Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- ایحنت کاندروا : تا پیش از این ما پیشنهاد های بزرگ و مهمی را رد کردیم، اما اکنون به پیشنهاد های خوب توجه خواهیم کرد. (اینتر، ناپولی و آتلتیکومادرید)


- آدریانو با مقامات بارسا دیدار کرد، او باز هم درخواست کرد که به او رضایتنامه بدهند. (ظاهرا لاتزیو اعلام کرده حاضر نیست پولی به بارسا بده)


- مرد دیوانه رئیس خسیس را تحت تاثیر قرار داد. لوتیتو دلش را به بیلسا داد اما جیبش را نه! (لوتیتو بهش گفته 2 میلیون باقیش رو میذاریم بندهایی برای پاداش اما بیلسا گفته پایه 2.5 میلیون)


- کیتا : این علاقه مندی ها تاثیری در عملکرد من ندارند، میخواهم همچنان در زمین موثر باشم. من هیچ حرفی درباره نقل و انتقالات نزده ام، فقط حرف ایجنتم و باشگاهم لاتزیو سندیت دارد.


- لوتیتو و وکلای بیلسا با هم به فرانسه سفر کردند، گویا پیشرفت هایی در مذاکرات حاصل شده، اما هنوز تفاوت های زیادی باقیست.


- سالاس : من لاتزیو را دوست دارم و بیلسا بهترین گزینه برای آن هاست. لوتیتو آدم باهوشی است که توانسته پروژه اش را به خوبی به بیلسا ارائه کند و وی را راضی به مذاکره کرده. بیلسا برای هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز برنامه دارد، شکی نیست که او یکی از بهترین مربیان دنیاست.


- ماسیمو اودو سرمربی پسکارا  پس از اینکه تیمش به سری آ اومد: لاپادولا با ما می ماند، او فروشی نیست مگر آنکه پیشنهاد بزرگی به ما برسد که نتوانیم در مقابلش مقاومت کنیم!


- به نظر میرسه که بیلسا در مذاکرات با لوتیتو روی موندن بیلیا تاکید کرده، اتفاقی که پراندلی هم اون رو خواسته! حالا باید ببینیم آیا بیلیا موندنی میشه یا نه!


- کاتانیا قصد داره سیمونه اینزاگی رو به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کنه، اما به نظر میرسه او راهی سالریتانا خواهد شد.


- طبق قوانین جدید فوتبال ایتالیا که از این فصل به اجرا در خواهد اومد، لیست بازیکنان هر تیم باید حداکثر 25 نفر باشه که به طور قطع 4 نفر از آنان باید محصول آکادمی همون باشگاه و 4 نفر دیگه باید ایتالیایی باشند، همچنین محدودیت های بازیکنان غیر اتحادیه اروپا هم تعییر کرده. لاتزیو در حال حاضر مشکلی بابت 4 بازیکن آکادمی نداره اما نیاز به یک بازیکن ایتالیایی داره تا لیستش بتونه با 25 نفر بسته بشه، برای همینه که لوتیتو یک مهاجم ایتالیایی مثل لاپادولا، پاولتی، ایموبیله یا بالوتلی رو تحت نظر قرار داده تا این مشکل رو برطرف کنه! البته در صورت فروش کاندروا یک بازیکن ایتالیایی دیگه باید به تیم اضافه بشه.


۹۵/۰۳/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

خیلی دوست دارم بیلسا رو بیاریم مربی جذابیه
پاسخ:
انگار طرف 48 ساعت آینده معلوم میشه بیلسا چیکار خواهد کرد
چقدر خبر بد
عزیزم من خودم لاتزیویی دو آتیشم.میلاد لاتزیاله رو سرچ کن همه جا هستم یه خواهش دارم، به شایعات پیرامون کاندروا توجهی نکن اون کاپیتان آینده و 87 ابدی لاتزیوست. موفق باشی ، فورتزا لاتزیو
پاسخ:
ایجنت کاندروا امروز گفته که ما با اینتر به توافق نهایی رسیدیم، ولی به پیشنهاد میلان و ناپولی هم چشم خواهیم داشت! خود کاندروا هم تایید کرده ...

از طرفی گفته میشه بیلسا اعلام کرده کاندروا و بیلیا نباید فروخته بشن

بازیکن یعنی کاتالدی، وقتی بهش گفتن ناپولی دنبالته آیا میری یا نه؟ صاف و پوست کنده گفته که آقا من عاشق لاتزیو هستم، فوتبالم رو از لاتزیو شروع کردم و همینجا بازنشسته میشم. کاش همین امروز بازوبند رو به کاتالدی میدادن! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی