Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


تا امروز صبح گفته میشد که دلیل نیومدن بیلسا به لاتزیو کاغذ بازی های مربوط به اجازه اقامت و ویزا و اینهاست، اما لحظاتی پیش اسکای ایتالیا مدعی شد که این دلیل اصلی نیست، چرا که بیلسا مردد شده و هنوز فرم هایی را که قرار بوده امضا کند و برای باشگاه فکس کند را نفرستاده و دلیل این تردید هم میل بیلسا برای نشستن روی نیمکت تیم ملی آرژانتین به جای تاتا مارتینو است. 

از طرف مقابل هم به نظر میرسد لوتیتو که حسابی کلافه شده و فرصت های مناسب تیم در پنجره نقل و انتقالات را از دست رفته می بیند، قصد دارد در مورد بیلسا تجدید نظر کند. لوتیتو در حال حاضر مذاکره با ژاردل، رودریگو چایو، پاتو و اینر والنسیا را به دلیل نبود مربی و مشخص نبودن خواست های سرمربی در حالت تغلیق در آورده است.

هنوز انتقال بیلسا به لاتزیو منتفی نشده، اما مذاکرات روند مثبتی ندارند. 


آپدیت : بلیط جدیدی برای بیلسا رزرو شده که به نظر فرصت آخر او برای حضور در لاتزیو است. این پرواز روز پنچشنبه 7 جولای ساعت 6:40 از فرودگاه ازیتزا بونس آیرس به مقصد رم، به شماره AZ681 است.


آپدیت جدید: لحظاتی پیش تاتا مارتینو از سرمربی گری تیم ملی آرژانتین استعفا داد، مارسلو بیلسا اصلی ترین گزینه سرمربی گری آرژانتین است.


وبلاگ لاتزیاله به عنوان اولین رسانه ایرانی خبر احتمال سرمربیگری بیلسا در تیم ملی آرژانتین را منتشر کرد. اصلا این احتمال را کوچک نپندارید

۹۵/۰۴/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

ای خدای من
پاسخ:
لحظات حساسی رو میگذرونیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی