Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


کیتا در راه بارسلونا؟

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ق.ظ

ال موندو دیپورتیوو گزارش داده که بارسا برای خرید کیتا بالده مهاجم لاتزیو با این تیم تماس گرفته و قراره اولین ملاقات رو در رو در روز جمعه در خِرِس اسپانیا برگزار بشه، یکی از دلایلی که بارسا رضایتنامه آدریانو رو صادر نکرده هم همین بوده. کیتا بالده که خودش رو یک کاتالان میدونه و بارها از علاقه اش برای بازگشت به بارسا گفته، به شدت مشتاقه که این انتقال انجام بشه.

گفته میشه که رئال مادرید هم نیم نگاهی به این بازیکن داره که ورود اون ها به این جریان میتونه قیمت کیتا رو حسابی بالا ببره، قیمت پایه کیتا حدود 25 میلیون یورو است و به نظر میرسه با شرایط فعلی و پیشنهاد بارسلونا کار لاتزیو برای نگه داشتن این بازیکن بسیار دشوار باشه.

۹۵/۰۳/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲)

کیتا نه توروخدا
پاسخ:
منم از رفتن کیتا ناراحت میشم، اما به نظر میرسه که خودش هم دوس داره به بارسا برگرده


آقا خبر هم کاملا معتبره و گویا با ایجنت کیتا تماس گرفتن
یعنی چی ادریانو داغون میخوان بدن بعد کیتا حتمن بگیرن یه چیزی هم سر بدن
پاسخ:
آره اون که حتمیه، چیزی حدود 20 میلیون میدن، اما کلا کیتا حیفه، این پسر پتانسیلش رو داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی