Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


بعد از یک غیبت کوتاه با اخبار زیاد اومدم، همراه باشید که اتفاقات جذابی در این چند روز اتفاق افتاده.

- باشگاه ورزشی لاتزیو طی یک بیانیه رسما اعلام کرد که تا قراردادش با کمپانی بولونیایی "Macron" که تا 2017 به پایان می رسید رو تا 2021 تمدید کرده، گفتنی است که این کمپانی مبلغ پیشنهادیش رو به شدت بالا برده تا تونسته مقامات لاتزیو رو راضی کنه، این قرارداد 4 ساله سالی 3 میلیون یورو برای لاتزیو سود داره که با بندهایی برای پاداش بیشتر هم خواهد شد.

- هنوز باشگاه لاتزیو بیلسا رو به طور رسمی به عنوان سرمربی معرفی نکرده، شایعاتی هست این تعویق احتمالا با حضور بیلسا در رم و مراسم معارفه رسمی شکسته خواهد شد. گفتنی است لوتیتو در این تابستان با پراندلی و بیلسا به توافق رسید ولی هنوز شخصی را به عنوان سرمربی معرفی نکرده.

- ایجنت کاندروا گفته که در هواپیمای ایتالیا به فرانسه با لوتیتو هم پرواز بوده و کلی با او حرف زده، همینطور گفته درخواست بالای لوتیتو برای کاندروا یک درخواست منطقیه، البته او گفته به نظر میرسه فقط یک باشگاه از انگلیس میتونه این مبلغ رو پرداخت کنه. (یه جورایی به چلسی گفته بیا جلو)

- اندرسون : نمیدونم چرا مذاکرات منچستر یونایتد و لاتزیو بی فرجام بودن. همچنین او گفته من یک قرارداد بلندمدت با باشگاهی دارم که اون رو دوست دارم و مطمئنا اگر روزی از لاتزیو برم قراردادم به شکلی خواهد بود که لاتزیو هم منفعت مالی خوبی داشته باشه.

- گفته شده که لاتزیو پیشنهادی به ارزش 11 میلیون یورو برای گراتزیانو پله به ساوتهمپتون داده، هرچند این خبر فوتبال ایتالیا شایعه به نظر میرسه ولی در اینگه لاتزیو به دنبال یک مهاجم نوک میگرده شکی نیست. ایموبیله و یورنته از سویا گزینه های بعدی لاتزیو هستند.

- جیانلوکا لاپادولا مهاجم فصل پیش پسکارا و آقای گل سری بی که مدت ها هدف اصلی لاتزیو بود، به طور رسمی به میلان پیوست. میلان موفق شد لاتزیو، ناپولی و لستر سیتی رو در این راه شکست بده.

-  چیرو ایموبیله مهاجم سویا که فصل قبل به طور قرضی در تورینو بود و فلورین تاووین وینگر نیوکاسل که فصل پیش به طور قرضی در مارسی بود دو هدف اصلی لاتزیو هستند، گفتنی است که لوتیتو قصد داره بر خلاف عادت قدیمی اش و به دلیل نقدینگی پایین باشگاه، این دو بازیکن رو به طور قرضی به تیمش اضافه کنه، البته احتمال وجود بند خرید در قراردادهای قرضی اون ها زیاد خواهد بود. (8 میلیون بند خرید ایموبیله و 14 میلیون بند خرید تاووین)

- طبق نظر بیلسا خاوی مانکیو مدافع کناری جوان آتلتیکو مادرید که فصل پیش به طور قرضی در لیورپول بود، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی لاتزیو است. مبلغ پیشنهادی لاتزیو چیزی حدود 5 میلیون یورو خواهد بود. سایر گزینه های لاتزیو برای این پست آدریانو بازیکن بارسا که لاتزیو فقط به عنوان بازیکن آزاد خواهانش است و وندل مدافع کناری برزیلی لورکوزن که ارزشی بیش از 12 میلیون یورو دارد هستند. ضمن اینکه از ایسلا هم نباید غافل بشیم.

- گفته شده رونکالیا مدافع آرژانتینی فصل پیش فیورنتینا که این فصل بازیکن آزاد اعلام شده در آستانه امضای قرارداد با بوکاجونیورز قرار داره. لاتزیو هم به این بازیکن لینک شده. از دیگر بازیکنانی که لاتزیو برای مدافع آخر خواهانشون است: ژاردل مدافع برزیلی فیورنتینا، گوستاوو گومز مدافع پاراگوئه ای از لانوس، باپتیسته آلوئه مدافع 21 ساله مارسی

- وسیم بن یادر مهاجم سرعتی و گلزن تولوز گزینه دیگر لاتزیو برای خط حمله است، ارزش این بازیکن 8 میلیون یورو تخمین زده شده و بی شک خرید این بازیکن برای لاتزیو بک خرید مطلوب توصیف میشه.

- لاتزیو در دروازه سه دروازبان داره که همگی ملی پوش هستند و اون چیزی که مشخصه یکی از جمع این سه باید باشگاه رو ترک کنه، مارکتی که قراردادش رو تمدید کرده و موندنی است، اتریت بریشا هم پس از حذف آلبانی مصاحبه ای کرده و گفته آینده او در لاتزیو خواهد بود، البته او گفته احتمال کمی برای خروج از لاتزیو وجود داره ولی هرگز نگو هرگز! در این وسط به نظر میرسه وارگیچ دروازبان تازه وارد و کروات لاتزیو که پارسال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به لاتزیو اومد و یک نیم فصل قرضی در تیمش در کرواسی موند به طور قطع فصل آینده در لاتزیو باشه و یکی از بریشا یا مارکتی حتی با داشتن قرارداد باشگاه رو ترک کنه! نظر اصلی رو در این زمینه مارسلو بیلسا خواهد داد. درباره دروازبان سوم هم گوئرری به طور قرضی به تراپونی خواهد رفت و به احتمال فراوان توماس استراکوشا دروازبان سوم لاتزیو که فصل قبل به طور قرضی در سالریتانا بود به تیم برمیگرده.

- پالومبلی مهاجم با استعداد پریماورای لاتزیو که قراردادش تا فصل آینده اعتبار داره و هنوز موافقتش رو با تمدید قرارداد اعلام نکرده، چندین پیشنهاد برای انتقال قرضی از تیم های مختلف داره. لاتزیو نظر نهاییش رو بعد از تمدید قرارداد اعلام میکنه. پس از پیوستن مصطفی سک بازیکن پریماورای لاتزیو به رم، ترس لاتزیاله ها از رفتن ستاره های پریماورا بیشتر از قبل شده. امیدوارم قرارداد پالومبی به زودی تمدید بشه.

- گفته شده که باشگاه اطلس از مکزیک خواهان جنتیلتی و فلامینگو از برزیل خواهان مائوریسیو و جنوای ایتالیا خواهان هوئدت هستند. لوتیتو فعلا این پیشنهادها رو نگه داشته تا بیلسا نظر نهاییش رو درباره این بازیکنان اعلام کنه.

- نستا باز هم از لاتزیو یاد کرده: 20 سال پیش در همچین روزی من با پریماورای لاتزیو قهرمان ایتالیا شدم.

- حکم دادگاه تجدید نظر دعوای زاراته و لاتزیو اعلام شد : باشگاه وِلِز سارسفیلد و مائورو زاراته باید به دلیل فسخ خودسرانه و غیر قانونی قرارداد و امضای قرارداد با بازیکنی که تحت قرارداد تیمی دیگر بوده مبلغ 5.2 میلیون یورو به لاتزیو خسارت پرادخت کنند، پیش از این لاتزیو یک بار دیگر هم در دادکاه اولیه پیروز شده بود. زاراته اعلام کرده به دادگاه ورزشی CAS شکایت خواهد کرد. (زاراته یک سال دیگر با لاتزیو قرارداد داشته اما میذاره میره آرژانتین و با ولز سارسفیلد قرارداد میبنده، و لوتیتو هم بالافاصله ازش شکایت میکنه، اگر زودتر حکم دادگاه اعلام بشه و این 5 میلیون در پنجره نقل و انتقالات به لاتزیو ترزیق بشه خبر خوبی برای هواداران خواهد بود.)
۹۵/۰۴/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

ممنون از خبرهای کاملت ، امیدوارم به زودی خبر های خوبی از نقل و انتقالات واسمون بزاری و به امید پیروزی تیم ملی ایتالیا جلوی اسپانیا
پاسخ:
متشکرم
امیدوارم لوتیتو کمی سر کیسه رو شل کنه
درباره ایتالیا هم انگار پارولو در ترکیبه اما کاندروا به دلیل مصدومیت نمیرسه
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۷:۲۳ لنگیر لاتزیو
یورنته عالیه گلزنه نزدیک شده به لاتزیو
پاسخ:
فعلا گفتن یورنیته یا پله یا ایموبیله
از بین سه تا ایموبیله رو به خاطر سنش ترجیح میدم، اما قیمتش بالاتره ...
دم شما گرم
همینطور ادامه بده برادر
هر روز یه نصفه خبر هم مارو شاد میکنه
ممنون
پاسخ:
ارادتمندیم، هر وقت خبرهای جدیدی باشه میذارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی