Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


سه خبر : بیشواچ در راه یونان؟

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۳ ق.ظ
بهترین خبر امروز: بیشواچ یه پیشنهاد از پائوک یونان داره، البته هنوز رسمی نشده ولی گفته میشه طی روزهای آتی مذاکرات انجام میشه. امیدوارم که از نظر مالی بهش یه دستمزد خوب بدن تا از دست یکی از اعضای مثلث طلایی (بیشواچ - مائوریسیو - جنتیلتی ) راحت بشیم!

خبر دوم اینکه گفته شده که کونته از مقامات چلسی خواسته کاندروا رو به لندن ببرن، پیشنهاد چلسی احتمالا 20 میلیون خواهد بود ولی لوتیتو 25 میلیون رو طلب خواهد کرد! این خبر هم هنوز در حد گمانه زنی بوده.

خبر سوم هم گفته شده که مذاکرات لاتزیو با آدریانو تقریبا متوقف شده، انگار بحث مالیاتی در اسپانیا باعث شده که آدریانو دچار دردسر بشه، هرچند گفته شده که ایگلی تاره از تعلل مدیر برنامه های آدریانو عصبانی شده و فعلا قصد نداره کار رو پیش ببره.

۹۵/۰۳/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی