Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


تعیین سرمربی جدید پریماورا به زودی!

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ق.ظ

همونطور که بزرگسالان لاتزیو سرمربی نداره، پریماورا هم بی سرمربیه!

بعد از رفتن سیمونه اینزاگی از تیم پریماورا و اضافه شدنش به بزرگسالان، سیویلیا بازیکن سابق لاتزیو موقتا سرمربی پریماورا شد که نتایج خوبی نتونست به دست بیاره. 

خالا حرف از بازگشت بولینی زده میشه. بولینی در دوره اول حضور ادی ریا در لاتزیو، سرمربی پریماورا بود، که ریا اون رو به عنوان دستیارش به تیم بزرگسالان آورد، و بعدش اینقدر از کارش خوشش اومد که همراه با خودش به آتالانتا بردش. حالا با رفتن ریا از آتالانتا، بولینی که بی تیم مونده بعد از مذاکره با مسئولان تیم سری بی ترنانا و عدم توافق با اون ها برای سرمربی گری این تیم، مذاکراتش رو با لوتیتو برای برگشتن روی نیمکت پریماورای لاتزیو آغاز کرده. هنوز توافقی انجام نشده اما بی شک از سیویلیا مربی بهتریه!

۹۵/۰۴/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی