Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


فوری : آدریانو امروز یا فردا در رم

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ

طبق اخبار دقیق آدریانو بازیکن برزیلی بارسلونا امروز یا فردا برای نهایی کردن مذاکرات به رم خواهد اومد تا به احتمال فراوان پس از شرکت در آزمایش های پزشکی قرارداد 4 ساله اش رو با لاتزیو امضا کند.

به احتمال بالای 90% آدریانو رو اولین خرید تابستونی لاتزیو بدونید. هرچند مشکل مصدومیت های مداوم این بازیکن در طی فصول جاری باعث خواهد شد که لوتیتو به شدت روی آزمایش های پزشکی حساس عمل کنه.


+ یک خبر بی ربط هم بگم که لاپادولا یک قدم از لاتزیو دورتر شد چون پسکارا با نتیحه 2 بر 0 اولین دیدارش رو در پلی آف رسیدن به سری آ پیروز شد و به احتمال فراوان شاگردان ماسیمو اودو فصل آینده رو در سری آ خواهند بود، بدین ترتیب رئیس پسکارا طبق حرفی که زده برای تقویت تیمش تلاش میکنه، این یعنی یا لاپادولا رو نمیفروشه یا اگر بفروشه به قیمتی بالاتر از پیشنهاد قبلی خواهد فروخت! (نکته جالب اینه که توی همین بازی هم لاپادولا باز هم گلزنی کرده)

کلا پسکارا دو ستاره داره لاپادولا که 26 سالشه و 30 گل و 12 پاس گل داشته، و کاپراری که سنش 22 ساله با 13 گل و 13 پاس گل، کاپراری که بازیکن جوانان ریوما بوده رو یووه پیشخرید کرده یعنی همون کاری که با زاتزا و براردی کرد، لاپادولا هم به شدت به لاتزیو نزدیک بود تا اینکه این بازی رو پسکارا برنده شد! امیدوارم ماسیمو اودو دینی که لاتزیو گردنش داره رو ادا کنه.

۹۵/۰۳/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۵)

ادریانو خرید خوبی می تونه باشه ، چون ۱-هم تو چند تا پست میتونه بازی کنه ۲- مدافع گلزنیه ۳- خشن نیست کارت کم میگیره ۴- تجربه چند سال حضور تو بهترین تیم دنیارو داره ... امیدوارم به همراه دی فری سروسامون بده به خط دفاعی
پاسخ:
موافقم، سمت راست و چپ دفاع رو میتونه بیمه کنه اگر مصدوم نشه
یوونتوس هم دنی الوز پا به سن گذاشترو خرید ، پس بعضی جاها باید به با تجربه ها میدون داد
پاسخ:
آره دیگه، ستاره های حوون نمیان لیگ ایتالیا
زیاد ازش خوشم نمیاد کاش اول تکلیف نیمکت مشخص میشد بعد بازیکن میگرفتیم
پاسخ:
بازیکن خوبیه، اون زمان توی سویا ستاره بود، توی بارسا هم هر وقت بازی کرد خوب بوده، فنی رو داره فقط زیاد مصدوم میشه
این خرید خوبیه اومیدوارم با اومدن یًه مربیه خوب تیم روبرگردونیم به اوج
پاسخ:
من فقط از مصدومیت هاش میترسم وگرنه نمیشه فنی اش رو کتمان کرد.
آخه مانباید یه ستاره بخریم؟
عجب تیمی شدیم

پاسخ:
نه نباید بخریم چون رئیسمون پول نداره! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی