Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


فوری: دو خبر جدید

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ب.ظ
استفانو دی مارتینو مذیر روابط عمومی لاتزیو لحظاتی پیش به طور رسمی سرمربی شدن مارسلو بیلسا را تایید کرد :

" آرماندو کالوری برای لوتیتو یک قرارداد از آرژانتین سوغاتی آورد، این قرارداد به زودی به طور رسمی اعلام خواهد شد. فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه به محض حضور بیلسا و دادن لیست او آغاز خواهد شد."


خبر دوم اینکه : باشگاه اینتر پیشنهاد جدیدی برای آنتونیو کاندروا ارسال کرده، پیشنهاد قبلی 16 میلیون یورو بود که در جا رد شد، پیشنهاد جدید 20 میلیون یورو است که هنوز با 25 میلیون یوروی لوتیتو فاصله زیادی داره. (دیگر کاندروا را نباید بازیکن لاتزیو بدونید و به احتمال فراوان او به اینترمیلان یا چلسی خواهد پیوست.)
۹۵/۰۴/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

کاندروا که خود بیلسا هم میخواد
پاسخ:
هنوز بیلسا لیستی نداده، پس معلوم نیس کی رو میخواد و کی رو نه! اما لوتیتو قصد فروش کاندروا رو داره تا با پولش برای بیلسا خرید کنه!
خب خدارو شکر. اسمش که بزرگه ببینیم چطور نتیجه میگیره
پاسخ:
اگر با لوتیتو دعواش نشه خوبه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی