Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


بسته خبری لاتزیو : بیلسا می آید؟ به زودی!

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ب.ظ

آپدیت اخبار:

- زمان آمدن بیلسا باز هم به تعویق افتاد: او در چهارشنبه 6 جولای، ساعت 6:40 با پرواز AZ681 از بونس آیرس به مقصد رم، وارد فرودگاه لئوناردو داوینچی رم خواهد شد. پابلو کویروگا و فرناندو ماکایا دو دستیار بیلسا او را در این سفر همراهی خواهند کرد. در همان روز مراسم معارفه برگزار خواهد شد و از دوشنبه اردوی پیش فصل لاتزیو رو آغاز خواهند کرد. جدفاصل چهارشنبه تا دوشتبه بازیکنان تست پزشکی پیش فصلشون رو کامل می کنند و بیلسا هم روی نکات تاکتیکی و سیاست های نقل و انتقالاتی بیشتر با لوتیتو حرف خواهد زد

- چند روز پیش گفتم که باشگاه تیگره مکزیک پیشنهاد رسمی برای جنتیلتی داده و حاضر بوده 3 میلیون هم بابتش به لاتزیو بده، امروز خبر رسید که او این پیشنهاد رو رد کرده تا همچنان در اروپا بمونه

- استیو ماناندا که به لاتزیو لینک شده بود لحظاتی پیش قراردادش رو با باشگاه کریستال پالاس امضا کرد. (گفتم بیشتر شایعه است چون لاتزیو در حال حاضر 5 دروازبان داره که 3تاشون ملی پوش هستن)

- لاتزیو اسم پرچه بازیکن جوان تیم پریماورا رو برای اردوی پیش فصل قرار داده، در صورتی که او بتونه نظر بیلسا رو جلب کنه فصل رو در تیم اصلی خواهد بود، در عیر این صورت احتمالا به تیمی دیگر قرض داده خواهد شد

-ماتوسویچ دروازبان فصل پیش پریماورای لاتزیو که به طور قرضی از کاتانیا اومده بود، نظر لاتزیویی ها رو جلب نکرد و به کاتانیا برگشت.


- اول یک خبر خوش بدم : به نظر میرسه که لوتیتو سرعقل اومده و مذاکرات تمدید قرارداد با کیتا رو شروع کرده. بالده کیتا در لاتزیو یکی از کمترین دستمزدها رو دریافت می کرد با میزان 600 هزار یورو در سال، که در قرارداد پیشنهادی جدید این مبلغ دو برابر و نیم شده و به 1.5 میلیون در سال رسیده. اگر این توافق انجام بشه که امیدواریم بشه، بدین معنی است که لوتیتو قید پیشنهاد های 30 میلیونی رو خواهد زد.


- باز هم داستان بیلسا کشدار شد، این بار برای چندمین بار زمان آمدن بیلسا تغییر کرد:

شنبه یا یکشنبه بیلسا با پروازی از آرژانتین به مقصد رم 

دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی مراسم معارفه برگزار میشه

طی یک هفته او از نزدیک شرایط تیم رو در نظر میگیره و برای بستن تیم فصل بعد شروع به کار میکنه

دوشنبه هفته بعد از مراسم معارفه او اردوی پیش فصل لاتزیو رو استارت میزنه


- بریشا خواستگار دارد : اورتون و آستون ویلا. تصمیم نهایی را بیلسا خواهد گرفت.


- ماناندا دروازبان سابق مارسی که الان بازیکن آزاد شده به لاتزیو لینک شده! البته این اتفاق تنها در صورتی میوفته که مارکتی و بریشا تیم رو ترک کنند، چون لاتزیو در حال حاضر سه دروازبان ملی پوش داره : مارکتی، بریشا و وارگیچ.


- به نظر میرسه که سیمونه اینزاگی قصد داره مورگیا استعداد ناب لاتزیو رو با خودش به سالریتانا ببره. (به شدت ازین انتقال استقبال میکنم، اگر این پسر آبدیده بشه میتونیم روش حساب کنیم.)


- ساسولو به شدت به دنبال گوئرری دروازبان پریماورا و سوم لاتزیو در فصل پیشه. امیدوارم لوتیتو قرض بده و اگر خواست بفروشدش حتما بند بازخرید رو در قراردادش قید کنه.


- به طور رسمی با اتمام قرارداد سه بازیکن از لاتزیو جدا شدند : مائوری، برافهاید و کونکو خدانگهدار...


- از بین بازیکنان خبر قبلی، به نظر میرسه که کونکو به یکی از سه تیم میلان، فیورنتینا یا جنوا بره، برافهاید به اختمال فراوان راهی لیگ هلند خواهد شد. و مائوری هم پسکارا یا ام ال اس آمریکا.


- مرد محبوب لوتیتو یعنی بولینی با لاتزیو به توافق رسید تا فصل آینده سرمربی پریماورا بشه. خبر رسمیش به زودی اعلام خواهد شد.


- گفته میشه که این احتمال وجود داره که اینتر به زودی پیشنهادش برای کاندروا رو به مبلغ مورد نظر لوتیتو یعنی 25 میلیون یورو برسونه، اما این به معنای موافقت لوتیتو نیست، چرا که او منتظر پیشنهاد چلسی است!


- رودریگو چایو بازیکن تیم المپیک برزیل و باشگاه سائوپائولو که در پست مدافع کناری بازی میکنه به لاتزیو لینک شده. به نظر خرید خوبی میرسه اگر به واقعیت بپیونده.


- ایحنت کاندروا : لاتزیو یا اینتر؟ خواسته آنتونیو مشخصه. (از مصاحبه اش اینطور به نظر میرسه که میگه کاندروا دوست داره بره اینتر، در این صورت حتما باید بفروشیمش وقتی دلش با تیم نیس)


- گفته میشه که کیشنا یک پیشنهاد خوب از بولونیا داره، لوتیتو هنوز پاسخ اون تیم رو نداده چرا که منتظر تصمیم گیری بیلسا است.


- هوئدت : از رفتن برافهاید متاسفم چرا که او هنوز هم بازیکن ممتازی بود. کیشنا؟ او بدشانسی آورد که مصدوم شد ولی کیفیت فنی بالایی دارد.


- لاتزیو قصد داره ماسیمو کودا مهاچم سالریتانا رو به پایتخت بیاره. مهاجم سابق پارما سابقه آقای گلی در لیگ اسلوونی رو داره.


- گوئرری و کِرکو در رادار تراپانی هستند. این می تواند یک انتقال قرضی مفید باشد. (کرکو داره حروم میشه، بازیکنی که فیکس تیم جوانان ایتالیا بود، داره دقیقا مثل روتزی به سمت محو شدن میره. یادمون نرفته که آنتونیو روتزی بازیکن پریماورای لاتزیو که در تیم بزرگسالان هم چند بازی بود و گل هم زد و زمانی از رئال مادرید پیشنهاد شد الان در لیست مازاد باشگاه قرار گرفته)


- دژان استانکویچ از دستیاری مانچینی در اینتر برکنار شد (استعفا داد)


- دینوزوف : بیلسا می تواند کاندروا را قانع کند که در لاتزیو بماند. بیلسا یک انتخاب خوب است که می تواند ایده های جدید به تیم تزریق کند.


- رئیس باشگاه تولوز : احتمال رفتن بِن یِدِر وجود دارد هرچند او برای ما بسیار مهم است. (یک مهاجم خوب و سرعتیه که به شدت به ما لینک شده)


- لاتزیو - آدریانو هنوز منتفی نشده، مذاکرات در جریان است اما نه چندان امیدوارکننده.

۹۵/۰۴/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

بابت بسته خبری ممنونم 
خیلی امیدوارم که بیلسا تیمو متحول کنه اما این در گرو دست به جیب شدن لوتیتوه.  دیگه از بازیکن دو سه میلیون دلاری حالم به هم میخوره
پاسخ:
خواهش می کنم

همگی امیدواریم به بیلسا، البته اگر وسط کار قهر نکنه و بره! و البته امیدی ندارم من به شخص لوتیتو!

اختمالا کاندروا رو حدود 25 میلیون میفروشه و تا سقف 30 میلیون بازیکن میخره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی