Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- عبدل کونکو که قراردادش تمدید نشد از هواداران لاتزیو خداحافظی کرده، گفته میشه این بازیکن غالبا مصدوم پیشنهادهایی از میلان، فیورنتینا و جنوا داره و یکی از اون ها رو انتخاب خواهد کرد چون مشتاق موندن در ایتالیاست.


- به جز کونکو، لاتزیو قرارداد کاپیتان مائوری رو هم تمدید نکرده، البته گفته میشه که این احتمال وجود داره که بیلسا روی این بازیکن نظر مساعد داشته باشه. اما تا این لجظه هیچ چیز اعلام نشده. ایجنت این بازیکن گفته استفانو لاتزیو رو به تمام تیم های دنیا ترجیح میده اما قصد بازنشستگی نداره، این بدین معناست که اگر پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه نشه او به پیشنهادی که همبازی سابقش ماسیمو اودو سرمربی تیم پسکارا داده فکر خواهد کرد.


- جوزپ اِلِز بازیکن پریماورای لاتزیو که فصل قبل در ان اچ کی دانمارک بازی می کرد با این تیم قرارداد دائم امضا کرده.


- فیلیپه اندرسون هنوز نتونسته رضایت سران لاتزیو برای جضور در المپیک همراه تیم ملی برزیل رو به دست بیاره. گفته میشه سران لاتزیو از مصدومیت احتمالی این بازیکن وحشت دارند.



۹۵/۰۴/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی