ازشون چشمپوشی کرد.

درباره مربی بدنساز، پیولی بدنساز خودش رو داشت که با خودش رفت، سیمونه اینزاگی بدنساز خودش رو داره که باهاش توی پریماورا هم بود و بیلسا هم میخواست بدنساز خودش رو بیاره. پس بحث شخص بدنساز نیست، اگر به شخصی که ثابت بوده توجه کنیم مسئولین پایدیا یا همون کلینیک پزشکی لاتزیو رو میتونیم نام ببریم. مثلا درباره پرونده پزشکی دی فری و کیشنا میگفتن کلینیک پزشکی باشگاه درست عمل نکرده، اما اونا بیانیه دادن تک تک مراحل کار رو گفتن و از نظر پزشکی کارهاشون بی نقص بوده!

و در نهایت مهمترین عامل در مصدومیت ها از نظر من بدشانسی میتونه باشه. توجه کنید که مثلا در یک فصل ما در مقاطعی همزمان کلوزه، جورجویچ و ماتری مصدوم بودن، یعنی سه بازیکن در یک پست. این رو فقط میشه به شانس نسبت داد.
سلام
تاووین عالیه
من روزی چندین مرتبه به پیج سر میزنم
شاید هر ساعت
خدا قوت 
خواستم بهت بگم اگه کامنت نمیزارم دلیل نیومدن به پیج نیست
و واقعا هم دارم از مطالب دسته اولت لذت میبرم
دقیقا همزمان با توتومرکاتو وب اخبارت میاد
حتی از سایت فوتبال ایتالیا یا گازتا اخبارت جدیدتره
فقط و فقط دمت گرم
و ممنون دارتم

پاسخ:
سلام، ارادتمندیم رفیق، تلاش بر اینه که هواداران لاتزیو همه اینجا جمع بشن و دور هم باشیم
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۴ لنگیر لاتزیو
پیشنهاد اول لاتزیو برای والنسیا رد شد
پاسخ:
خبر رو دیلی اکسپرس انگلیس زده، میدونیم که روزنامه های انگلیسی دروغ زیاد میگن.
ولی ختی اگر هم خبرش صحت داشته باشه پیشنهاد لاتزیو 12 میلیون یورو بوده و وست هام 13 میلیون یورو میخواد پس این یعنی به توافق رسیدن خیلی زود اتفاق میوفته!

خبر بدی که الان اومده اینه که کاندروا کارشکنی کرده سر مسئله حق تصویر و حقوق و اینا، میگه اینتر رو میخوام نه ناپولی رو! اینتر 18 میلیون پیشنهاد داده اما ناپولی 28 میلیون! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی